Ein snartur – Stig Arne si dagbok september 2023

SAD-0923 (1 of 1).jpg

Ein tur innom Lars Tørressen i Bergen var det eg hadde lyst å skriva om til denne utgåva, samt ølspalta naturlegvis, inkludert øl du ikkje får tak i. Om du ikkje valfartar til litteraturfestivalar.

Ein snartur innom (Lars Tørressen)
“ja berre kom, me har ein time, men du må venta eit kvarter, for eg limer”, seier Lars. Eg var eit ærend i bydn (Bergen) for å henta og levera reparasjonar hjå Sevice Senteret. Det gjekk raskt, so eg hadde tid til overs.

Lars Tørressen er mannen som forlet ein trygg jobb som arkitekt for å satsa som instrumentbyggjar. Han er og ivrig audiofil, og byggjer mykje av utstyret sjølv. Medan han limte på ein lutt i arbeidsrommet i kjellaren sette han på noko musikk for meg.
"Horn er så direktive at dei fint kan stillast oppetter veggen og likevel låte bra" seier Lars. Kvart frekvensområde har eigne tilpassa forsterkarar. Delefilter, equalizer og tidskorrigering vert styrt digitalt i ein BSS 366 dsp. Stort Iwata mellomtonehorn, mindre diskanthorn, og to golvståande JM Lab høgtalarar per side med i alt 4 basselement kopla direkte til forsterkarane. Horndrivarane kjem frå Radian og TAD. Iwatahorna vert drivne av røyrforsterkarar med 45 NOS trioder, berre nokre få watt, takk vera effektive element. Lyden er veldig oppløyst, og ein fryd å lytta til, via platespelar med SD Audio optisk pickup og tilhøyrande fonotrinn. ...

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SsAD-0923 (4 of 10).jpg

Kommentarer

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
791
Torget vurderinger
4
Digger å lese dagboka, og setter stor pris på dere som er så generøse å åpne hjemmene. Både i reportasjer og på forum 😀

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
924
Link til alle artikler
394
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Smått er ikkje godt – Stig Arne si dagbok oktober 2023

Smått er ikkje godt – Stig Arne si dagbok oktober 2023

• 0
Eg nyttar ein triveleg kveld i Fredrikstad før Horten-messa med Karl Erik og Arve som bakgrunn for å forklara litt om kva eigenskapar eg meiner eit godt stereoanlegg bør ha. Og i november kom...
Fortsett
Audiophile.no
Hifihub – ny aktør i Jessheim besøkt

Hifihub – ny aktør i Jessheim besøkt

• 3
I helgen har to herrer med lang fartstid i H iFi-bransjen hatt åpning av en ny HiFi-butikk i sydkant av Jessheim sentrum. Vi avla forretningen et besøk lørdag formiddag. Henning Morken og Øystein...
Fortsett
Audiophile.no
Osafestivalen, 27.-29. oktober 2023: Frå oppskóka til taterkultur

Osafestivalen, 27.-29. oktober 2023: Frå oppskóka til taterkultur

• 0
Me likar oss best heime når hauststormane herjar. Men stundom lyt ein ut for å finna inspirasjon, for å læra noko, og for å ha noko å reflektera over når du er heima. Ein slik læringsarena er...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 2-23. Gamle helter med nytt materiale

Platesmaking 2-23. Gamle helter med nytt materiale

• 0
Denne gangen har jeg vært nødt til å ta i bruk kø-sniking, for det var flere ferske nyheter som presset seg fram blant litt velmodnet ost. Og så kommer det mer med det første, der køen blir...
Fortsett
Audiophile.no
Made By Google 2023 – årets store store Pixel-lansering

Made By Google 2023 – årets store store Pixel-lansering

• 0
Den 4. oktober hadde Google Norge invitert til en keynote-event. Denne gangen var det Google sitt hovedkontor på Aker Brygge som var location, og to mobiler og en ny smartklokke sto på agendaen...
Fortsett
Audiophile.no
Linn 360 i Vibes gate

Linn 360 i Vibes gate

• 1
Den 11. oktober var avsatt til besøk hos Eksakt HiFi, med et avtalt pressetreff med Rachel og Odd Rune, og en umiddelbart påfølgende kundekveld der Linn sine nye flaggskiphøyttalere Linn 360 var...
Fortsett
Topp Bunn