Som en skrev lenger opp her: jevnlig klipping av graset er eneste brukbare løsning, og billigste.
4. Nyord brukt i PK-Sverige, basert på at enhver antydning til kjønnsbestemmelse av avsender og/eller mottager i muntlig og skriftlig språkbruk kan oppleves å være krenkende for en eller annen.Hen
[noun]
1.the female of the domestic fowl.
2.the female of any bird, especially of a gallinaceous bird.
3.Informal. An unpleasant, usually older woman, especially one considered to be a busybody or gossip.
Glyfosat er som nevnt tidligere ikke en aktuell rute.
Jeg var ukjent med at tukting av graset har denne effekten over litt tid. Tror kanskje jeg går for denne løsningen, samt bruk av eddik på noe mer gjenstridige planter.
Kjøp en modell som er beregnet på proffbruk og ikke villahager. Hele 400 serien er godt egnet.Hvor høyt opp på Stihl-stigen må man for å få noe som monner? Har som nevnt testet to billigere varianter (2-taktere) tidligere, temmelig bortkastet. Fikk utviklet et relativt frodig språk dog, faenskapet var et helvete å få start på.
Stihl bruker å være greit å få start på, hvis en holder seg til ferdigblandet alkylatbensin for to-taktere. Vanlig bensin er ferskvare, så om du har en bensinskvett med totaktsolje i som har vært på tanken i et års tid eller på ei kanne, så ber du om bråk.Hvor høyt opp på Stihl-stigen må man for å få noe som monner? Har som nevnt testet to billigere varianter (2-taktere) tidligere, temmelig bortkastet. Fikk utviklet et relativt frodig språk dog, faenskapet var et helvete å få start på.
Ok, da får jeg bare slå graset titt og ofte dette året og se hva jeg står igjen med av uønsket vekst.
Eddik kan nok ha sine anvendelsesområder, men det er et svimiddel det dreper bare de plantedelene du sprøyter direkte på, med mindre du lager din egen private bhopalukykke og dynker jorden. Det er derfor helt greit på nyspirt ugress og ettårige vekster i grusganger og bed, men på gjenstridigheter og rotugress på et sted som dette har det lite for seg.
Passe ekstravagant å gå barbeint på gåselevertunet med morgenkaffen i håndaKan du ikke bygge om fra vanlig "gras" til "Foie Gras"(ukas blauteste)
Det kan ordnesIkke glem før og etter bilde! Naturen ser fantastisk ut. Hvor er dette?
Nope, sjøstøvler ikke barbeint!Passe ekstravagant å gå barbeint på gåselevertunet med morgenkaffen i håndaKan du ikke bygge om fra vanlig "gras" til "Foie Gras"(ukas blauteste)
![]()
Matskadd humor. Det første jeg tenkte da jeg så trådens overskrifte var ... trimsykkel?Kan du ikke bygge om fra vanlig "gras" til "Foie Gras"(ukas blauteste)
Det tror jeg hva jeg vil om! Du er et matvrak du også.
Jepps, vestlendinger kaller prosessen for gjylling.Kanskje det er løsningen, en plantespisende Mr Creosote på sommerbeite. Avslutte med en mint til høsten og vips så slipper man vinterforing av kreaturet.
Du mener at trådstarter kan invitere Emokid og likesinnede på lunch en gang i uken? God ide.Spiser ikke Emokid gress..?
Ja det er klart.Sikkert ok om man vil ha grus på tunet, men høy salinitet i jorda er nok ikke ideelt om man vil ha noe som vokser. Slike mengder vil det nok ta litt tid å få drenert bort.Flere sekker grovsalt på rema.
Kast mye utover.
Må sikkert hive på et par-tre ganger etter regnvær.
Ja, vinn-vinnDu mener at trådstarter kan invitere Emokid og likesinnede på lunch en gang i uken? God ide.Spiser ikke Emokid gress..?![]()
Nå er dere slemmeSpiser ikke Emokid gress..?
Gjylling? Her må du oversette til bokmål DephJepps, vestlendinger kaller prosessen for gjylling.Kanskje det er løsningen, en plantespisende Mr Creosote på sommerbeite. Avslutte med en mint til høsten og vips så slipper man vinterforing av kreaturet.
De har dog automatisert det hele en smule.
Biodrivstoff brer om segAlt går ned tror jeg - disse høyoktan gutta konsumerer en usannsynlig mengde for i løpet av dagen, ca. ett traktoregg (de plastbelagte ballene en ser utpå nyslåtte jorder) går fort unna![]()
Det handler om å spre "organisk materiale" over dyrket mark, på en slik måte at man legger merke til at man ikke er i byen lenger.Gjylling? Her må du oversette til bokmål DephJepps, vestlendinger kaller prosessen for gjylling.Kanskje det er løsningen, en plantespisende Mr Creosote på sommerbeite. Avslutte med en mint til høsten og vips så slipper man vinterforing av kreaturet.
De har dog automatisert det hele en smule.![]()