Jeg har hørt mye på musikk siste ukene. Og jeg innbiller meg at A5en har hatt godt av noen timer spilletid. Noe veldig bra, har blitt veldig mye bedre er min innbilning.. Jeg er av den oppfatning av at en musikk-kveld blir som dagsformen på en måte. Noen dager er skikkelig bra, andre er skikkelig dårlig.
I går var en skikkelig bra dag. Det jeg imidlertid merker meg er at min nye A5 gir alt en ny dimensjon og gammel kjent musikk høres på nytt som om man har fått seg et par nye briller og alt blir mer detaljert.
Jeg er litt på tanken om å selge mine Epsilon og skaffe meg noe nytt, som kun trenger to kanaler. Rett og slett fordi det virker litt råflott å ha en A5 til å drive åtte planar-drivere i dipol (diskanter, mellomtone og nedre mellomtone). A5en burde ha fått mye mer å jobbe med, men det kan være at jeg ikke burde tenke sånn?
Jeg er så fornøyd. Det er et veldig spesielt apparat å leve med. Men når det først står på sin plass, og ting funker så er det verdt det.
Det hadde vært gøy å prøve PIEGA, eller så står Euforia på handlelista, mest for gøy.