- Ble medlem
- 11.02.2002
- Innlegg
- 2.699
- Antall liker
- 1.025
Tilgjengelig i 2027 om man er heldig og gidder å vente.![]()
Fikk 289.000 bestillinger – på én time
Rene pop-hysteriet rundt elektronikkgigantens andre elbil.www.tv2.no
Slå den, Tesla.
Han måtte krype til korset og gjenansette dem allerede etter en ukes tid, fordi konsekvensene viste seg å være eksakt hva vi sa at de ville bli. Noen tok feil, men det var muskebassen, ikke meg.Ett år siden gikk man bananas her over oppsigselser hos Tesla superladerorganisasjon. Den 150. åpnet nettopp i Norge. Så feil kan man ta.
Ja beklager, ser nå han tok noen tilbake ja. Tidligere leder forsvant for godt ser jeg, ikke godt å vite hva som skjedde her internt. Har snakka med en som tidligere jobbet for SpaceX, han sa Musk har ekstremt høye forventninger til arbeidsinnsats.Han måtte krype til korset og gjenansette dem allerede etter en ukes tid, fordi konsekvensene viste seg å være eksakt hva vi sa at de ville bli. Noen tok feil, men det var muskebassen, ikke meg.
Kona er litt oppgitt over meg og lastsikring.Viser vel og at det er viktig å sikre tyngre last med stropper i lastkroker i bagasjerommet - det tror jeg ikke det er mange som gjør dog...
Var det ikke også Tesla som dropper disse krokene på noen modeller ?
Artikkelen er tendensiøs. Viser til Mark Robers test som førte til at CEO ble sparket, og Fred Lambert er mer biased som meg bare med motsatt fortegn.Et sammendrag av the Tesla Files fra the Guardian. Smart med et autopilotsystem som slår seg av et mikrosekund før krasj, slik at Tesla kan benekte at selvkjøringsystemer var virksomme når skaden inntraff.
Fake news? Nå får du gi deg.Fake news som noen vil kalle det. Blunder av regulator, ikke Tesla. Alle biler er lagd iht samme regelverk:
Nei, du farer med fake news når du skriver «blunder av Tesla». Du har sett deg fullstendig blind på person og lar deg fare opp av medier som vinkler saken mot Tesla.Fake news? Nå får du gi deg.
Greit at det er et regelverk, men det er ulike måter å det på.
Tesla har en av de dårligste - med all tydelighet.
Selv en ultra fanboy bør ha evne til å bikke litt på skylappene enkelte ganger.
Nei, helt bevisst fra produsentene. Bortsett fra Tesla selvfølgelig. Gjorde noen oppslag på VIN nummeret og flere VWs på Finn kommer opp med håndgranater istedetfor airbags.det som er spesielt der er at du ikke engang vet at du har farlig airbag.
Fikk plutselig brev for et par år siden om at passasjer airbag måtte byttes på min da 16år gamle bmw m3.
Har sikkert noen slike til på andre biler uten at jeg vet...
Akkurat. Da burde jo denne glimrende bilprodusenten, som i dine øyne overgår alt annet på markedet, hatt all mulighet til å lage en bedre løsning.Her er nøytral artikkel fra 2011 hvor problemet belyses. Dette var før Tesla i hele tatt ble produsert. Som du ser har dette vært et problem i lang tid. Tesla følger regelverket som alle andre og det er intet bevis for at Tesla er bedre eller dårligere enn andre.
Har ingenting med at plastinnfestingen til seteryggen ryker tvers av.Alle personene i bilen, som var en Tesla Model S, hadde på seg setebelte. Men de i baksetet hadde plassert det feil på kroppen, ifølge SHK.
hvor finner du denne databasen der du kan skrive inn vin å få vite om den har håndgranater?
Tesla har levert etter kravspec som alle andre. Dermed ble «Tjua» debunked for å hevde Tesla har et problem.Akkurat. Da burde jo denne glimrende bilprodusenten, som i dine øyne overgår alt annet på markedet, hatt all mulighet til å lage en bedre løsning.
At flere andre produsenter har hatt for dårlige løsninger forsvarer vel ikke Tesla å produsere en svak konstruksjon - selvom de oppfyller minimumskravet.
Har ingenting med at plastinnfestingen til seteryggen ryker tvers av.
Måtte til audi tyskland sin side, i kjent tysk stil var de veldig tydelig, ikke noe tvil.Mener det gjelder VAG mellom 2005 til 2018, men det rare er at ID7 nylig ble innkalt for samme problemet.
Når du sjekker, står det da at bilen ikke har Takata airbags, eller at pga været så er den «foreløpig» ikke berørt men «det anbefales å sjekkes senere»?
Du verden… men så er jo Tesla 3 best i klassen.
Herlig svar fra Tesla da.Hva er det svenskene har misforstått nå da?
![]()
På spørsmål om hvorfor bilen ikke bremser bedre, henviser Tesla til at den forrige Model 3-generasjonen klarte testen på 36,5 meter.
Merkelig, men gi Tesla ei uke:Hva er det svenskene har misforstått nå da?
det er faktisk litt kult, men også litt skremmende.Merkelig, men gi Tesla ei uke:
Until now, that type of remote improvement to a car's basic functionality had been unheard of. "I've been at CR for 19 years and tested more than 1,000 cars," says Jake Fisher, director of auto testing at Consumer Reports, "and I've never seen a car that could improve its track performance with an over-the-air update."
![]()
Tesla Model 3 Gets CR Recommendation After Braking Update
Consumer Reports now recommends the Tesla Model 3, after over-the-air updates improved the electric car’s braking performance by nearly 20 feet—a first for the industry. The update came about a week after Consumer Reports revealed that the Model 3 recorded long stopping distances in CR testing...www.consumerreports.org
Ja men da blir Tesla saksøktdet er faktisk litt kult, men også litt skremmende.
Hvis den kan oppgraderes over the air kan den også nedgraderes over the air.
Skremmende - absolutt, ved at noe så viktig som bremseegenskaper ikke ble avduket og rettet før bilen ble sluppet på markedet, når det tilsynelatende kan rettes så enkelt som med en over-the-air oppdatering. What’s next?det er faktisk litt kult, men også litt skremmende.
Hvis den kan oppgraderes over the air kan den også nedgraderes over the air.
Ja men da blir Tesla saksøktDet er verre med de tyske produsentene hvor man har månedtlig abonnement på alt fra setevarme til karttjeneste.