W.Sand
Hi-Fi freak
En fin balanse mellom hÄrete ideer og blanke fakta.He he, den var god
En fin balanse mellom hÄrete ideer og blanke fakta.He he, den var god
HÞres ogsÄ litt ut som Moelva det derEn fin balanse mellom hÄrete ideer og blanke fakta.
He-he!Kommer litt pÄ etterskudd denne, men mÄ Êrlig innrÞmme at Moelva er noe av det mest majestetiske jeg noen gang har hÞrt. Jeg har hÞrt utsagnet "hÞyttalerne forsvinner" fÞr, men egentlig aldri forstÄtt hva det betyr. FÞr pÄ lÞrdag. Jeg mÄtte vel reise meg to-tre ganger for Ä sjekke at det ikke var flere hÞyttalere som spilte i rommet. Trodde pÄ ett tidspunkt at @erk og @Snickers-is drev gjÞn med meg. Det var rett og slett noe 'uncanny' hvordan bÄde hÞyttalere og rom forduftet nÄr lyset ble slÄtt av og musikken pÄ. Musikk som jeg aldri hÞrer pÄ ble plutselig balsam og jeg fÞlte meg omsider nesten apatisk og trist der jeg satt. Kan ikke huske at et par hÞyttalere har fremprovosert fÞlelser pÄ en slik mÄte fÞr. (Ok, nÄ ble det litt pÄ kanten her)
Synes at det manglet litt i bassen 50-60-70, men dette blir det vel ordning pÄ nÄr 43 stk 21" kommer pÄ plass. (Pb16 er jo litt mangelfull i dette omrÄdet, i mine Þrer) Gleder meg stort til Ä komme tilbake Ä hÞre hvordan det blir med nye subber.
Herregud jeg (les: bankkontoen) er glad Moelva ikke er serieprodusert og pÄ lager..
Ja det var et svÊrt vellykket arrangement med konstruktive og hyggelige tilbakemeldinger!Veldig trivelig lesing i trÄden din Erk, virker som det var et vellykket arrangement og basert pÄ tilbakemeldingene er det ingen grunn til at du ikke snart bÞr lene deg tilbake og bare nyte musikken. Gratulerer til konstruksjonsteamet ogsÄ @inselwind @W.Sand og @Snickers-is Morsomt nÄr glede brer seg over dette sÊre lille miljÞet.
mvh
Tosko da Fool
Det var da voldsomt??? tror planen bare var seks stk. 21" men det er jo bra det ogsÄ.Kommer litt pÄ etterskudd denne, men mÄ Êrlig innrÞmme at Moelva er noe av det mest majestetiske jeg noen gang har hÞrt. Jeg har hÞrt utsagnet "hÞyttalerne forsvinner" fÞr, men egentlig aldri forstÄtt hva det betyr. FÞr pÄ lÞrdag. Jeg mÄtte vel reise meg to-tre ganger for Ä sjekke at det ikke var flere hÞyttalere som spilte i rommet. Trodde pÄ ett tidspunkt at @erk og @Snickers-is drev gjÞn med meg. Det var rett og slett noe 'uncanny' hvordan bÄde hÞyttalere og rom forduftet nÄr lyset ble slÄtt av og musikken pÄ. Musikk som jeg aldri hÞrer pÄ ble plutselig balsam og jeg fÞlte meg omsider nesten apatisk og trist der jeg satt. Kan ikke huske at et par hÞyttalere har fremprovosert fÞlelser pÄ en slik mÄte fÞr. (Ok, nÄ ble det litt pÄ kanten her)
Synes at det manglet litt i bassen 50-60-70, men dette blir det vel ordning pÄ nÄr 43 stk 21" kommer pÄ plass. (Pb16 er jo litt mangelfull i dette omrÄdet, i mine Þrer) Gleder meg stort til Ä komme tilbake Ä hÞre hvordan det blir med nye subber.
Herregud jeg (les: bankkontoen) er glad Moelva ikke er serieprodusert og pÄ lager..
Ja folk har blitt sÄ opptatt av at det skal vÊre sÄ stort og prangende. Jeg er pÄ den nye bÞgen der det skal vÊre smÄtt og smekkert.Blir vel nytt nick da:
43x21Tom
Ja, det tar nok litt tid fÞr han blir vant til det store lemmet ditt.Jeg er pÄ den nye bÞgen der det skal vÊre smÄtt og smekkert.
Takk for omtanken. Det er rett og slett fryktelig her nede sÄ det er godt med litt trÞst!SÄ mÄ vi uttrykke vÄr usjaluhet og medlidenhet til den godeste ERK som skal utsettes for denne varmen....
Litt som golf-anlegg? hifi-anlegg-anlegget??Siden du omtalte anlegget i entall lurer jeg fÊlt pÄ hvilket du siktet til.
Neida... 10 EUR for denne mÄ sies Ä vÊre godkjent.NÄ mÄ du ikke drikke mer, det kommer en dag i morgen ogsÄ vet du
Litt klipp og lim fra Ăystein Sunde.Jeg tror jeg MĂ ha en slik til Moelva-fronter og kommende subtĂ„rn pĂ„ kinoen! Med 6 outputkanaler (4 til subbene) kan @Snickers-is og jeg sikkert klare Ă„ lage litt kardoide-magi ogsĂ„ i dypbassen med individuell tuning av subbene...
Trinnov | The new essential monitoring tool for your studio from Trinnov
NOVA includes all the features expected from a monitoring controller as well as Trinnov's exclusive speaker/room optimization technology in a single compact chawww.trinnov.com
Og tenk den vakre dagen noen arver alt dette, ikke skjĂžnner bĂŠret og gir det bort til loppemarkedet til den lokale turngruppa. Det er stas! Da fĂ„r vi kanskje nyfrelste som betaler 100 kroner for shiten ;-) Det MĂ da vĂŠre litt bedre enn en HomePod liksom? og for en 1/10 av prisen (av en HomePod) da...Litt klipp og lim fra Ăystein Sunde.
Du vet det er med stereoanlegg
Som det er med promille
Du bli'kke rektig frisk fĂžr du
Har hatt det rektig ille
Du kjÞper anlegg nÄ og
Blir nervĂžs og pengelens
Men om et halvt Ärs tid da fÄr du abstinens
Da stÄr du atter i butikken min
Og trygler og ber meg
Om jeg ikke vil vÊre sÄ
Snill og selge deg mere
Da ere: kjÊre StÄle! selg meg litt til!
Bare en liten FM tuner du, vÊr sÄ snill!
En med oscilloskop og LED-display
Og touch-sensitiv threshold level
Med powermuting, jeg mÄ ha det!
Dypvanns regulator med fire hektoliter mussa
PĂ„ stampen i hver kanal
FÄr jeg ikke nye hÞytalere nÄ sÄ
Kaster jeg meg i havet
Og henger meg fra brua
HÞrer du StÄle, jeg mÄ, jeg mÄ ha mer!
Det kan vÊre lÞsningen om vi ikke allerede er utilregnelig?Og tenk den vakre dagen noen arver alt dette, ikke skjÞnner bÊret og gir det bort til loppemarkedet til den lokale turngruppa. Det er stas! Da fÄr vi kanskje nyfrelste som betaler 100 kroner for shiten ;-) Det Mà da vÊre litt bedre enn en HomePod liksom? og for en 1/10 av prisen (av en HomePod) da...
Kan dette vĂŠre lĂžsningen? https://www.sivilrett.no/framtidsfullmakt
Jeg har tenkt tanken.. Starte med smÄ byggeklosser som vi vet trengs, modularisere det pent underveis...Det er rÄtt!
Kan du ikke bare be den om Ă„ lage det perfekte romkorreksjonsprogrammet?
Hmm jeg trodde det var ganske presist jeg PÄ vestsiden er det vel fjellstrand?? ;-) Lenge siden jeg bodde der men det stemmer vel at admin og VGS er en del av Nesoddtangen? PÄ Þstsiden, fra kaja og litt opp og sÄ til venstre?