Eiriks Hifi Reise

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.171
    Antall liker
    34.554
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer, dette var virkelig flott.
     

    32bit

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.09.2003
    Innlegg
    1.234
    Antall liker
    306
    Torget vurderinger
    1
    Sannelig var det flere som ville komme på besøk, noen som har kjennskap til dette merket?


    IMG_5092.JPEG
     
    • Liker
    Reaksjoner: X3

    32bit

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.09.2003
    Innlegg
    1.234
    Antall liker
    306
    Torget vurderinger
    1
    8F2C66A9-FC2D-4B2A-9BA9-737ADDE89A99.jpeg


    Koser meg med utstyr på test fra Acoustic Tuning 😊
     

    32bit

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.09.2003
    Innlegg
    1.234
    Antall liker
    306
    Torget vurderinger
    1
    Prøvde jo først Michi med innebygd dac, det var ok, switchet til hegel HD 30, det ble bra for så å prøve med dCS bartok. Da ble det virkelig bra.

    Ble veldig positivt overrasket over bartok, den er en skikkelig musikalsk tallknuser, har før prøvd den rett i effekt. Det likte jeg ikke så godt, i mitt oppsett ble det mer imponerende enn musikalsk. Men med en pre så svinger det skikkelig. Ingen hardet, mye drama og plutselighet i musikken. Bassen er godt definert og dyp. Litt uvant at bartok har en så lys/klar gjengivelse. Jeg vente meg til dette og liker det godt nå. Det gir mye informasjon og til musikken. Det viktigste er at jeg har lyst til å sette på musikk da, det er det jeg måler det i.

    Michi settet falt ikke helt i smak hos meg. Det har en utrolig kontroll og glatthet i lyden. Kanskje litt for mye for min smak. Voldsom kraft fra det 60 kg tunge effekt trinnet. Tusen hjertelig takk for lån fra super hyggelige og service innstilte HiFi Life.

    AVM next.....
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn