Det samme som det du menerJaerbu skrev:Hva mener du med "riktig"?
Dessværre.. (koster gjerne litt mer i samme kvalitetsklasse også)Dr.Evil skrev:ER RØRFORSTERKERE MER "MUSIKALSKE" ENN TRANSISTORFORSTERKERE?
OldBoy skrev:CD vs. vinyl.
Transistor vs. rør.
Det neste, som vi vel egentlig har vært gjennom allerede, blir vel DAB vs. FM.
1-0 for alle tre "kampene", når all kverulering for en gangs skyld er tillatt. Hvordan fikset du forresten dét, Dr. Evil?
![]()
![]()
![]()
Der er pokker til forskel på "rigtigt" og "musikalsk"!Dr.Evil skrev:Det samme som det du menerJaerbu skrev:Hva mener du med "riktig"?![]()
Noe med de rørene låter riktig, i ørene.Duelund_Support skrev:Der er pokker til forskel på "rigtigt" og "musikalsk"!
Hvis du ikke forstår spørsmålet, krysser du av på "Forstår ikke".Duelund_Support skrev:Der er pokker til forskel på "rigtigt" og "musikalsk"!Dr.Evil skrev:Det samme som det du menerJaerbu skrev:Hva mener du med "riktig"?![]()
Ah, så virkeligheten er umusikalsk?Duelund_Support skrev:Der er pokker til forskel på "rigtigt" og "musikalsk"!Dr.Evil skrev:Det samme som det du menerJaerbu skrev:Hva mener du med "riktig"?![]()
Jeg hadde mistanke om det, ja. Pengene dine, som mine, går vel til hi-fi.....og ikke til Høvdingen.Dr.Evil skrev:Du vet....., talent min venn, talent ;DOldBoy skrev:CD vs. vinyl.
Transistor vs. rør.
Det neste, som vi vel egentlig har vært gjennom allerede, blir vel DAB vs. FM.
1-0 for alle tre "kampene", når all kverulering for en gangs skyld er tillatt. Hvordan fikset du forresten dét, Dr. Evil?
![]()
![]()
![]()
Hva mener du med "pinpointingen" ?Flageborg skrev:"ER RØRFORSTERKERE MER "MUSIKALSKE" ENN TRANSISTORFORSTERKERE?"
Nei, og "pinpointingen" er dårligere........
Men en dag får jeg kanskje invitasjon til lydopplevelse av en som har rør av en slik kvalitet - at mitt nåværende inntrykk blir bekreftet/avkreftet ?
1. Nøyaktigheten og omfanget(størrelsen) av instrument/vokal plasseringen i det totale lydbildet.FallenA skrev:1. Hva mener du med "pinpointingen" ?
2. Og du vet da at du har stående invitasjon her hos meg! ;D
musikalsk riktig = både riktig og musikalsk = samme sakMPT skrev:Der er pokker til forskel på "rigtigt" og "musikalsk"!
Det er dig der ikke forstår at formulere dig.Dr.Evil skrev:Hvis du ikke forstår spørsmålet, krysser du av på "Forstår ikke".Duelund_Support skrev:Der er pokker til forskel på "rigtigt" og "musikalsk"!Dr.Evil skrev:Det samme som det du menerJaerbu skrev:Hva mener du med "riktig"?![]()
Jeg tror nok at det er forskjell på norsk og dansk betydning av ordet "riktig".Duelund_Support skrev:Dr.Evil skrev:Det er dig der ikke forstår at formulere dig.Duelund_Support skrev:Der er pokker til forskel på "rigtigt" og "musikalsk"!Dr.Evil skrev:Det samme som det du menerJaerbu skrev:Hva mener du med "riktig"?![]()
Hvis du ikke forstår spørsmålet, krysser du av på "Forstår ikke".