- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 1.023
Tilgjengelig i 2027 om man er heldig og gidder å vente.![]()
Fikk 289.000 bestillinger – på én time
Rene pop-hysteriet rundt elektronikkgigantens andre elbil.www.tv2.no
Slå den, Tesla.
Han måtte krype til korset og gjenansette dem allerede etter en ukes tid, fordi konsekvensene viste seg å være eksakt hva vi sa at de ville bli. Noen tok feil, men det var muskebassen, ikke meg.Ett år siden gikk man bananas her over oppsigselser hos Tesla superladerorganisasjon. Den 150. åpnet nettopp i Norge. Så feil kan man ta.
Ja beklager, ser nå han tok noen tilbake ja. Tidligere leder forsvant for godt ser jeg, ikke godt å vite hva som skjedde her internt. Har snakka med en som tidligere jobbet for SpaceX, han sa Musk har ekstremt høye forventninger til arbeidsinnsats.Han måtte krype til korset og gjenansette dem allerede etter en ukes tid, fordi konsekvensene viste seg å være eksakt hva vi sa at de ville bli. Noen tok feil, men det var muskebassen, ikke meg.
Kona er litt oppgitt over meg og lastsikring.Viser vel og at det er viktig å sikre tyngre last med stropper i lastkroker i bagasjerommet - det tror jeg ikke det er mange som gjør dog...
Var det ikke også Tesla som dropper disse krokene på noen modeller ?
Artikkelen er tendensiøs. Viser til Mark Robers test som førte til at CEO ble sparket, og Fred Lambert er mer biased som meg bare med motsatt fortegn.Et sammendrag av the Tesla Files fra the Guardian. Smart med et autopilotsystem som slår seg av et mikrosekund før krasj, slik at Tesla kan benekte at selvkjøringsystemer var virksomme når skaden inntraff.
Fake news? Nå får du gi deg.Fake news som noen vil kalle det. Blunder av regulator, ikke Tesla. Alle biler er lagd iht samme regelverk:
Nei, du farer med fake news når du skriver «blunder av Tesla». Du har sett deg fullstendig blind på person og lar deg fare opp av medier som vinkler saken mot Tesla.Fake news? Nå får du gi deg.
Greit at det er et regelverk, men det er ulike måter å det på.
Tesla har en av de dårligste - med all tydelighet.
Selv en ultra fanboy bør ha evne til å bikke litt på skylappene enkelte ganger.