Max Verstappen has given an insight into the talks that were held earlier in the year over a potential Mercedes switch, with the Dutchman also reflecting on the factors that would matter to him if he were to consider a move away from Red Bull in the future.
Under testen i Bahrain fortalte de at værmeldingen sa 75% sjanse for regn i Melbourne. Med aktiv aero og ny fordeling mellom eksplosjonsmotor og el + mindre hjul tror jeg første sving kan bli interessant.
Jeg var en av de som fant det spennende når Max Verstappen var tilsynelatende overlegen, men vi nærmer et skjæringspunkt hvor de andre teamene og førere tok innpå og vant løp. I 2026 tror jeg det blir mye mer uforutsigbart. De 4 store vinner løp, mens resten er langt unna. Spørsmålet jeg stiller meg til nå, er om noen egentlig har blottet sitt fulle potensiale. Jeg gleder meg veldig
Jeg karaktiserte forrige generasjons F1-"motorer" som en ren turbin-motor, med stempler/veiv som en overførings-funksjon til gearkassa...
Og nå har det blitt til hvilken lommelykt varer lengst.
Få tilbake MOTORER i F1!
F1 er vel sjeleglade for at testingen i Bahrain er ferdig. Hva nå med løpene i Midt-Østen, USA og Aserbajdsjan?
Bahrain 12/4, Saudi-Arabia 19/4, Miami 3/5
I og med at Formel 1 eies av et amerikansk selskap er nok ikke Miami noe de diskuterer å avlyse. Men løpene i Midt-østen har nok blitt tatt opp i en slack-tråd i morges, ja