Ein snartur – Stig Arne si dagbok september 2023

SAD-0923 (1 of 1).jpg

Ein tur innom Lars Tørressen i Bergen var det eg hadde lyst å skriva om til denne utgåva, samt ølspalta naturlegvis, inkludert øl du ikkje får tak i. Om du ikkje valfartar til litteraturfestivalar.

Ein snartur innom (Lars Tørressen)
“ja berre kom, me har ein time, men du må venta eit kvarter, for eg limer”, seier Lars. Eg var eit ærend i bydn (Bergen) for å henta og levera reparasjonar hjå Sevice Senteret. Det gjekk raskt, so eg hadde tid til overs.

Lars Tørressen er mannen som forlet ein trygg jobb som arkitekt for å satsa som instrumentbyggjar. Han er og ivrig audiofil, og byggjer mykje av utstyret sjølv. Medan han limte på ein lutt i arbeidsrommet i kjellaren sette han på noko musikk for meg.
"Horn er så direktive at dei fint kan stillast oppetter veggen og likevel låte bra" seier Lars. Kvart frekvensområde har eigne tilpassa forsterkarar. Delefilter, equalizer og tidskorrigering vert styrt digitalt i ein BSS 366 dsp. Stort Iwata mellomtonehorn, mindre diskanthorn, og to golvståande JM Lab høgtalarar per side med i alt 4 basselement kopla direkte til forsterkarane. Horndrivarane kjem frå Radian og TAD. Iwatahorna vert drivne av røyrforsterkarar med 45 NOS trioder, berre nokre få watt, takk vera effektive element. Lyden er veldig oppløyst, og ein fryd å lytta til, via platespelar med SD Audio optisk pickup og tilhøyrande fonotrinn. ...

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SsAD-0923 (4 of 10).jpg

Kommentarer

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
1.512
Torget vurderinger
4
Digger å lese dagboka, og setter stor pris på dere som er så generøse å åpne hjemmene. Både i reportasjer og på forum 😀

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.423
Link til alle artikler
523
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

• 0
Me har vore vekke heile helga, og då må det skrivast ferdaminne, må vite. Eller messereportasje. Sei meg, korleis skriv ein eigentleg ein messerapport? Og grunnen til at eg spør, er at den vanlege...
Fortsett
Audiophile.no
På vei til Horten. Tredje stopp: Eksakt HiFi og Linn LP12-trio

På vei til Horten. Tredje stopp: Eksakt HiFi og Linn LP12-trio

• 0
Etter en bedre tradisjonsrik middag på Stortorgets Gjæstgiveri gikk turen videre til nedre Majorstuen på nordsiden av Bogstadveien for siste HiFi-holdeplass før avgang lørdag morgen til helgens...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: One Size Fits All – 50th Anniversary Edition

PLATESMAKING: One Size Fits All – 50th Anniversary Edition

• 8
Det er mange spennende 50th Anniversary Edition av gamle klassikere for tiden. Eller kanskje det bare oppleves sånn for oss som syns at midten av 70-tallet var midt i origo for da musikken var på...
Fortsett
Audiophile.no
På vei til Horten. Andre stopp: Stereofil

På vei til Horten. Andre stopp: Stereofil

• 3
Ny dag, og fredag har vi to butikkvitjingar. Sidan vi likevel skulle til hovudstaden, tenkte vi at det kunne vere interessant å besøke Jens og Marius på Stereofil; ein annan av Oslo sine mest...
Fortsett
Audiophile.no
På vei til Horten. Første stopp: Duet Audio med Cyrus Audio 40-serie

På vei til Horten. Første stopp: Duet Audio med Cyrus Audio 40-serie

• 7
Tre Audiofile herrer har etter hvert fått en sterk tradisjon i forbindelse med norske HiFi-messer – opprinnelig før Hortenmessa, men det siste året også før Oslo HiFi Show. Og den tradisjonen går...
Fortsett
Audiophile.no
BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

• 0
Det har vore nok Tandberg for ei stund no. Over til noko heilt anna: Ein magisk boks til å forbetra lyden frå stereoanlegget, og ein forsterkar/radio eg aldri har sett før. BBE SOUND ENHANCER Eg...
Fortsett
Topp Bunn