KW skrev:
Snickers-is skrev:
KW skrev:
@Snickers-is
30 cm demping på gulv ???
Kan du forklare det nærmere.
Mvh.KW
Javisst
Gulvet er lektet opp med ca 30cm høye bord på høykant. Det er laget en solid ramme, og i den sitter det 6 stålrør som står ned i isolasjonsmaterialet. Jeg har så diverse stativer og fester som passer i disse rørene. Jeg har også to gulvmoduler l strekkmetall med ramme som passer oppå slike gulvfester i ulike konfigurasjoner. I tillegg har jeg mikrofonstativer som passer i disse rørene.
En seksjon av gulvet kan trekkes ut av rommet slik at man får fast gulv under. Det er beregnet til måling av ekstremt tunge konstruksjoner. Man får en viss feilkilde med dette, men det er bedre enn å ikke få målt alt.
Takk for svar, men jeg må bare ærlig innrømme at jeg ikke skjønte bæra ;D
Mvh.KW
Da må vi vel til med bilder da?
En vanlig dør?
Ikke helt?
Dørhåndtak må til...
Inni rommet før høyfrekvensplatene. Håndtaket nede ved gulvet er til gulvmodulen som kan trekkes ut. I taket sees halogenlampene som bare er bittesmå pærer på kabelender. Taket er hengt opp i ståltråd
Den flyttbare gulvmodulen i sin helhet.
Dørens tykkelse.
Skrå hjørner med bassfeller.
Døren fra innsiden.
Kabelinnføring.
Og for å slippe å bli fanget er dette et dørhåndtak.
For å gjøre det mulig å åpne døra er den ene siden skrå.
Gulvpunktene etter at høyfrekvenslaget er montert. I disse punktene kan man sette ned festene som synes på bildet, fester med mindre hode og gulvramme over (en gulvramme dekker 4 fester. En annen dekker tre. Ulike kombinasjoner av disse kan brukes samtidig). Videre har jeg et par mikrofonstativer og forskjellige høyder av høyttalerstativer som passer i hullene.
HF-laget montert i hele rommet.
Lampene stikker fortsatt gjennom taket, men er blitt vesentlig kortere.
Panel for kontakter inn/ut av rommet.
Og som kan lukkes helt.