Trøst deg med det, jeg har hverken kjøpt Tesla eller bestilt charterferie til Mars.Ikke bygg opp Musk med å kjøpe produkter og tjenester fra selskapene han kontroller. Å nei der ble jeg dydposør i følge enkelte her inne.
Trøst deg med det, jeg har hverken kjøpt Tesla eller bestilt charterferie til Mars.Ikke bygg opp Musk med å kjøpe produkter og tjenester fra selskapene han kontroller. Å nei der ble jeg dydposør i følge enkelte her inne.
Ikke rart Tesla systemet lar seg overstyre med solbriller. Musk har jo tross alt noen forbilderBare å legge seg til å sove.
![]()
Tesla driver caught asleep at 100 km/h — how monitoring failed
A Tesla driver was filmed apparently asleep at 100 km/h on a BC highway with two kids aboard. Here's why Tesla's driver monitoring didn't stop it.electrek.co
100 kwh/km? Syntes det høres mye ut.Waymo forårsaket igjen fullstendig kaos i San Fransico 4. juli.
Som det har vært nevnt tidligere, men som generelt er underkommunisert, er det ekstreme strømforbruket til radarere og lidar. Waymo's autonomous navigation relies on a multi-sensor system — 29 cameras, five lidars, and six radars
En Waymobruker fikk tatt et bilde av kmstand og effektforbruket. Tallene oversettes til 625kwh/km for Waymo mot Teslas 100kwh/km.
Vis vedlegget 1209463
Ja, og 100 prosent ansvar for produsenten ved ulukker.
Da er det vel farvel til Tesla?Ja, og 100 prosent ansvar for produsenten ved ulukker.
Skulle tru det. Men det vert nok brukaren som får ansvaret, om han kan gjera noko eller ikkje. Har stilt dette spursmålet før, men det er viss ikkje so interessant å svara på...Da er det vel farvel til Tesla?