De svagt begavede læsende horder og de ditto inteligente af slagsen, venter i ådneløs forventning til hvad der nu sker ved kloakudløbet.
Navneforbud er nu ophævet fsa, mordet på min korrekturlæser. EXRUMPYT. han fik lov til på egen hånd at berige HIFI4ALL's læsere med gode og sjove indslag. Indtil at han besvarede en anden patient's bekymrede indlæg med ordene: " her på dette forum må man kun skrive hvad redaktør/moderator selv mener eller kan forstå, hvilket begrænser mulighederene en del..."
Siden har man intet hørt fra Exrumpyt. Man fandt ham i havnen...
Fra et børneværrelse i københavn, af en indskrænket forum indehaver, der denne ordrer altså udstukket.
Voksen kvalitetstid.
Opeth, jeg håber ikke at du eller forfatteren, eller dennes medarbejdere på nogen måde føler at denne, befriende geniale tråd's absurditeter fremført på en mere end almindelig sublim måde, er hi-jacket af udløber af en indskrænket forumbestyrer i DK.
Møffe og jeg vil fortsat, med stor begejstring iagttage udviklingen i denne, på mange måder forløsende gang musik og rå-hygge-tråd. Stor tak til trådstarter.