Valentino skrev:Heh, det svir? Kult.
Så,såPowerpoint skrev:300B erdefinitivt "høi-ræv" når vi snakker om monoblokkene til LMC!LMC skrev:dette har du helt rett i,og jeg vil påstå at et fåtall virkelig har hørt en optimalisert 300B konstruksjon med tilstrekkelig stivt power!Cobra2 skrev:300B er "ingenting" uten en skikkelig konstruksjon rundt det...og da kan det gjerne være high end.
Arne K
og da snakker jeg ikke om noe mikke mus apparat på 2 kilo!
mvh
Leif
RÅTT!!!...
Har en Stevie Ray Vaughan opplevelse på medbragt vinyl (The Sky is Crying - Little Wing) under vesten etter et besøk hos LMC 8);D
LMC var ikke sen om å skaffe seg den etter besøket.
Så så Val..du må ikke bli så sint at du til slutt sprekker! ;DValentino skrev:Som du kanskje har sett, Gago, liker TAS å lage diskusjoner med grunnlag i elendig dokumenterte "fakta", og når han blir imøtegått liker han å diskutere manglene ved folks stereoanlegg, og da blir folk gjerne litt snurt
D'herrer moderatorene liker å fjerne slikt (ikke bare fra TAS!) og skrive at de har fjernet sånn og slik med henvisning til regelverket. Jeg mener at det er smartere å la ufinhetene stå og fortelle folket at de er observert, slik gode lensmenn gjør. Nuvel.
Endelig et fornuftig innlegg! Søppel er neppe særlig godt, om vi da ikke skal bruke det til oppvarming. Har vi konsensus tro?. Så er spørsmålet; hva egner seg best til oppvarming? Ice eller 300B? Da får vi vel svaret på hva som er søppel, kan jeg tenke.BHO skrev:mye fjøslittratur lagt ut her de siste dager...
men når sant skal sies så har jeg aldri hørt ice/klasse-d eller lignende søppel låte bra over ca 300 Hz.... ;D ;D
Søppel er helt sikkert ok til oppvarming. 300B varmer mer enn ice og klasse d.Parelius skrev:Endelig et fornuftig innlegg! Søppel er neppe særlig godt, om vi da ikke skal bruke det til oppvarming. Har vi konsensus tro?. Så er spørsmålet; hva egner seg best til oppvarming? Ice eller 300B? Da får vi vel svaret på hva som er søppel, kan jeg tenke.BHO skrev:mye fjøslittratur lagt ut her de siste dager...
men når sant skal sies så har jeg aldri hørt ice/klasse-d eller lignende søppel låte bra over ca 300 Hz.... ;D ;D
Har sansen for problemstillingen, sett i relasjon til en annen tråd her på asylet. En liten twist før rekylen treffer.
(Parelius, som for tiden bruker strømkabler som nok må sies å være i den høyere ende, kontekstuelt betraktet.)
Adspredelse!Høvdingen skrev:Et spørsmål - hva er det vi egentlig ønsker å oppnå med denne tråden?
Mvh
Høvdingen
Her må jeg bare synse litt Høvdingen med et eksempel..ikke sikkert det besvarer ditt spørsmål like bra...dog vi prøver: Vår høyt aktede Parelius vår samtidshelt på retorisk hi-fi kompleksitet og utøver av et nivå som selv Aristoteles kunne drømme om vi ydmykt tar til takke nok en gang de sparsomme visdomsord vår store læremester så adekvat beriker oss med. Folkehavet bøyer seg i støvet..prosit.Høvdingen skrev:Et spørsmål - hva er det vi egentlig ønsker å oppnå med denne tråden?
Mvh
Høvdingen
Så synd at en liten slik en - Paresus - skyter luften ut av humoren.TAS skrev:Her må jeg bare synse litt Høvdingen med et eksempel..ikke sikkert det besvarer ditt spørsmål like bra...dog vi prøver: Vår høyt aktede Paresus Parelius vår samtidshelt på retorisk hi-fi kompleksitet og utøver av et nivå som selv Aristoteles kunne drømme om vi ydmykt tar til takke nok en gang de sparsomme visdomsord vår store læremester så adekvat beriker oss med. Folkehavet bøyer seg i støvet..prosit.Høvdingen skrev:Et spørsmål - hva er det vi egentlig ønsker å oppnå med denne tråden?
Mvh
Høvdingen
mvh,
tas
My bad...selvkorrigert i henhold til regelverk 1.Parelius skrev:Så synd at en liten slik en...skyter luften ut av humoren.TAS skrev:Her må jeg bare synse litt Høvdingen med et eksempel..ikke sikkert det besvarer ditt spørsmål like bra...dog vi prøver: Vår høyt aktede Parelius vår samtidshelt på retorisk hi-fi kompleksitet og utøver av et nivå som selv Aristoteles kunne drømme om vi ydmykt tar til takke nok en gang de sparsomme visdomsord vår store læremester så adekvat beriker oss med. Folkehavet bøyer seg i støvet..prosit.Høvdingen skrev:Et spørsmål - hva er det vi egentlig ønsker å oppnå med denne tråden?
Mvh
Høvdingen
mvh,
tas
Ikke kun adspredelse, tror jeg. Innsikt i forumselvet, en tråd hvor deltakerne kanskje helt uvitende er en tur på Mbares benk? Humoren (også den som ikke er på andres bekostning) er iallefall ikke helt borte.Høvdingen skrev:Et spørsmål - hva er det vi egentlig ønsker å oppnå med denne tråden?
Mvh
Høvdingen
Tror det er to grunner til det.kwil skrev:Det er jo ikke noe gøy. ??? Når folk besøker hevrandre er jo ALLE hyggelige, når de samme kommer inn hit så kan brått ting skjeVel, seriøst tillegger jeg forumformen faktisk dette problemet, ulik tilnærming og preferanse funker best debatert i åpen hyggelig dialog face to face
mvh
Edit: noen som har noe Rune Rudberg plater til overs? jeg nærmere meg 1001-........
Helt vill tipping 8)LMC skrev:det finnes KUN ET 300B guess which? 8)
mvh
WE ?LMC skrev:det finnes KUN ET 300B guess which? 8)
mvh
Woldova Electric* ;DLudo skrev:WE ?LMC skrev:det finnes KUN ET 300B guess which? 8)
mvh
Spot on og dette er en av grunnene til at jeg en gang i blant bruker det av noen forhatte utrykket imocobra skrev:Tror det er to grunner til det.kwil skrev:Det er jo ikke noe gøy. ??? Når folk besøker hevrandre er jo ALLE hyggelige, når de samme kommer inn hit så kan brått ting skjeVel, seriøst tillegger jeg forumformen faktisk dette problemet, ulik tilnærming og preferanse funker best debatert i åpen hyggelig dialog face to face
mvh
Edit: noen som har noe Rune Rudberg plater til overs? jeg nærmere meg 1001-........
1) For det første er det gjerne slik at det er VELDIG vanskelig å oppfatte hva folk egentlig mener i skriftlig form. Jeg selv har en tendens til å drodle litt skriftlig. Dette har ofte blitt oppfattet som bastante påstander av de som er uenig i det jeg skriver. Og så er sirkuset i gang. Jeg selv kan ofte oppfatte det andre sier som aggressivt, og må til tider si til meg selv at jeg kan ha misoppfattet.
Just my 2 cents...
kan det være dette du har i tankene?LMC skrev:det finnes KUN ET 300B guess which? 8)
mvh
Har hørt at WE igjen skal starte nyprod. Lange ventelister - visstnok...rolfozzy skrev:Jeg må ha 2 av WE i min amp.
Godt de skal holde noen timer, ser ut til og være vanskelig å få tak i fler.
Ja. Kjøpte mine der. Rakk akkurat og få de til gammel pris. ;Dbambadoo skrev:upgradeaudio hadde også noen av de nyproduserte.