Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    ferden videre gikk hit, stolen snart besatt. Resten av kvelden og natta er historie.


    sliten nå.......
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    skulle gjerne vært å sett Refused og Black Keys igår, men måtte ta til takke med selskapet til Roberten. :D

    Dennis Lyxzén er noe av det drøyeste jeg vet om på en scene. Bra mann, sjuk koordinasjon og timing. Dessverre gikk Øya under radaren i år, kunne orget fotopass og alt det der, men men. brukte heller $$$ på plater og alk igår.
    Ikke for det, "The Good , The Bad and The Zugly" beviste igjen på Crossroad Club i natt at de er tøffest i sin klasse.


    PS Sator Codex er en LP på Radium (Radium 017) ;)
     
    Sist redigert:

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.984
    Antall liker
    27.197
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Visst! var vel førsta plattan. Polarna i Göteborg såg Refused på Way out west i Torsdag, var visst veldigt bra
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    ser jo bra ut da.....


    tørke støv, og synd med de avflassede tallene på hastighetsvelgeren.
    skrur kalenderen 5 måneder tilbake (side 48, fra post 1420 og utover), på godt trøndersk vis begynner ting å skje. TingTarTid

    Er i gang, trenger to dager på meg. Er det noe jeg skal være obs på? For dere kyndige, ser armen komplett ut? Tenker spesielt på den parallelgående korte stangen til venstre nederst på armen, har innfelte hakk, men ikke påheng. (skal det være det?) På motstående (høyre) side er det en fremmadgående kort stang med liten vektkule og strammeskrue.
    Foreløpig "fumling" virker lovende. Smooth arm å betjene, og tallerkenen går jevnt, noe jeg ikke trodde i vinter. Stiften er et problem. Siden detaljbilder ble fotografert i mars d.å har tydeligvis en av husets håpefulle platearvinger tafset på moroa......
     

    Rokko

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    248
    Antall liker
    5
    Dæven, liker denne "Sagaen"... Fine bilder, mye snadder og anna godt..
    Hilsen Rennbygg som jobber undercover på Sunnmøre..
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Takk skal du ha Rokko, du får følge med. ;)


    Et aldri så setback idag. Jobbing tok langt lengre tid enn planlagt. Heldigvis holdt den lokale platebaren åpent lenge etter lukketid. Super service, som gjorde at undertegnede ikke forlot Nidaros helt tomhendt, progresjonen med Thorens-spilleren kan fortsette (i dagslys) puh!!
     

    rørlig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    Ser ut som en Tp13a arm som mangler biasvekta.

    Sjekk bildet.

    JSTD150_04.jpg
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    @rørlig

    Ser sånn ut og takk for den inputen. Forslag til løsning(er)?, må jeg ut i den store verden? Ser for meg fiskesnøre og mutter i første omgang.
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.096
    Antall liker
    6.578
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Eros. Rimelig grei sko å lage en vekt som fungerer på kort og lang sikt her. Bare ta med spilleren opp så kan vi borre opp og sette inn en pinne med vekt på
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Takker så meget for tilbudet. Spilleren blir nok stående i trøndelag til neste runde, dvs månedskiftet sept/okt
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    å nei sier dere. Drittlei bilder av disse posene nå..........

     
    Sist redigert:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Rasket med meg noen skiver og denne.




    fred og lykke på bortebane nå. Andre får ta seg av de ørkesløse kranglene.
     
    Sist redigert:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    spoler veldig fort frem her. Presentasjon av komponentene får komme senere. Trønderanlegget har avansert fra Numark-plastikk til vintage. Noen husker sikkert med gru, de provosende bilder av ekstatisk musikklykke på forrige side.

    Foreløpig plassering, helt jalla ifølge boka selvsagt, men jeg lkke kan la være å glise. Endelig permanent vinylsnurre i det gamle gutterommet igjen.

     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    helt klart noe å tenke på espege, koster lite okke som.

    Etter noen plater er det et problem som må løses aller først. Var forsiktig og brukte lang tid på skifte av PU. Ledningene i headshellet er skjøre, med loddinger som ligger tett, for tett kan det virke som. Venstre kanal er tilnærmet helt tyst, høyre kanal en stygg grunnstøy. Tidligere eier hadde lagt en tynn papirbit imellom ledningene, men jeg finner det ikke tilfredstillende, bør lodde på nye med andre ord (?)

    Utover dette er førsteinntrykket bra, det før plassering av høytalere, som dessverre er begrenset. Har tro på at det kan hentes ut overraskende mye av et anlegg med en totalkostnad på 2000.- . Ganske pent er det også å se til, helt klart en fordel når nygamle ting dras inn over dørstokken til muttern.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Lekkert oppsett det der Eros. Og for ei skive som snurrer på tallerkenen!

    Tror du kan hente mye på å hanke inn den sagnomsuste strømkabelen som ligger på brukt'n nå. Smekk den rett i ampen, så slipper du å tenke mer på det der med høyttalerplassering.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Ferie!!
    Bruker første dagen til noe av det jeg kan best, platebar og pils, Baby Woodrose live ikveld.

    Lufte platebøgeposen, grei fangst fra baren, ferie nå........


    Samtidig som jeg markerer hvor godt livet leker. Grattis Fred Cole med vel overståtte 64 år!!! (sist tirsdag).
    Verdens beste garagegitaristlåtvokalskriverpunkassgodfather.



    Til dere kabelgravere.
    Det finnes hverken liv eller håp i hengende kabel. * b o oo o r i n g !! !! ! "
     
    Sist redigert:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Vel overstått feriestart.
    Den øllen smakte ekstra godt igår united, ingen tvil om det. Heldigvis var fornuften på plass, frisk og rask i dag tidlig.

    Danskene leverte som vanlig varene i natt, svett og godt. Går aldri skuffet hjem fra en Baby Woodrose konsert.........



    Jagende fly over Oslofjorden neste.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    veldig bra fingers! Har du en stor fil av den? Fikk nesten lyst til å printe ut, og sette opp på døra til hula.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    lovequeen ba meg ta et bilde, så jeg gjorde det da.

     
    Sist redigert:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    spoler veldig fort frem her. Presentasjon av komponentene får komme senere. Trønderanlegget har avansert fra Numark-plastikk til vintage. Noen husker sikkert med gru, de provosende bilder av ekstatisk musikklykke på forrige side.

    Foreløpig plassering, helt jalla ifølge boka selvsagt, men jeg lkke kan la være å glise. Endelig permanent vinylsnurre i det gamle gutterommet igjen.

    kan noen svare på sparket? Trenger en minijackovergang til sølvsupern. Har lørdagen i Oslo til rådighet før jeg kjører opp til trønderland. Tar jeg feil hvis jeg sier det er en 5-dins plugg der bak?
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    spoler veldig fort frem her. Presentasjon av komponentene får komme senere. Trønderanlegget har avansert fra Numark-plastikk til vintage. Noen husker sikkert med gru, de provosende bilder av ekstatisk musikklykke på forrige side.

    Foreløpig plassering, helt jalla ifølge boka selvsagt, men jeg lkke kan la være å glise. Endelig permanent vinylsnurre i det gamle gutterommet igjen.

    kan noen svare på sparket? Trenger en minijackovergang til sølvsupern. Har lørdagen i Oslo til rådighet før jeg kjører opp til trønderland. Tar jeg feil hvis jeg sier det er en 5-dins plugg der bak?
    ja, det er en 5 pins din bak sølvsupern.

    i alle fall på den sølvsupern vi har på hytta.
    husker ikke helt om det var vanlig din eller mini din.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    ELK Freight Company var en tur innom Nidaros by idag. Som seg hør og bør innenfor fraktbransjen ble det endel hit og dit, regner med at jobb i Posten Norge blir det neste.

    første stopp.

    Må ha det, bare må ha det!


    Take me to your dealer, I need a "fix".........
     
    Sist redigert:

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    ble noen stopper til før ny fiskekasse var i boks. Bare til "låns" i noen dager før eieren skal ta over. Regner med å få god bruk for denne i de neste par dagene. Kjenner formelig lukten av fiskeslo allerede. Nais!

     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    ble noen stopper til før ny fiskekasse var i boks. Bare til "låns" i noen dager før eieren skal ta over. Regner med å få god bruk for denne i de neste par dagene. Kjenner formelig lukten av fiskeslo allerede. Nais!

    tipper eieren av fiskekasse ser det som en bonus å få litt real fiskeslolukt inn i stova
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    V6?
    (den hvite fiskekassa altså)
    ikke peiling, driver som sagt bare i fraktbransjen, mottakeren får utdype videre. Tar god plass i kjerra ihvertfall.

    Ser frem til en berikende musikkopplevelse på veien sørover. Punkebass blir sikkert ikke det samme etter dette. Skal se at det blir en permanent løsning for bilstereoen.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    ingenting er som god gammal fiskelukt. Sitter fortsatt og piller fiskeskjell fra underarmene etter gårsdagens utflukt.

    Apropos utflukt, skjønner at Posten Norge tar seg godt betalt. Brukte nesten fem timer på strekningen Orkanger - Nidaros t/r. Måtte selvsagt innom platebaren, polet, Narvesen, og holdt nesten på å glemme avsender av fiskekassa.

    Ferden endte heldigvis trygt og godt her hjemme hos ho mor. Kveldens forlystelser, minus de obligatoriske posene fra platebaren.

    Trivelig i trøndelag
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn