Eversolo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.11.2003
    Antall liker
    28
    Noen som har slitt med sin A6 i det siste? Skulle slå på min nå, men ser ut som den går i loop med omstart. Mulig det har vært en oppdatering.
    Min A6 oppførte seg rart i går kveld, mistet kontakten med den via app flere ganger, så tok en omstart og den funket den siste timen jeg brukte den.

ovitzi

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Antall liker
    1.316
    Sted
    Snarøya
    Torget vurderinger
    5
    Min A6 oppførte seg rart i går kveld, mistet kontakten med den via app flere ganger, så tok en omstart og den funket den siste timen jeg brukte den.
    Har prøvd å starte opp på nytt uten hell. Hatt strøm frakoblet i 30 min osv. Går fortsatt i loop med Eversolo tekst i displayet av/på.
    Får sende Høvdingen en mail over nyttår.

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.623
    Torget vurderinger
    2
    Har prøvd å starte opp på nytt uten hell. Hatt strøm frakoblet i 30 min osv. Går fortsatt i loop med Eversolo tekst i displayet av/på.
    Får sende Høvdingen en mail over nyttår.
    Jeg er her i hele romjulen, så det er bare å ta kontakt.

Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.461
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    I går fikk jeg gleden av å oppleve komboen T8 og Z10, der sistnevnte fungerte både som dac og pre.
    Det spilte rett og slett forrykende godt, og transport og dac/pre matchet/kledde hverandre som ... i husmor! :ROFLMAO:
    Grei og solid oppgradering i et oppsett som tidligere har huset både A6 Master og A8.....
    Har man lyst på Eversolo selv? Tja, ja, jo, men........:ROFLMAO:

mvh
    Proffen

Eriond

Medlem
    Ble medlem
    30.12.2008
    Antall liker
    6
    Torget vurderinger
    4
    Lurer på om det er noen som kan gi litt input på hva jeg bør kjøpe...
    Jeg har i dag en gammel Bluesound Node2 koblet til en Topping D90LE Dac, der jeg egentlig her er godt fornøyd med dac'en.
    Det hele begynte med at jeg kunne tenkt meg en ny dac med PEQ for å justere litt for noen små utfordringer med rommet i bassen. Har tidligere testet at det hjelper med å legge inn kompensering i Roon, men liker ikke Roon siden jeg må ha en pc eller server stående og gå hele tiden i tillegg til at det er blitt ganske dyrt det også.

Så oppdaget jeg at Eversolo sine DMP enheter også kan gjøre korreksjon, og at dette muligens er enda lettere å få til. Der jeg er kommet nå blir egentlig spørsmålet om hvilken utgave som gir meg mest? DMP-A8 virker som et solid alternativ med god dac innebygd. Samtidig får den nye T8 enormt mye skryt, så vil T8 sammen med Topping D90LE gi bedre lyd enn en A8, eller hva tror dere?
    Kan tilføye at jeg ikke har behov for noen pre-funksjonalitet, siden jeg kjører balansert inn i integrert forsterker (Hegel Røst)

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    12.614
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Jeg ville handlet med basis i funksjoner, ikke lyd, med mindre du kan høre på alternativene side ved side.

Selv har jeg en A8, hadde en A6 Master Gen2 og før det en Cambridge CXN V2. Akkurat like fornøyd med lyden i alle tre.

Er det PEQ som er tingen så tror jeg A8 vil falle veldig i smak, men A6 Master gjør også jobben.

gfredhei

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.01.2009
    Antall liker
    277
    Sted
    Oslo
    Har en DMP-A6 Master Edition som plutselig har fått et displayproblem.
    Noen som opplevd det samme?

Mener problemet dukket opp etter siste oppdatering, men kan være et tilfeldig sammenfall i tid.
    Har ikke forsøkt Factory Reset ennå. Prøver i det lengste å unngå det.

Stripene forsvinner etter en god stund..
    Alt annet fungerer som normalt.

D90E8F66-6136-4F1E-ABCA-E37EB6C8BA48.jpeg

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn