Nå har hifi-interessen og musikkgleden sakte kommet tilbake etter å ha vært på lavbluss noen år. Har gått igjennom hva jeg husker å ha hatt, så langt det er mulig etter å ha vært sterkt angrepet av ocd og byttekløe. Cayin har jeg hatt mange gode opplevelser med og har fulgt dem siden Morten (NAT) fikk importen i gang i forrige årtusen. Husker godt monotrinnene med 845. De gjorde inntrykk

. Dengang var de alt for dyre for meg, men kjøpte etterhvert modellen over, den med 805-rør. Sinnsykt bra på Avantgarde. Har hatt flere bokser innom i kortere og lengre tider, og har alltid likt Cayin godt. Nok til å kalle meg venn

.
En av de forsterkerne jeg angrer på at jeg har solgt, var hodetelefonforsterkeren. Har hatt et halvåpent øye på bruktmarkedet noen år og plutselig åpenbarte etterkommeren seg på en svensk side. Jeg slo til med en gang.
HA-1A mk.2 er et faktum i hylla hjemme. Dette er et stykke vakkert hifi-komponent.
Vakker, velspillende, og mer fleksibel enn forgjengeren. Gleder meg til å teste litt forskjellige rør fremover.
Med den melder jeg meg inn som venn

.