Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Takk for julehilsener, og god (rom)jul til dere alle. Kommer med mer smalltalk, bilder, oppdateringer og ymse ila romjula. Må bare sortere tankene først. :)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    7-åringen kom til meg forrige helg med et konkret musikkønske. Bare å innse først som sist, har ikke så mye innvirkning på smak hos ungene, men du og du det hjelper at en av klassekammeratene hans er veldig ivrig på (god!) musikk og vinyl. Hvor mange sjuåringer har et forhold til 16/33/45/78 - fart på platesnurrer?? :eek:

    Var ikke tung å be til og bli med opp på platerommet for å fiske frem ei skive med Ramones, plutselig fikk t-skjorta en mening for sneipen også. Moro!! ;D

     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Takk skal dere ha emotikon og tkr.


    Driver og rydder litt i bilder på mobilen, blir noen mindre teknisk gode bilder i noen poster fremover.

    stemningsbilde fra balkongen en sommerkveld. Et lite hint om hvordan det ser ut på innsiden. :rolleyes:
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    En av årets dyrekjøpte erfaringer, også kalt knallkjøp.
    Vær hilset, godt nytt, SPILL BLODHØYT!!!


     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Hva er det med hifisjapper som er stengt på nyttårsaften? Får oppsøke de på nyåret, som sagt så gjort.
    To poser å kose seg med på en sur lørdag. Platebaren på
    nyttårsaften, siste platehandel i 2015, og hifiasylet idag, årets første dingsekjøp.

     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Dagens dingsekjøp var så behagelig at jeg faktisk sovna og var borte ett "lite" kvarter. Lovequeen fikk prøve, og ønska seg sporentreks det samme i bursdagsgave kommende onsdag. Her er det bare å lade opp.


    hmmmmmmmmmm
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Feis nedom Dippern i arbeidstida på nyttårsaften med Townes´no1 på årslista for 2015csom hovedmål. Siste med Jon Spencer og hans Blues Explosion var som blåst ut av hyllene på vei til VG-lista neste. Til trøst og for å dempe de verste abstinensene ble det med noe smårusk i påsan. Kaffebordboka "Dødsarkiv" sto på ønskelista til jul, men neida, kjøpe sjæl.



    Dagens dingsekjøp tror jeg funker dårlig i den analoge verden (??)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Som det skimtes igjennom den andre posen, et produkt så til det grader nedsnakka i ørten poster i en annen tråd på sentralen. Nå har jeg heldigvis ganske petite ører og relativt normalt hode, disse passer meg godt.

     
    6

    65finger

    Gjest
    lurt å bruke ørevarmere i sprengkulden som rår, fine plater forresten. jeg vil ha noen plater
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Ikke mye som skjer her i heimen for tida, men i dag er jeg mannen som skal stelle hjemme. Dagen ender med belønning fra platebaren og lampebutikken. Må vel finne et passende soundtrack når denne skal monteres..........

    MDN-WSS-2.jpg


    O0
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.535
    Antall liker
    102.871
    Torget vurderinger
    23

    Ikke mye som skjer her i heimen for tida, men i dag er jeg mannen som skal stelle hjemme. Dagen ender med belønning fra platebaren og lampebutikken. Må vel finne et passende soundtrack når denne skal monteres..........







    Her har du et par bankers...

    All_Over_the_World_ELO_cover.jpg



    parliament.png
     
    V

    vinyl-mannen

    Gjest
    [h=1]The Damned,
    The Light At The End Of The Tunnel[/h]
    lys.jpg

    Her skulle du ha god tid;)
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    5-åringen har bestekompisen på besøk. Blir sjeldent feil med kulturelle innslag, og begge to har sittet som fjetret og sett dokumentar sammen med meg. Har foreslått å kjøpe gitar, ikke helt fremmed tanke det.

    Et av mine favorittband har fått sin egen dokumentar, rettere sagt scenen rundt Brisbane på slutten av 70-tallet, vel anvendte 56 minutter på en søndag.



    nesten så søndagen kan beskrives som perfekt.
     
    Sist redigert:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Dukket opp noen gamle bilder forleden, for en steike kjekk ungdom på dette bildet da.

    Kveldens konkurranse, når og hvor er dette fotografiet tatt? :)

     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    gode forslag, men likevel veldig feil espege. Kunne lett vært begge deler, årstallet er i hvertfall 1996 :rolleyes:
     

    espege

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    881
    Antall liker
    692
    Sted
    BERGEN
    Torget vurderinger
    71
    gode forslag, men likevel veldig feil espege. Kunne lett vært begge deler, årstallet er i hvertfall 1996 :rolleyes:
    :) skutt fra hoften Eros. drar kjensel på den kjekke ungdommen nå (kjente jo ikke ham i '96). årene går.

    e
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    gode forslag, men likevel veldig feil espege. Kunne lett vært begge deler, årstallet er i hvertfall 1996 :rolleyes:
    :) skutt fra hoften Eros. drar kjensel på den kjekke ungdommen nå (kjente jo ikke ham i '96). årene går.

    e
    snakka faktisk med den Kåre du tenker på dagen før forslaget ditt espege. Litt komisk, Lovequeen trodde faktisk jeg var Kåre i sin tid, og flere har tatt feil av oss tidligere. Skal sies at jeg og Lovequeen ble sammen etter å ha sette et Cramps-influert Bergensband på Last Train en en kald søndagskveld i november 1994. Dagen etter var det EU-avstemning, veien til nachspiel hjemme hos Wild Mind kort.

    Bildet er av undertegnede i Sounds That Swing øverst i Inverness Street, London. Fotograf, ingen ringere enn D. Mongo. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn