Det kan jeg ikke svare på. Strømpuls på nettet, dårlig rør ect...Da er spørsmålet hvorfor det ble for stort strømtrekk. Dårlige rør?
Beskytter vel rørene meir fra deg enn deg fra dem, fint å ha om du skal flytte på den eller transportere den.Cayin CS-6, følgende å lese:
"Cayin har inkludert et enkelt rørdeksel for beskyttelse slik at du ikke trenger å bekymre deg for brente fingertupper, eller poter…"
Er dette det eneste formålet me disse dekslene?
Har også en skjermende effekt!Cayin CS-6, følgende å lese:
"Cayin har inkludert et enkelt rørdeksel for beskyttelse slik at du ikke trenger å bekymre deg for brente fingertupper, eller poter…"
Er dette det eneste formålet me disse dekslene?
Beskytter vel rørene meir fra deg enn deg fra dem, fint å ha om du skal flytte på den eller transportere den.
Gratulerer, jeg har Jazz 80 og er strålende fornøydCayin Jazz 90 i hus i dag. Herlig
. Vis vedlegget 1143917 Vis vedlegget 1143919 Vis vedlegget 1143920 Vis vedlegget 1143921 Vis vedlegget 1143922
Herlig, grattis! Håper på en sammenligning mht lyden på CS 88A som du også hat hatt når den er ferdig innspilt!Cayin Jazz 90 i hus i dag. Herlig
. Vis vedlegget 1143917 Vis vedlegget 1143919 Vis vedlegget 1143920 Vis vedlegget 1143921 Vis vedlegget 1143922
Jepp, skal prøve på det når den har fått noen timer.Herlig, grattis! Håper på en sammenligning mht lyden på CS 88A som du også hat hatt når den er ferdig innspilt!
Grattis, lekkertCayin Jazz 90 i hus i dag. Herlig![]()
Min spiller på 4 året nå og låter helt konge. Byttet litt rør..LivetVis vedlegget 1148583 Vis vedlegget 1148584 Vis vedlegget 1148585 Vis vedlegget 1148586
Da kom det en Cayin riaa i hus også.
Mvh. Morten
Hvilke rør har du best erfaring med?Min spiller på 4 året nå og låter helt konge. Byttet litt rør..Livet
Oooo! På ingen måte noe rør-guru. Har Tesla 6922 for MC og Sylvania 12au7a utgangsngsrør. Låter bra sammen med min Luxman Lmc-5 PU.Hvilke rør har du best erfaring med?
Mvh.Morten
Grattis med veldig god riaaVis vedlegget 1148583 Vis vedlegget 1148584 Vis vedlegget 1148585 Vis vedlegget 1148586
Da kom det en Cayin riaa i hus også.
Mvh. Morten
Hei. Ja den er veldig støysvak. Så tenker jeg at pick up, Rega Exxact muligens er blitt det svake ledd i anlegget nå? Har kjørt med mm pick uper for det meste men nå har jeg mulighet for å bruke mc også, så det vurderes.Grattis med veldig god riaa![]()
eier av den siden snart 4år og ingen planer om og bytte. Den er veldig stille/støysvak jeg har i tillegg en Allnic aut2000 på mm ingangen med ett sett 12ax7 Mullard nos for den ene armen, og en arm inn på mc inngangen på CS6 PH.
Ja det ligger an til bytte av pu. Rega ND 5/7 og Ortofon 2MR Black er kandidater som mm og Audio Technica AT 33EV som mc.Hvis den ca. på høyde med Allnic H-1202, LM Audio LP-33 og sånn, noe jeg antar den er, så takler den hva som helst unntatt de aller minst "strømsterke" MCene. Med max 65dB forsterkning ville jeg begrenset meg til pickuper med 0.3mV output eller mer (selv om det avhenger av gain-strukturen i anlegget generelt), men du kan være ganske trygg på at Rega Exxact er den største flaskehalsen du har.
Eller andre anbefalte i prisleietJa det ligger an til bytte av pu. Rega ND 5/7 og Ortofon 2MR Black er kandidater som mm og Audio Technica AT 33EV som mc.
Hadde Dynavector DV 20 for mange år siden(10-12år). Mener jeg betalte rundt 6000,- den gangen. Ser ut til å ha steget mye i pris siden daRega og Dynavector 20XL2L er en knall bra kombo, nå er den en del dyrere men er tanken og ikke bytte drivverket ville jeg vurderte den.