- Ble medlem
- 11.02.2002
- Innlegg
- 2.796
- Antall liker
- 1.060
|
Nja, på gamle Neue Klasse var jo disse loddrette tennene betydelig mer proporsjonale med de vannrette og også loddrett midtstilt.11000 km.
"Gnagertennene" peker jo tilbake til forrige "Neue klasse".
Vis vedlegget 1144707 Vis vedlegget 1144709
Du behøver jo ikke slå på lyset i grillen.
Eg er litt glad for at eg ikkje er BMW-designar som må inn få inn den nyregrillen, same kor kult designet er.Nja, på gamle Neue Klasse var jo disse loddrette tennene betydelig mer proporsjonale med de vannrette og også loddrett midtstilt.
Må si jeg digger Polestar etter at jeg fikk min 4er i sommer, strålende fornøyd så langt. Nå har Polestar nettopp sluppet modell 5. Tøff men den koster gitt.
Vis vedlegget 1144761
Ja, litt kjedelig fargevalg, skulle gjerne sett litt mer farge på biler generelt. Polestar 4 kom riktignok i Swedish gold en litt frekk gullfarge men var vist ikke noen hit.Fåes den bare i grånyanser?
….samt elendig kvalitet…Med så mye BMW og Polestar til halvannen million, er det kjekt å minne om vinneren her som er raskere, har driftmode og koster en tredjedel og med gratispenger i 3 år
Det var derimot ikke noe å utsette på plassen i baksetet på EQS 580 som fraktet meg i drosje fra flyplassen i Helsingfors inn til sentrum her forleden.Satt på i en Mercedes Eqa nylig, skulle nesten ikke tro en klarte å lage et så trangt baksete.
SUVen eller sedanen? Baksetene i sedanen ser jeg får slakt, litt av samme grunn som Model S hvor gulvet blir altfor høyt.Det var derimot ikke noe å utsette på plassen i baksetet på EQS 580 som fraktet meg i drosje fra flyplassen i Helsingfors inn til sentrum her forleden.
Jeg håper Alpine sin versjon kommer til landet, det er faktisk en bil jeg kunne tenke meg, selv om jeg aldri vil kjøpe en ny bil som spionerer og har enormt verditapJeg har sett den nye Renault 5 svinser rundt på veiene. Snasen liten bil, helt klart en kandidat som en bil til 90% av mitt bilbruk.
Dette var SUVen. Satt komfortabelt og fornøyd med mine 190cm i alle fall.SUVen eller sedanen? Baksetene i sedanen ser jeg får slakt, litt av samme grunn som Model S hvor gulvet blir altfor høyt.
EQB har også grei beinplass bak.
Høres bra ut. Jeg er enda høyere og vurderer EQS SUV. Lyst skinn er ihvertfall et must for meg på denne, sammen med yacht treverket.Dette var SUVen. Satt komfortabelt og fornøyd med mine 190cm i alle fall.
Kan ikke si det samme om interiørdesignet. Kombinasjonen av hvitt "skinn" og blålys overalt skrek kitchy bling i det vi ellers smøg oss stillferdig gjennom Helsingfors regnvåte gater ut på natten.
Sitter du ofte i baksetet på din egen bil?Høres bra ut. Jeg er enda høyere og vurderer EQS SUV.
Får jeg plass i baksetet, gjør også avkommet det.Sitter du ofte i baksetet på din egen bil?
Han har gått fra det navnet hvis du følger litt med. I det siste har det vært Kiabjørn på ironisk vis. Navnet henger igjen fra 2013 når han begynte å teste Model S. Han fremstår som relativt nøytral i sine videoer.teslabjørn høres ikke partisk ut i det hele tatt![]()
Jag menar du fått förfrågan om du har egenintresse i Tesla tidigare och då svarade du nej, men med den snudd på maniska reklameringen för Tesla i så och säga alla dina innlägg här, och nu rabattlink till de som önskar, så har det gått från dålig lukt till det som värre är.
Nullrente er også verdt 100.000,- over en 3 årsperiode, så Tesla er også billigere. Og bare skjermen bak er verdt pengene om du har barn.
Edit: om du vil ha en rabattlink som gir deg 5000,- i avslag på Teslaen sier du bare ifra.
Nei. Eneste grunn til skrive her er et forsøk på balansere diskusjonen. Tråden hadde fort blitt kjedelig om ikke. Rabattlink kan du forøvrig få hvor som helst av noen med Tesla; poenget er å spare vedkommede for 5000,-.Jag menar du fått förfrågan om du har egenintresse i Tesla tidigare och då svarade du nej, men med den snudd på maniska reklameringen för Tesla i så och säga alla dina innlägg här, och nu rabattlink till de som önskar, så har det gått från dålig lukt till det som värre är.
Igen, har du några egenintresser i Tesla?
Raskere?Med så mye BMW og Polestar til halvannen million, er det kjekt å minne om vinneren her som er raskere, har driftmode og koster en tredjedel og med gratispenger i 3 år:
Når diskusjonen trekker inn performance biler fra BMW og Polestar så blir vel nettopp performance noe som er naturlig å fremheve? Og at man får bedre overall performance til en tredjedel av prisen? Jeg kan forstå at en med XC40 ikke er særlig opptatt av bil, men da står du vel fritt til hoppe over den posten?Raskere?
Hvilken rolle spiller det på disse bilene?
Min "pensjonistwagen", Volvo XC40 med 408hk er mer enn nok til å skremme livskiten ut av meg.
Og diss bilene er vel vesentlig heftigere enn min?
Drifte-mode?
Hva skal man med det etter fylte 17år?
Tvinge fram ett dekkbytte etter noen få timer (minuitter)?
Å svare enhver post om elbil med Teslas fortreffelighet er vel ikke akkurat å balansere diskusjonen.Nei. Eneste grunn til skrive her er et forsøk på balansere diskusjonen. Tråden hadde fort blitt kjedelig om ikke. Rabattlink kan du forøvrig få hvor som helst av noen med Tesla; poenget er å spare vedkommede for 5000,-.
Man kan vel være interessert i bil selv om man ikke prioriterer som deg?Når diskusjonen trekker inn performance biler fra BMW og Polestar så blir vel nettopp performance noe som er naturlig å fremheve? Og at man får bedre overall performance til en tredjedel av prisen? Jeg kan forstå at en med XC40 ikke er særlig opptatt av bil, men da står du vel fritt til hoppe over den posten?