Jan-Helge skrev:
at noen finner synsvinkler opp mot HiFi (synsvinkler som kan være helt relevant i forhold til tanker man kan ha opp mot HiFi) får være opp til dem som synes det er så ille.
Ikke dermed sagt at det er så ille å belyse emnene som noen tydelig skal ha det til.
Jeg tror jeg forstår hva du vil med alle disse trådene, og du prøver kanskje å "sette fokus på ting og å "belyse emner" med nye øyne, "se ting fra andre synsvinkler" og alt det der. Du gjør derimot ikke det!
Hadde du kommet med noen virkelige tankevekkere og hatt noen gode, nye poenger, så hadde det nå vært en ting, men slik er det altså ikke.
Virkemidlene du bruker for å "skape debatt" (Noe som hadde vært greit nok i seg selv hvis du sa "la oss nå diskutere følgende", men IMHO så absolutt ikke når du kommer ropende inn her og later som du mener ting du egentlig ikke står for, kun for å skape krangel. Noe som strider mot forumreglementet også, som sagt.) er bare ofte halvgjennomtenkte og alltid gamle, kjedelige poenger som har vært kranglet lenge og vel om før, eller tuftet på helt gale premisser, som bare får deg, eller han du nå forsøker å spille, til å virke som ensporet, ureflektert og provokativ. Altså slett ikke som noen intelligent og nytenkende "revolusjonær", slik du later til å ønske.
Jeg er helt sikker på at du nok har mye positivt å bidra med hvis du vil, så hvorfor i alle dager insisterer du på å gang på gang gå inn for å erte på deg alle og sette deg selv i et ganske dårlig lys på forumet? Hvis det er slik du tildels selv sier og slik det virker, at du kun bruker forumet for å skape krangler (du kalte det vel "skape debatt", men det
er krangler, og slett ikke noe konstruktivt), er det i beste fall respektløst overfor alle de andre forumdeltakerne.