Fidelity nr 35 - En meget hyggelig leseopplevelse, men vil vi betale mer?

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.858
Antall liker
8.855
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!

Fidelity har kostet 98,- siden det første bladet kom ut i 2003. Om det går opp en 10'er så er det noe som ikke plager meg og som jeg har god forståelse for. Det er vel ingen som har inntrykk at prisen på arbeid og tjenester har stått rolig de siste 5-6 årene.

At prisen er lavere i Sverige og Danmark har sin helt naturlige årsak. Grensekostnaden - altså hva det koster å trykke 1000 blader til er jo mye lavere enn den er for de første 1000 bladene. På denne måten kan Vadseth og co tjene noen ekstra kroner på å selge bladet noe rimeligere i utlandet. At betalingsvilligheten er lavere i utlandet er heller ikke så rart all den tid bladet er skrevet på norsk, av norske skribenter, med ekstra stor andel av norske produkter, anmeldelser av av norsk musikk og norske konserter, hjemme-hos rapporter fra nordmenn og ikke minst den direkte kommunikasjonen gjennom HFS, ledere og bladet generellt med de norske leserne. Men husk - at pengene Vadseth tjener på bladsalg i utlandet trolig er det som har gjort at hjulene faktisk går rundt og at han har greid å holde prisen på samme nivå i 5 år!


Jeg retter også et lite spark til trådstarter - har ikke helt fått med meg om han er både Fjomp og Nisse, men det er vel mindre relevant. Jeg oppfatter vel innlegget som et lite "se hva jeg kan" innlegg - mulig jeg tar feil, men men....Med mindre du på forhånd hadde eksplisitt tillatelse fra rettighetshaver (Vadseth) så må det jo være et lite overtramp. Å sammenligne dette med kontrollerte, planlagte og inviterte forhåndspremierer for pressen på filmer er vel ikke spesiellt relevant. Du har tydelig referert fra innholdet i bladet (prisen på blader) - det finner jeg uprofesjonellt - og ganske irriterende da jeg er en av de på forumet som er her for å lese om hifi og er mindre interessert i alt dill dallet rundt, så foreløpig har vi vel 6 sider i denne trden og ingen har lest bladet...... - og oppfordrer dermed alle i tråden til å IKKE komme med statusrapport fra samtlige postkasser og Narvesen kiosker rundt om i landet - det er faktisk ikke så interessant for oss andre....

Har jeg sovet godt i natt....sånn passe.. ;D ;D

Ellers finner jeg det litt vittig at Sniff kommenterer dovanene til Valentino! ;D ;D

For meg blir bladets høydepunkt utvilsomt Petter sin artikkel om Audiolense. Setter veldig pris på at du deler dine erfaringer og staker ut veien for oss andre Petter!

Mvh
OMF
 

Efraimsen

Medlem
Ble medlem
26.11.2003
Innlegg
20
Antall liker
0
Det går vel en grense på hva som tåles i løssalg. Selv om det skal sies at bilder og bladet som sådan holder høy teknisk kvalitet. Det er kanskje en ide at Fidelity satser på annonsesalg. Nå er det nok slik at det er en av de få bladene som bruker energi på litt dyrere produkter. Det er også litt påfallende at over en gitt periode så er det en del importører/ agenturer som ikke er representert verken i tester eller annonser. Hva kan dette komme av?
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.477
Antall liker
3.309
Torget vurderinger
1
Valentino skrev:
Kabler handler ene og alene om å leke med R, L og C i den enkleste krets tenkelig.
En forklaring like riktig som den er enkel. Et gullkorn!

(I scratch your back, you scratch mine)


PS: Mht prisforskjeller i Skandinavia, så bunner dette bl.a. ut i forskjelige MVA-satser. Har vært spesifisert i en tidligere tråd. Husker ikke detaljene.
 
M

musicus

Gjest
relløm skrev:
Synes det er veldig rart og provoserende at Fidelity koster mindre både i
løssalg og abonement i Sverige.Kursen på Svenske kr er jo også lavere enn
Norske.Portoen fra Norge til Sverige er jo også høyere enn innlands.Ett års
abonnement Koster for Svensker 425 mot 475 her i Norge.
Nå skal jeg ikke utgi meg for å kunne dette 100% men en slik sammenligning rett av forteller ikke hele sannheten, det har vel bla med moms osv å gjøre (Bokmomsen er f.eks 6% i Sverige, hva er den i Norge, 25%?), bare som en liten side kommentar...


Forøvrig skjønner jeg egentlig ikke helt diskusjonen for bare en tier´s skyld, det er jo ikke stOOOre penger det er snakk om, en liten pris å betale for å få det hjem i tid, dvs før Narvesen og Pressbyrån, imo...
mvh
 
U

utgatt60135

Gjest
bambadoo skrev:
Synes også det er litt rart at det er billigere i Sverige. Både som abbonnement og løssalg.
89 SEK vs 98 NOK i løssalg.
Faktisk samme pris å kjøpe det i løssalg i Sverige som å abbonnere i Norge. 475 NOK for 6 nr.

Sikkert en helt logisk forklaring på dette.
Noe så logisk som at Fidelity satser på økt marked(salg) i Sverige vil jeg tro. Da må det være greit at de har lavere pris derfor det er vel positivt :).
 

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
musicus skrev:
relløm skrev:
Synes det er veldig rart og provoserende at Fidelity koster mindre både i
løssalg og abonement i Sverige.Kursen på Svenske kr er jo også lavere enn
Norske.Portoen fra Norge til Sverige er jo også høyere enn innlands.Ett års
abonnement Koster for Svensker 425 mot 475 her i Norge.
Nå skal jeg ikke utgi meg for å kunne dette 100% men en slik sammenligning rett av forteller ikke hele sannheten, det har vel bla med moms osv å gjøre (Bokmomsen er f.eks 6% i Sverige, hva er den i Norge, 25%?), bare som en liten side kommentar...
Med hovedvekt på abonnentsalg er den null. Se Lov om Merverdiavgift, § 16, pkt. 8, 2. ledd. http://www.lovdata.no/all/hl-19690619-066.html#16 (Noen ville kanskje mene at det siste leddet i setningen også passer godt.)

Det skulle dermed være av stor interesse for Fidelity å gi abonnentene følelsen av å ha prioritet. Jeg føler det ikke akkurat slik når jeg ser bladet i løssalg en uke før det kommer i postkassen.
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Thomas1 skrev:
BT skrev:
Jeg har ikke så veldig lyst til å betale mer for at latsabbene som abonnerer skal få blekka lenge før oss som sliter oss til kiosken og betaler full pris.
Jeg får håpe alle som abonnerer sier opp og kommer seg opp av sofaen og spaserer ned på Narvesen og kjøper bladet der. Det hadde vært det beste for Fidelity. Da får man trim, og de ansatte i bladet får det slik de ønsker.
Du må ikke glemme miljøet nå da, jeg må kjøre 47 km hver vei for å handle Fidelity samme dag som jeg kan få det i postboksen, som forøvrig er 5-6 minutters bilkjøring..
Og kostnadene for min del, for å reise å kjøpe Fidelity vil koste meg like mye som bladet..
Det er noen bønder her inne også vettu ;D

La oss andre få lov til å ta egne valg uten at noen skal bestemme for oss, eller prøve å velge for oss..
La oss få lov til å ha valgfrihet uten at noen skal prøve å styre oss i noen rettning..
Jeg kan ikke fatte hvorfor noen holder på å prøver å overbevise andre om dems egne valg, det har blitt en lite pen trend her inne har jeg registrert..
(nå har jeg sagt dette på fler måter, så jeg håper folket skjønner hva jeg mener om slikt.?)
Kjell
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Slinger skrev:
Zomby_Woof skrev:
De tester grammofoner. Bliss! De er det jo forskjell på... ;)
Grammofoner????!!!!
De er jo utdødd for lenge siden! 8)
Ikke rart jeg synes at Fidelity ikke er verdt pengene.
Hva, Slinger.. Har du ikke steinkaker på 78 omdreininger i hus.? :eek:
Spøk til side, har du ikke registrert at sveiveplatene har fått nytt liv.?
De sorte sveiveplatene har jo tatt en større del av markedet enn CD det siste året..
Mangler bare at det sorte gullet tar tilbake rollen de hadde platemarkedet for 15-20 år siden ;D
Kjell
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
bambadoo skrev:
Synes også det er litt rart at det er billigere i Sverige. Både som abbonnement og løssalg.
89 SEK vs 98 NOK i løssalg.
Faktisk samme pris å kjøpe det i løssalg i Sverige som å abbonnere i Norge. 475 NOK for 6 nr.
Ja, og det siste året har den svenske krona vært lavt på 80 tallet, 82 - 84 nok. I NKR er vi da nede i 65-70 kr, nesten så det finansierer en harrytur i måneden.
 
R

Roysen

Gjest
For å være helt ærlig så kjøper jeg egentlig Fidelity for å holde meg oppdatert om det som diskuteres her. Selve innholdet i bladet er på grensen til uinteressant. Den tekniske kvaliteten på papiret og bildene er i særklasse den beste kvaliteten sammenlignet med konkurrentene, men omtalene og språket er for upresist og høytflyvende. Samtidig omtales sjelden produkter av virkelig interesse.

Mange her inne synes å beskytte Fidelity som ei hellig ku fordi det ikke finnes lignende norske alternativer. Det er for meg som kunde revnende likegyldig hva momssatsen er i Norge og Sverige, hvor stort opplaget er eller hvor stor produksjonskostnadene er ved ulike opplagsmengder. Jeg som abonnent forventer at magasinet er i postkassen før det legges ut for løssalg og at jeg som norsk nøkkelkunde ikke må betale mer enn løssalgskundene i andre land. Fidelity koster nok som det gjør sammenlignet med overlegent bedre konkurrenter. Dersom de må legge på prisen for å få orden på distribusjonen faller fort inn under kategorien uinteressant for mitt vedkomende.

Mvh
Roysen
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.477
Antall liker
3.309
Torget vurderinger
1
"Drit og dra. Vi lager ikke bladet for sånne utakknemlige typer som dere. Behold lusekronene og måtte dere aldri mer ta i et Fidelity." -Omtrent sånn pleide Harry Pearson å besvare misfornøyde leserinnlegg i The Absolute Sound på 80-tallet. Som kjent laget han bladet etter eget hode og på egen regning. Så gikk han da også konkurs til slutt. Etterpå ble TAS kjøpt opp, og gjenutgitt i mer strømlinjet og bransjepolitisk korrekt versjon, slik som vi kjenner det i dag. I dag får de misfornøyde leserne høflige svar à la "vi beklager at vi ikke klarer å være alt for alle lesere, men skal skjerpe oss og prøve å bli bedre med de resurssene som er til rådighet".

Make your pick.
 
J

JAE

Gjest
pedal skrev:
"Drit og dra. Vi lager ikke bladet for sånne utakknemlige typer som dere. Behold lusekronene og måtte dere aldri mer ta i et Fidelity." -Omtrent sånn pleide Harry Pearson å besvare misfornøyde leserinnlegg i The Absolute Sound på 80-tallet. Som kjent laget han bladet etter eget hode og på egen regning. Så gikk han da også konkurs til slutt. Etterpå ble TAS kjøpt opp, og gjenutgitt i mer strømlinjet og bransjepolitisk korrekt versjon, slik som vi kjenner det i dag. I dag får de misfornøyde leserne høflige svar à la "vi beklager at vi ikke klarer å være alt for alle lesere, men skal skjerpe oss og prøve å bli bedre med de resurssene som er til rådighet".

Make your pick.

Hei

Er mye..penger kommer foran entusiasmen,blir litt A4 preget,og det er jo helt frivillig å kjøpe det.Har sine kvaliter Fidelity
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
24
Torget vurderinger
5
Roysen skrev:
For å være helt ærlig så kjøper jeg egentlig Fidelity for å holde meg oppdatert om det som diskuteres her. Selve innholdet i bladet er på grensen til uinteressant. Den tekniske kvaliteten på papiret og bildene er i særklasse den beste kvaliteten sammenlignet med konkurrentene, men omtalene og språket er for upresist og høytflyvende. Samtidig omtales sjelden produkter av virkelig interesse.
Mvh
Roysen
Det kom spikeren på hodet. Med unntak av bildene. De er ikke produktinformative - Knut Vadset går berserk med speilrefleksen og forsøker å få til så "bra" bilder han kan, og ender opp med Stemningsbilder. Imponerende fra en foto-amatør men bildene sier lite om produktene.
 
T

Thomas1

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Det beste ville vere om alle hifientusiastar også var skribentar!
Rimelegvis.
Er vi ikke det da Arve?
Hvis en person her inne med litt troverdighet skryter av et produkt, er det bedre reklame for min del enn noe annet blad!
Det er fler her inne som skriver mer nyansert og opplysende enn mange av skribentene i Fidelity.

P.s Det gjelder ikke deg! hehe. Du er selveste mr folkeopplysning. :)
 
R

Roysen

Gjest
pedal skrev:
"Drit og dra. Vi lager ikke bladet for sånne utakknemlige typer som dere. Behold lusekronene og måtte dere aldri mer ta i et Fidelity." -Omtrent sånn pleide Harry Pearson å besvare misfornøyde leserinnlegg i The Absolute Sound på 80-tallet. Som kjent laget han bladet etter eget hode og på egen regning. Så gikk han da også konkurs til slutt. Etterpå ble TAS kjøpt opp, og gjenutgitt i mer strømlinjet og bransjepolitisk korrekt versjon, slik som vi kjenner det i dag. I dag får de misfornøyde leserne høflige svar à la "vi beklager at vi ikke klarer å være alt for alle lesere, men skal skjerpe oss og prøve å bli bedre med de resurssene som er til rådighet".

Make your pick.
Pedal,

Jeg ber om unnskylding! Når jeg leser tilbake på innleget ser jeg at dette kanskje kunne leses som et angrep og opprop mot Fidelity. Det var ikke meningen. Jeg har en tendens til å bli litt for direkte i skriftlig form! Mitt poeng er egentlig at Fidelity koster like mye som konkurrentene allerede og disse har klart å få orden på distribusjonen uten å måtte forlange et prishopp.

Jeg er sikker på at alle entusiaster her inne er mer enn takknemlige for den innsatsen dere gjør og at vi er klar over at dere gjør dette som ildsjeler uten å tjene noe særlig penger på dette selv. Dette handler imidlertid ikke om takknemlighet da Fidelity faktisk koster penger for leserne og de bestemmer jo selv hva de skal bruke pengene sine på. Jeg tror det blir feil å anta at leserne fortsetter å kjøpe Fidelity av takknemlighet. Jeg antar at det er andre ting som evt. får leserne til å strømme til.

Redaksjonen i Fidelity får huske på at leserne i stor grad også er lesere av magasiner som Stereophile, TAS, Hi-Fi Plus, Hi-Fi News som også distribueres gjennom samme kanaler som Fidelity til omtrent samme priser. Noen henter kanskje inn abonnementer på Audio, Stereo, Stereoplay og Image Hi-Fi fra Tyskland også eller Stereo Sound fra Japan. Dette er formidable konkurrenter med mye større budsjetter til rådighet. Da må Fidelity være smarte skal de kunne hamle opp. Det at Fidelity er norsk er selvfølgelig et meget godt konkurransefortrinn, men er det nok? Mitt forslag er at man kutter litt av kostandene som jeg antar må være høye med hensyn på pairkvaliteten på magasinet. Ta en kikk på hva Stereophile får til med til dels svært mye dårligere papirkvalitet og mye færre bilder. Begynn å se på om det er mulig å leie inn et laboratorium til å foreta noen målinger - om ikke av alle produktene så kanskje av ett produkt i hvert blad. Forsøk å være litt mer direkte orientert om lyden ved produktomtaler slik at leserne faktisk får et godt bilde av hvordan produktet spiller og vær mer nøye ved sammenligningen av ulike produkter slik at ikke alle oppfattes av leserne som "tilnærmet verdens beste". Da tror jeg faktisk leserne også vil betale litt mer. I hvert fall ville jeg gjort det.

Dette er ikke ment som surmaget kritikk men som konstruktive forslag til et bedre magasin.

Mvh
Roysen
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Det var dit hen jeg oppfattet ditt forrige innlegg ja. Fremdeles enig. :)

Synes Fidelity er underholdende med noe matnyttig (Petters artikler osv.) men mest underholdende.

Iom. at vi tross alt har abo bør bladet ligge i postkassen før Narvesen har det. Det klarer faktisk alle andre blader jeg abo'er på, både flere HiFi-blekker og også blader innen bil, teknologi, våpen etc. Både utenlandske og norske.

Kanskje en tanke å gå en runde med enten Posten eller trykkeriet for å laget 2 serier hver gang med noen dagers mellomrom, en til abo'er og en til løssalg? Som et forslag.
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
toriamos skrev:
Roysen skrev:
For å være helt ærlig så kjøper jeg egentlig Fidelity for å holde meg oppdatert om det som diskuteres her. Selve innholdet i bladet er på grensen til uinteressant. Den tekniske kvaliteten på papiret og bildene er i særklasse den beste kvaliteten sammenlignet med konkurrentene, men omtalene og språket er for upresist og høytflyvende. Samtidig omtales sjelden produkter av virkelig interesse.
Mvh
Roysen
Det kom spikeren på hodet. Med unntak av bildene. De er ikke produktinformative - Knut Vadset går berserk med speilrefleksen og forsøker å få til så "bra" bilder han kan, og ender opp med Stemningsbilder. Imponerende fra en foto-amatør men bildene sier lite om produktene.
Foto-amatør ::)
Tror det er noe du ikke har fått med deg her ;)

Mvh.KW
 
T

Thomas1

Gjest
Vadseth er foto proff. Gitt ut bøker om emnet tilogmed. Amatør er det siste han er!
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hadde han ikke noe med bladet Fotografi å gjøre også da, på et ganske så tidlig tidspunkt?

Bladet startet i 67 og helt i starten var jeg delaktig i reproen på forsidene :D

En annen (journalist) som var involvert på den tiden var også kollega av meg og med full reproavd. for A-Mag. så var det mulig å få (billig) hjelp til forsiden, og vi på avd. fikk hvert vårt Fotografi.

Finnes det noe (dok.) om hvorvidt Vadseth var innvolvert i Fotografi eller er det jeg som husker feil.

Mvh.KW
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Sitat Skrotnisse: "I og med at denne tråden ble opprett for å diskutere våre inntrykk av bladet"


Siden tråden ble opprettet med fokus på nr 35 er det jo en ironi at vi stter å diskuterer noe en FJOMP har sett....Like greit å vente til bladet er ute for så å diskutere.. For er det noe denne tråden IKKE er ,så er det VÅRE inntrykk av nr 35 herr Fjomp... 8)
 

k-bakke

Medlem
Ble medlem
09.10.2008
Innlegg
11
Antall liker
0
Dæven, 10kroner ??? Blodsugere



he-he neida, kjør på
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
24
Torget vurderinger
5
KW skrev:
toriamos skrev:
Roysen skrev:
For å være helt ærlig så kjøper jeg egentlig Fidelity for å holde meg oppdatert om det som diskuteres her. Selve innholdet i bladet er på grensen til uinteressant. Den tekniske kvaliteten på papiret og bildene er i særklasse den beste kvaliteten sammenlignet med konkurrentene, men omtalene og språket er for upresist og høytflyvende. Samtidig omtales sjelden produkter av virkelig interesse.
Mvh
Roysen
Det kom spikeren på hodet. Med unntak av bildene. De er ikke produktinformative - Knut Vadset går berserk med speilrefleksen og forsøker å få til så "bra" bilder han kan, og ender opp med Stemningsbilder. Imponerende fra en foto-amatør men bildene sier lite om produktene.
Foto-amatør ::)
Tror det er noe du ikke har fått med deg her ;)

Mvh.KW
Da tror du feil. Mannen går jo berserk i sin fototekniske iver. Det kaller jeg amatørfeil. Bildene burde være informative, i stedet framstår de som reklamebilder. Ikke alltid, men ofte.
 

k-bakke

Medlem
Ble medlem
09.10.2008
Innlegg
11
Antall liker
0
toriamos skrev:
KW skrev:
toriamos skrev:
Roysen skrev:
For å være helt ærlig så kjøper jeg egentlig Fidelity for å holde meg oppdatert om det som diskuteres her. Selve innholdet i bladet er på grensen til uinteressant. Den tekniske kvaliteten på papiret og bildene er i særklasse den beste kvaliteten sammenlignet med konkurrentene, men omtalene og språket er for upresist og høytflyvende. Samtidig omtales sjelden produkter av virkelig interesse.
Mvh
Roysen
Det kom spikeren på hodet. Med unntak av bildene. De er ikke produktinformative - Knut Vadset går berserk med speilrefleksen og forsøker å få til så "bra" bilder han kan, og ender opp med Stemningsbilder. Imponerende fra en foto-amatør men bildene sier lite om produktene.
Foto-amatør ::)
Tror det er noe du ikke har fått med deg her ;)

Mvh.KW
Da tror du feil. Mannen går jo berserk i sin fototekniske iver. Det kaller jeg amatørfeil. Bildene burde være informative, i stedet framstår de som reklamebilder. Ikke alltid, men ofte.
Godt poeng, han tar fine bilder men de er ikke informative nok. Gi med nakenbilder og de som verre er, DET er interessant. Ikke hjørnet på beina til spikesene som ligger vedsiden av brukermanualen som også bare er halv-fotografert
 
D

dtddiver

Gjest
Istemmer mht bildene. Kult at de har med artsy-fartsy bilder; imidlertid hadde det vært ok med et bilde eller to som viser hvordan produktet faktisk ser ut - eksempelvis omtalen av KEF Reference stativhøyttaler et par nummer tilbake. Den kunne ha vært ti meter høy og seks meter bred og hatt 32 mellomtoneelementer for den saks skyld hvis man skulle gå etter bildet. Først i nummeret etter i en annen artikkel så jeg hvor vakker den faktisk var på et lite bilde ved siden av en fyr i sokkelesten.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.793
Antall liker
21.703
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Artsy-fartsybilder er litt sånn kokebok det. Reklamebilder. Akkurat.
 
M

musicus

Gjest
Du verden, som ett svar på trådens tema, JA!! kunne nu idag hente det i postkassa og med en slik fart kan jeg ikke se annet enn at den tiern vil spare meg mye irritasjon og sikre en stabil leveranse, det er det verdt...

mvh
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.302
Antall liker
21
Nå fikk jeg nr 35 i dag, og jeg synes jeg nettopp hadde fått nr 34?

Å betale 10 kr mer pr blad for å få bladet garantert før kiosken er helt uinteressant for meg. Faktisk ville det vært dumt, og urettferdig at en haug abonnenter må betale mer for postgang fordi noen fantaster ikke klarer å vente noen dager på bladet en gang i blant..

Jeg skjønner ikke helt problemet. Det er jo bare å gå forbi kiosken og la være å kjøpe bladet hvis det er der først.. og da vet man jo at om man ikke har fått det selv så er det like om hjørnet og noe å glede seg til..

De utålmodige får heller si opp abonnementet og kjøpe det i kiosken. For meg blir det tullete å sette meg i bilen, betale bensin og bompenger, og stå i kø sammen med tippere og lotto kjøpende duster på Narvesen evt Statoil- hvis de i det har det da (er sjelden inne i bensinstasjoner)- når jeg kan få det rett på døra...


Nei, ikke bruk penger på Posten/Bring. Da kan Redaksjonen heller bruke kr på et godt blad, og vi abonnementer bruke spart porto på et CD/konsert/popkorn i stedet. Hifi er ikke ferskvare selv om noen synes å tro det...

Både musikk hifi og Fidelity nytes best langsomt, som en sjokolade som smelter i munnen.. ;D
mvh
Sleiven
 
U

utgatt60135

Gjest
Flott! Da kan vi begynne å debattere nr 35. Ja, da ble mange av oss bidragsytere selv. Best å ikke angre på noe nå ;D. Men siden dere trykker våre innlegg så kunne dere også svare oss her på HFS? Vi skal være så snille med dere så, hehe....

Calexico artikkel! Bra jobba!

Da har jeg noe gjøre i kveld ...
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.155
Antall liker
10.663
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Jammen lå det i postkassa idag. Hadde ikke ventet på det engang..
Bravo Fidelity - synes også innholdsoversikten ser fin ut..
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Da fikk jeg bladet her i dag , nå skal det leses , ser knakende flott ut , en tier 6 ggr i året bruker man på dritt okkesom , jeg vil ha bladet før løssalgkunder og betaler gjerne for det... :)

Espen
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Gratulerer, mine herrer! Dere har fått det før Narvesen. De setter det ut i morgen..... ;)
 

jmolnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.810
Antall liker
5.778
Framme på sunnmøre :D

Musikk, fyr i vedovnen, cognac i glaset, nytt fidelity og ein tur innom "sentralen" i ny og ne. Fiiin kveld ;D
 
Topp Bunn