|
Du får ta inn alt som kan minne om mat, og skalke alle luker slik at du og junior er trygge - selv om jeg mest tror på at en skadeskutt bjørn gjør alt han kan for å gjemme seg bort. Men med villdyr vet man aldri.fikk for en time siden en oppringning om at en bjørn ble skadeskutt i natt, under 3 kilometer fra hytta. Området er som en levende godtebutikk for enkelte dyrearter.
Ellers tyder det på at bestefaren til min bedre halvdel hadde sansen for damer.
![]()
bra mann!!
Her var det mykje fint! Er Sister på SST eller Blast First?Ka du trur?3 fabelaktige bilder. hva var det i posene?
Litt mer vinylonani, beklager hvis det kjeder noen, men det er frivillig å besøke tråden.
3 poser, 3 små fangster.
![]()
![]()
![]()
Den Prisoners-skiva er jeg ekstra fornøyd med. Vært på jakt etter den en stund. Ekstra stas med debuten på første førstepress og rosa vinyl i 300 ex.. 200.- svenske pesetas sier jeg ingenting på. Strøken i tillegg. Nazz er en klassiker, Dr.John skiva ganske så kul, XTC er ikke så ofte å se her hjemme av en eller annen grunn, Green on Red en klassiker som jeg trodde jeg hadde fra før. Kjekt med Discogs/Crait Digger i lomma.
Fuzzlaget snakker om en tur etter sommeren. Bare legge seg opp en liten sparekasse først som sist.
Takk skal du ha. Husker jeg ikke feil så er det Blast First, dvs UK-utgaven. 150.- SEK for et meget pent eksemplar. Helt grei pris med andre ord.Her var det mykje fint! Er Sister på SST eller Blast First?Ka du trur?3 fabelaktige bilder. hva var det i posene?
Litt mer vinylonani, beklager hvis det kjeder noen, men det er frivillig å besøke tråden.
3 poser, 3 små fangster.
![]()
![]()
![]()
Den Prisoners-skiva er jeg ekstra fornøyd med. Vært på jakt etter den en stund. Ekstra stas med debuten på første førstepress og rosa vinyl i 300 ex.. 200.- svenske pesetas sier jeg ingenting på. Strøken i tillegg. Nazz er en klassiker, Dr.John skiva ganske så kul, XTC er ikke så ofte å se her hjemme av en eller annen grunn, Green on Red en klassiker som jeg trodde jeg hadde fra før. Kjekt med Discogs/Crait Digger i lomma.
Fuzzlaget snakker om en tur etter sommeren. Bare legge seg opp en liten sparekasse først som sist.
Dine vurderinger av Lyra Skala vs Benz LP?Brasse har begynt å resonere, bra!
Imens kan jeg tilby noen pausebilder mens dere grubler.
Julenissen kom lovlig sent, jula varer helt til påske osv. Ihvertfall kom det en liten pakke til tiggerstaden ganske mange uker etter lovt dato (22. desember).
Før det bare et kjapt bilde av PUen som gjør jobben sin for tiden. Skal forresten over til signaturarmen ikveld. phew! Ingen Benz LP i tjeneste for øyeblikket Townes, den ligger trygt i esken.
![]()
Jeg er ikke i tvil. Misforstå meg rett, Benz er veldig bra, men blir sedat og nesten sidrompa opp mot Lyra. Benz er søtt forførende, mens Lyra bringer luft og dynamikk i musikken på en helt annen måte. Er nok ikke den som sitter å lytter etter de fine forskjeller i mikrodynamikk, i så måte er nok begge overkill til mitt bruk. I et innfall av selverkjennelse gikk jeg til anskaffelse av en AT33EV for lang tid tilbake. På tide å teste den kanskje?Dine vurderinger av Lyra Skala vs Benz LP?Brasse har begynt å resonere, bra!
Imens kan jeg tilby noen pausebilder mens dere grubler.
Julenissen kom lovlig sent, jula varer helt til påske osv. Ihvertfall kom det en liten pakke til tiggerstaden ganske mange uker etter lovt dato (22. desember).
Før det bare et kjapt bilde av PUen som gjør jobben sin for tiden. Skal forresten over til signaturarmen ikveld. phew! Ingen Benz LP i tjeneste for øyeblikket Townes, den ligger trygt i esken.
![]()
150,- var ikkje galt nei, trur eg ga 200,- for mitt eks. Har eit mål om å få tak i originalutgåver av alle dei klassiske Sonic Youth-platene, både britiske og amerikanske. Nyutgåvene er nok hakket feitare lydmessig, men ikkje like artige som samleobjekt. Rosa SST-utgåve av EVOL står høgt på ønskjelista.Takk skal du ha. Husker jeg ikke feil så er det Blast First, dvs UK-utgaven. 150.- SEK for et meget pent eksemplar. Helt grei pris med andre ord.