Trøst deg med det, jeg har hverken kjøpt Tesla eller bestilt charterferie til Mars.Ikke bygg opp Musk med å kjøpe produkter og tjenester fra selskapene han kontroller. Å nei der ble jeg dydposør i følge enkelte her inne.
Trøst deg med det, jeg har hverken kjøpt Tesla eller bestilt charterferie til Mars.Ikke bygg opp Musk med å kjøpe produkter og tjenester fra selskapene han kontroller. Å nei der ble jeg dydposør i følge enkelte her inne.
Ikke rart Tesla systemet lar seg overstyre med solbriller. Musk har jo tross alt noen forbilderBare å legge seg til å sove.
![]()
Tesla driver caught asleep at 100 km/h — how monitoring failed
A Tesla driver was filmed apparently asleep at 100 km/h on a BC highway with two kids aboard. Here's why Tesla's driver monitoring didn't stop it.electrek.co
100 kwh/km? Syntes det høres mye ut.Waymo forårsaket igjen fullstendig kaos i San Fransico 4. juli.
Som det har vært nevnt tidligere, men som generelt er underkommunisert, er det ekstreme strømforbruket til radarere og lidar. Waymo's autonomous navigation relies on a multi-sensor system — 29 cameras, five lidars, and six radars
En Waymobruker fikk tatt et bilde av kmstand og effektforbruket. Tallene oversettes til 625kwh/km for Waymo mot Teslas 100kwh/km.
Vis vedlegget 1209463