Fidelity nr. 32

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.650
Sted
Hølen
Den er meeeget anstendig, Rotekroken.
I stand corrected, Valentino.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
2.000
Astra vs Vyger? En morsom platespiller eller en kjedelig bil? Gi meg Vyger'n. 8)

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
9
impulse skrev:
Den er meeeget anstendig, Rotekroken.
I stand corrected, Valentino.
I all hast tenkte jeg QED merke som klubben fører, altså en meget rimelig spiller som alt annet fra QED, det hadde i såfall ikke vært en anstendig spiller, men så feil jeg tok siden de ikke har noen snurrere :-[

Valentino

Æresmedlem
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
3.491
Sted
Ottestad
Jeg har en sånn der State Of The Art-grammofon, og armen er veltemperert, Rotekroken. Pickupen er riktignok feil, men jeg har en riktig en på ønskelisten. Ønskelisten er dessverre litt lengre enn ønskelig akkurat nå.

Jeg prøver å se for meg fruen komme kuskende til barnehagen med ungene på en Vyger, men det blir et noget absurd bilde.

Lover å gi meg nå.

/ot

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
475
Litt morsomt er det kanskje at når jeg skriver dette innlegget ser jeg en "nettreklame" under "Annonsører:" som sier at "Fidelity nr. 31 i handelen nå" :) Oppdatering av web-sider er nok et evig problem.

Innbiller meg forresten at Fidelity skrev at de skulle ha en test av CD-spillere i prisklassen 10k-20k. Men mulig jeg husker feil. Nr. 32 blir sikkert spennende nok.

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
9
Valentino skrev:
Jeg har en sånn der State Of The Art-grammofon, og armen er veltemperert, Rotekroken. Pickupen er riktignok feil, men jeg har en riktig en på ønskelisten. Ønskelisten er dessverre litt lengre enn ønskelig akkurat nå.

Jeg prøver å se for meg fruen komme kuskende til barnehagen med ungene på en Vyger, men det blir et noget absurd bilde.

Lover å gi meg nå.

/ot
Veltemperert tate of the art byttes i høvelig bil.?
Vyger mot "Opaln" som de sier på bøgda..
Ser for meg fru Valentino kommer i en lys blå Toyota stv jeg nå, må få legge til at det er noen brune designer-flekkerr som øker verdien betraktelig, de vokser litt for hver dag som går.! :eek:
Send meg en PM så blir vi sikkert enige ;)
PS: svar på delvis OT siden det er Vyger i F.32..

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.650
Sted
Hølen
QED er en forkortelse for "Quod Erat Demonstrandum", en kjekk liten latinfrase som vel best kan oversettes med "Jeg har nå bevist....."
Har ellers lite med Opel å gjøre. Heldigvis.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
belia skrev:
bjornh skrev:
Eller man stikker ned på Narvesen etter et eller annet utenlandsk Hi-Fi magasin... ;D
Greit å abonnere på Stereophile også. Er så latterlig billig som abonnement, og så ramler det inn i postkassen "hele tiden":)

Men sef stas med norsk glansa papir.
Skulle gjerne abbonert på dette bladet selv...eller TAS,er Hvordan er det man går frem...og ikke minst,har noen noe erfaring med å stoppe abbonementet igjen? eller kommer det ett halvt på(med påflg regninger etterpå...som med alt annet som dumper nedi den grønne med sprekk i..Espen ;)

terryboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
271
ixos_76 skrev:
belia skrev:
bjornh skrev:
Eller man stikker ned på Narvesen etter et eller annet utenlandsk Hi-Fi magasin... ;D
Greit å abonnere på Stereophile også. Er så latterlig billig som abonnement, og så ramler det inn i postkassen "hele tiden":)

Men sef stas med norsk glansa papir.
Skulle gjerne abbonert på dette bladet selv...eller TAS,er Hvordan er det man går frem...og ikke minst,har noen noe erfaring med å stoppe abbonementet igjen? eller kommer det ett halvt på(med påflg regninger etterpå...som med alt annet som dumper nedi den grønne med sprekk i..Espen ;)
Jeg abonnerer på Stereophile, og de gir deg beskjed om at abonnementet går ut og at du må betale for videre abonnement. Med andre ord ingen regning og fare for at du selv må stoppe det!! Jeg betaler to og to år om gangen, for det er faktisk lettere at du ikke får betalt i tide med denne ordningen og da risikerer man å gå glipp av et nummer (krise!!) ;D. Spesielt nå som dollaren er så lav vil jo et 2 år abonnement bli særdeles billig (du betaler det samme som for 2 nummer hos Narvesen og får 22 blader gratis på kjøpet). Abonnementet på Absolute Sound er langt dyrere, men så er dette mitt favoritt audio blad da

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
265
Er det noen i Nord Norge som har fått sitt exemplar?
Har ikke fått mitt ennå ??? ??? :-[ :-X :-X :'(
Og får det heller ikke før pinse :p

Mvh Jan I

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.126
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Mo i Rana ligger midt i Nordland, og jeg regner dette uten tvil som Norge Norge, så jeg kan svare; JA, faktisk... Ble veldig overrasket at det kom idag. og happy :)

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
6
Jan_I skrev:

Mvh Jan I
Fikk i dag like utenfor Tromsø. :)

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
465
Sted
Nøtterøy
Fikk mitt Fidelity nr. 32 i posten for to dager siden, og alle sidene lå løse i plastkonvolutten som bladet ble sendt i. Det var visst ikke noe scoop for oss abonnenter, at Fidelity byttet til nytt/gammelt trykkeri. Har sendt melding om dette til Vadseth'en, og håper han sender meg et nytt blad.
Mye interesant stoff, etter at jeg har fått sortert alle sidene ;D

Roger

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
485
Torget vurderinger
5
Jan_I skrev:

Mvh Jan I
Jepp, mottatt i dag.

enw

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.06.2004
Antall liker
2
Mitt kom i dag, alle bald intakte, og i god kvalitet!

enw

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
9
Husk nå på at vi skal nyte dette bladet halvannen måned, så ikke lese mer enn par sider om dagen nå da.!
På denne måten så gir Fidelity oss glede hver eneste dag 365 dager i året, snakk om kinderegg.! :eek:
Ønsker alle lykke til med lesingen, kose dere masse med dette enestående bladet..
Kjell

Miles

Bransjeaktør
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
107
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
1
.....eneste hifi "magazine" jeg leser er 6 moons.
Jeg får Fidelity hver gang det kommer ut , men gidder ikke å lese det

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.650
Sted
Hølen
Da synes jeg virkelig du skal gi det til en trengende sjel, Miles. Hvorfor akkurat 6moons, forresten? Pardon my curiousity...

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Antall liker
77
Fikk mitt i dag.
Musikk delen var ganske intresang lesning denne gangen, var en del gode tips på hva eg skal gå til innkjøp av fremover.

Rasofiel

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2007
Antall liker
0
Takker for tipset om Stereophile . Utrolig at de kan selge 24 eks for vel femti dollar ! Bare forsendelsen må vel bli dyrere ?

K

KindOfBlue

Guest
Rasofiel skrev:
Takker for tipset om Stereophile . Utrolig at de kan selge 24 eks for vel femti dollar ! Bare forsendelsen må vel bli dyrere ?
Det skyldes at bladet er spekket med reklame - og at bladet får mer penger fra sine annonsører jo flere lesere det har.
Hvilket også er grunnen til at man skal lese slike blader vel vitende hvor de får pengene sine fra. Det holder nemlig om du dekker portoen. Men jeg abonnerer, selvsagt. Er jo så billig at det er utrolig.

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Antall liker
0
Har fått bladet, og sitter igjen med følelsen av at dette er det kjedeligste/minst spennende Fidelity ever, sorry.

Topp Bunn