DP menigheten

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • KoperViking

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    399
    Antall liker
    415
    Sted
    Kopervik, Karmøy.
    Ehh, hva er problemet med å bytte disse komponentene?
    vakumsug? Hvem bruker det?

    Beklager arrogansen, men det er virkelig en "no-brainer" å skifte disse komponentene for folk som har loddet mye SMD.
    8 pins opamper er jo av de enkleste.
    Men skal innrømme at det er tidkrevende og synet blir overanstrengt etter noen timer.

    Men det betyr ikke at en amatør skal varme opp loddeøksa si fra 70 tallet. Det går selvsagt dårlig.
    Enig, både i at kunsten er grei og at synet blir "ømt".
    Her er ikke rom for nybegynners "fugleskitt" hehe.

    Bildeeks.: Mitt Embla Pre III eksperiment med 4 x OPA627 på Brown D. (+ 20 doblet strømreserver, filtrering, sølvkabling etc.)
    Embla a.jpg
     
    Sist redigert:

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    1.329
    Sted
    Oslo
    Jeg er på utkikk etter en c1b eller c1bs . Om noen av dere her inne bestemmer dere for å selge så setter jeg stor pris på om dere kontakter meg :) Jeg er også på utkikk etter en dp 600.0p
     

    Lynvingen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2010
    Innlegg
    887
    Antall liker
    295
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Det lå en c1b tidligere på brukten her til 8000,-
    Er ikke den solgt er det bare å slå til.
     

    mr.electric

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2014
    Innlegg
    113
    Antall liker
    45
    Sted
    Nes, Akerhus



    Da syns jeg det var på tide at det ble opprettet en tråd for oss DP entusiaster... Tittelen på tråden er noe selv ironsik, da det for en tid tilbake ble mye debatt her på HFS rundt DP og dens tilhengere, og hvor deriblant DP MENIGHETEN ble brukt.

    Som sikkert flere vet, så lagde jeg for over et år siden et oversikt over de modellene som har kommet ut av kjeller'n på Kjeller. Denne finnes: http://home.monet.no/~kaiped/dynamic.htm. Hvis det er noen som har infomasjon til denne, evt korrigeringer på feil, så ta kontakt med meg.

    Som de fleste sikkert har fått med seg, så har EC kjøpt opp DP. Ifølge pressemeldingen så skal DP fortsette å leve som et high-end merke, og det er jo bra...

    -Kai


    Hei!

    Regner med at jeg kvalifiserer med denne!

    IMG_2500.jpg


    IMG_2501.jpg



    I rekken av forsterkere faktisk en av de tidlige Leif Erntzen bygde! Jeg kjøpte den brukt i 1987 av Tønsberg Lydutleie og den ble modifisert av L. Ertzen i 1988.

    Mest brukt i P.A. sammenheng og da i diskantområdet, men er også blitt benyttet til hifi og pr idag låter den fremdeles meget bra :)

    Uff, litt spindelvev på baksiden der men det forringer ikke lyden.....
     
    Sist redigert:

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    Snufs, ingen tvil om at enkelte av disse fremragende ampene får uhyggelig stygg medfart.
    De fortjener så mye bedre.
    EI ripe er altfor mye. Bongler er helt uakseptabelt, synes nu jeg da.....

    Det hjelper liksom ikke at det spiller bra når jeg får assiasjoner til feltutstyr i Forsvaret :(
     
    Sist redigert:

    mr.electric

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2014
    Innlegg
    113
    Antall liker
    45
    Sted
    Nes, Akerhus
    Snufs, ingen tvil om at enkelte av disse fremragende ampene får uhyggelig stygg medfart.
    De fortjener så mye bedre.
    EI ripe er altfor mye. Bongler er helt uakseptabelt, synes nu jeg da.....

    Det hjelper liksom ikke at det spiller bra når jeg får assiasjoner til feltutstyr i Forsvaret :(


    Så dessverre slik ut da jeg kjøpte den og jeg har behandlet den godt....

    Spindelvevet må jeg selvgølgelig ta på min kappe (kan ikke skylde på "Lille Petter ..) og det var ikke bra!
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    Ja, jeg regnet med det.
    Det var bare ett generelt hjertesukk over folk som behandler utstyr sånn.
    Selv har jeg noen bruktkjøp jeg skulle ønske jeg hadde vært eier av fra produktet var nytt.
    Og da kanskje spesielt DP, da det ikke akkurat florerer av nye kabinettdeler lenger.
     
    Sist redigert:

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Hei!

    Jeg har vært fan av DP en stund, og levd med A1S i systemet i rundt 4 år. Har vært storfornøyd med dette. og følt jeg har klart meg bra med digital pre/demping, matet rett i A1.

    Nå klarte jeg derimot ikke å dy meg, og kjøpte i helga min første forforsterker noensinne. Om ikke for annet, så ønsker jeg å finne ut at analog aktiv pre er helt unødvendig, for så å slå meg til ro med det jeg hadde. Valget falt da selvfølgelig på C1B fra brukten her inne.

    Dempingen ble tidligere gjort i Weiss Medus, som har variabel analog utgang, men hiclass støyfrie klasse-A opamper i utgangen. Dette er en meget påkostet sak, som har som funksjon å være en suveren DAC, samt fungere som volumkontroll uten kompromiss med lydkvalitet.

    DP C1B har derimot ingen enkle sko å fylle. En åtte år gammel pre, til lavere pris enn en tur til Gran Canaria midtvinters, skal matche en tilårskommen Medus, til 20 ganger prisen av brukt C1B.

    Under montering blir jeg først blendet og slått i bakken av fjernkontrollen. Jeg hadde fått med meg at den var stor, men denne er faktisk latterlig og unødvendig stor. :) Den andre nedturen er brum fra PSU'n. Selger opplyste om at han syntes den var sjenerende, så denne var jeg også forberedt på. Nedtur er det uansett. Et high end anlegg skal ikke ha hørbar brum fra lytteposisjon når det ikke spiller. Jeg er allerede i dialog med Rune Juul, som har tatt over service etter LE, om at jeg ønsker å kjøpe A1S forsyning. Regner med at dette ordner seg, når han eller Leifern for bestilt en batch med denne.

    Første positive overraskelse var at baksiden har tag med EBW. Jeg trodde ampen var 100% original, men mulig de siste produserte fikk EBW ved fødselen?

    Lydmessig er det første som slår meg mye sterkere grunntone, og mer kropp og "sparkle" rundt gitarer og mellomtoneovertoner. Jeg spiller flere låter med Hans Theessink, og instrumentbilde tegnes med mer driv og punch enn før. Grunntonen sitter bedre, og overtoner har mer energi. Dette gir instrumentene en oppfattelse av ektehet, og det låter mer Hi-end live enn hifiriktig. Det spiller rått, og foten kommer i gang :).

    Skipper så videre, og skvetter raskt når basstromma slår inn på neste skive. Tror det var Ben Harper, eller noe i den dur. Jeg kaster meg over fjernkontrollen for å dempe lyden før hele blokka kommer og ringer på døra. spiller flere sanger, og opplever at veldig mange låter har mye mer fundament, og at Kef 205/2 fyller rommet på en helt annen måte enn før. Dette er mer enn en varm klangsignatur, eller tweaking slik at forforsterkeren legger til noe i bassen. Det virker som at forsterkeriet totalt sett klarer å mate høyttalerene på en helt annen måte. Av endringer klarer jeg å kjøre med 75% output fra DACen, med null digital demping, mot før, med helt nedstrupet utgangstrinn til 0,5V, og i tillegg ned ca 15 dB i snitt digitalt.

    Bassen med C1B i anlegget går dypere, og låter fetere. Det oppleves derimot ikke som strammere, ei heller tvert i mot. Det hele er mer "organisk", og bassen har gått fra å være tørr og behersket til å være feit og svulstig. Det siste kler ikke min elendige stue på alle innstillinger, men det skal det etterhvert bli råd for. Litt uvant er det, men jeg tror/håper det er en tilvenningssak. C1B fremhever en del kvaliteter hos 205/2, og besørger at høyttalerne kommer nærmere makspotenisalet. Men det er ikke uten å gjøre små feil.

    Bassutfordringene vil jeg tillegge manglende demping og resonansproblemer i rommet. Da låter sobert/tørt ofte bedre enn feit fulltone - fordi det er enklere. Det eneste som egentlig er negativt er en viss sløring/mindre energi i toppen, svakere mikrodetaljering.

    Av mangel på XLR-kabler, kjører jeg kun kvasibalansert, med RCA-kilde til C1B. Ellers er det vel bare strømforsyningen, og evt opgradering til C1S som kan skjerpe pre-en ytterligere. Jeg vurderer begge, men trenger litt tid til å bli kjent med den ny lyden først.

    Hvordan vil dere andre i vennetråden karakterisere lyden fra C1B? Hva gjør oppgradering til S-versjon med lyden? Hva med oppgradering av strømforsyning, fjerner denne bare brum, eller gjør C1S-forsyningen noe med lyden kontra den originale Mascotboksen?
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer med ny forforsterker. Super preamp dette. Byttet selv fra CA1 og det var meget stor forskjell.
    Det originale power generer ikke hørbar støy hos meg. Kanskje det er nettets beskaffenhet som gjør at du har brum hos deg?


    Final
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Det kan det godt være. Jeg har ujordet nett i 70-tallsblokk. Forsyner hele tv/stereorekka med samme kurs.
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    DP anbefaler balansert drift mellom pre (C1B EBW) og effekt (A1S EBS) for å øke SNR med 6 dB.

    Hva taper jeg på å benytte RCA fra Dac til C1B? Dac har både balansert og RCA, men jeg trenger ikke 6 dB ekstra gain, og gode RCA kabler er billigere enn XLR.

    Spør da jeg mener å foretrekke et par kappede og reterminerte Nordost Blue Heaven RCA med budsjettkontakter og XLR adapter foran orginale Nordost TYR XLR. Hovedforskjell er noe sibilantproblemer, og hardhet i topp med XLR/Tyr.

    Hypoteser til opplevde forskjeller:

    -Bedre gainstruktur med RCA
    -Bedre match med Blue Heaven enn Tyr
    -Dac låter bedre single ended enn balansert.

    At Blue heaven er en bedre match enn Tyr synes jeg er merkelig. Har ikke erfaring med Tyr, men BH har som regel alltid vært minst foretrukne løsning i mine 3-4 siste anlegg. Det kan selvsagt være at anlegget nå har blitt mørkere, og at BH fungerer bra, men at Tyr blir for mye av det gode?
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Ville kjøpt XLR kablene til DP (Silk). Riktig pris - topp kvalitet. Da får du noe som garantert passer. DP er konstruert for å kjøre balansert og det ville jeg ikke fraveket. Da kommer du fort på viddene ift hvorfor ting låter som de gjør:)

    Dernest er vel oppgradering til C1S et sikkert skritt i riktig retning

    Final
     

    Todani

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.05.2009
    Innlegg
    1.158
    Antall liker
    2.113
    Hei janerlen

    Har du lest bruksanvisningene til DP? Der står det mer om dette. Balansert signalføring kan (legge merke til ordet "kan") gi betydelig lydgevinst. Nesten alle DP-freaks kjører balansert og med jordet strømforbindelse. For mange av oss er dette med kabler et tilbakelagt stadium. Vi kjører med de anbefalte Silk signalkabler og Silspeak høyttalerkabler. Da får man tilstrekkelig tverrsnitt på kobberet, ikke bare strømpene som omgir kabelen, god støyskjerming og lite kapasitiv last for høyttalerkablenes del. Jeg kjenner ikke til dine Nordost, men mener å huske fra tidligere at det har kommet flere uskjermede signalkabler fra dem. Hva enn du gjør, ikke anvend uskjermede signalkabler med bredbåndet elektronikk som DP.
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Takker for svar!

    Nordost har ikke den beste skjermingen, men jeg tviler på at Blue Heaven Rca er bedre skjermet enn Tyr balansert?
    Angående jordet nett, har jeg ikke det. Ujordet nett, Plasma TV, dekoder- og lampestrømforsyning nær kabelspaghettien. Blir man mindre avh av XLR med ujordet nett, hvor felles jordpunkt for komponentene skapes ved signalkabling?

    Men å prøve Silk kan være en god ide. Er Silk lik, eller på noen måte knyttet til Black Magic? Har Silk noen link til PM Audio?

    Dro frem mulitimeteret for å sjekke om det var noe fasefeil som setter meg ut, og oppdaget noe som kan være interessant.
    Målte +123 mV DC over terminalene til venstre ht, og +70 mV over den andre. Motstand over ht med A1 avkoblet er lik, mens jeg måler ca 49 ohm på den venstre forsterkerutgangen, mot ca 27 ohm på den andre.

    Lydbildet er stabilt, og sentrert, og jeg opplever ikke å ha mer nivå på den ene kanalen. Noe som trenger en tur til doktoren, eller helt normalt? Utgangsimpedans på A1 er vel i 100k-området, så dette er kanskje irrelevant?
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Hvor holder du til geografisk? Selv har jeg bla C1S power og Silk sett og kunnet stukket innom for utprøving hvis avstanden tilsier det. Silk bør kjøpes direkte fra kilden.
    Final
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Takker så mye for tilbudet, men jeg holder til i trønderhovedstaden. Har vært i kontakt med tekniker Rune Juul ang S-forsyningen, da min har sjenerende brum, og blitt rutet videre til LE.

    "Kilden", selger han fortsatt kabler også? Er det Silk av gammeltypen det er snakk om? Altså ulike de som heter "050", som lytterommmet selger i Premium, Plus, og Entry utgaver?
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Takker så mye for tilbudet, men jeg holder til i trønderhovedstaden. Har vært i kontakt med tekniker Rune Juul ang S-forsyningen, da min har sjenerende brum, og blitt rutet videre til LE.

    "Kilden", selger han fortsatt kabler også? Er det Silk av gammeltypen det er snakk om? Altså ulike de som heter "050", som lytterommmet selger i Premium, Plus, og Entry utgaver?
    Som du sier, at du har blitt routet til LE ang s-psu.. da bestiller du silk og silspeak samtidig ;)

    mvh
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Takker så mye for tilbudet, men jeg holder til i trønderhovedstaden. Har vært i kontakt med tekniker Rune Juul ang S-forsyningen, da min har sjenerende brum, og blitt rutet videre til LE.

    "Kilden", selger han fortsatt kabler også? Er det Silk av gammeltypen det er snakk om? Altså ulike de som heter "050", som lytterommmet selger i Premium, Plus, og Entry utgaver?
    Som du sier, at du har blitt routet til LE ang s-psu.. da bestiller du silk og silspeak samtidig ;)

    mvh
    Jepp. Er vel bare å la seg underkaste, og følge profeten. :)

    Har 4x2,5 kvmm SC i BM Giant, så jeg vil tro det er mye av det samme. Neppe store forskjeller på på Solid Core om det er sort magi eller silkelisser.
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Bare å la seg underkaste. Husk, de rene i troen bruker nettfilter i tillegg;)

    Final
     

    Todani

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.05.2009
    Innlegg
    1.158
    Antall liker
    2.113
    Ja, er det ikke et deilig oppsett: 5 x DPA1B, hvor den ene kanalen driver en dynaBel SuperExact (med blokkert slave, ikke behov for den under 200 Hz) og den andre en basskasse med Seas Excel 10-tommer (gir output ned til 20 Hz). Selvfølgelig aktivt system, DP delefilter. Senterforsterkeren driver en subbasskasse i tillegg til en SuperExact. Dette anlegget er et samarbeid mellom Leif Ernstsen og forhenværende høyttalerkonstruktør i dynaBel, Frode Steen.
    2L har nå "huket" på enda flere kanaler. Er det Genelec-høyttalere vi kan se oppunder taket, på bildet? Disse er jo som kjent aktive.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Takker så mye for tilbudet, men jeg holder til i trønderhovedstaden. Har vært i kontakt med tekniker Rune Juul ang S-forsyningen, da min har sjenerende brum, og blitt rutet videre til LE.

    "Kilden", selger han fortsatt kabler også? Er det Silk av gammeltypen det er snakk om? Altså ulike de som heter "050", som lytterommmet selger i Premium, Plus, og Entry utgaver?
    Som du sier, at du har blitt routet til LE ang s-psu.. da bestiller du silk og silspeak samtidig ;)

    mvh
    Jepp. Er vel bare å la seg underkaste, og følge profeten. :)

    Har 4x2,5 kvmm SC i BM Giant, så jeg vil tro det er mye av det samme. Neppe store forskjeller på på Solid Core om det er sort magi eller silkelisser.
    PM Audios Black Magic signal- og høyttalerkabler fungerer meget godt med DP produkter i mine og flere andres ører, bare så det er sagt.
    Dine BM Giant høyttalerkabler er gode, så det kan hende du finner roen med balanserte Silk mk.II signalkabler rund baut.
    Et hjemmelån av et sett BM Emotion høyttalerkabler kan få deg på kjøret. :cool:
    Uansett, lytt deg frem til hva du selv synes fungerer for deg.
    Lykke til!
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Snakket med Leif i går, og Silk + s-psu til C1B ble bestilt.

    Joda, har registrert at det finnes noe som heter Emotion, men holdt fingrene av fatet pga prisen. Men det hadde jo selvsagt vært interessant å prøve da.. :)
     

    baldrick

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2006
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    747
    Torget vurderinger
    3
    Noen som har formening om hvordan PA forsterkerne står seg sammenlignet med hifi versjonene?

    Først og fremst er det denne DP1000 jeg har sett for meg, men vurderer også annet som DP300, DP400 og DP402.

    dp.jpg
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg er i ferd med en runde innkorting og reterminering av Silk Mk. II. Noen betenkeligheter med å sette på en flettet nylonstrømpe med det samme? Kun kosmetiske tanker fra min side.
     
    Sist redigert av en moderator:

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Jeg er i ferd med en runde innkorting og reterminering av Silk Mk. II. Noen betenkeligheter med å sette på en flettet nylonstrømpe med det samme? Kun kosmetiske tanker fra min side.
    Kan vel ha nada å si for ytelsen..
    Kommer nok selv til å trekke opp SilSpeak'ene da disse ikke er noen skjønnheter, men Slik'ene tror jeg ikke gidder å ta jobben med å "kle på".

    mvh
     

    s911dg

    Medlem
    Ble medlem
    11.11.2009
    Innlegg
    37
    Antall liker
    36
    Torget vurderinger
    1
    Noen som har formening om hvordan PA forsterkerne står seg sammenlignet med hifi versjonene?

    Først og fremst er det denne DP1000 jeg har sett for meg, men vurderer også annet som DP300, DP400 og DP402.

    Vis vedlegget 301250
    Har både A1b ebw og PA402 i oppsett med delefilter/forforsterker(EC502/C1b ebw) , lydmessig er det ingen forskjell på disse om de bytter plass (topp/bunn) , bortsett fra muligens ørlite i toppen i favør av A1b, men den er jo ebw...:) Bruker i dag Dynabel Super Exact som topper, og ser ikke bort fra at forskjeller kan merkes med gode høytalere. Men pr.nå høres de to forsterkerne tilsynelatende helt like ut. Alle oppgraderinger som er gjort på mine DP-ting er gjort av Leif, inkl.kabler og strømforsyninger, så der er det neppe mer å hente ;)
     

    baldrick

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2006
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    747
    Torget vurderinger
    3
    Godt å høre, da er det nok håp også for DP1000 som er på veg i min retning.
     
    Sist redigert:
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Snakket med LE angående kvaliteten på PA 402. Den var en klasse over den gamle DP 6.4 jeg hadde, på alle parametre og dobbelt så kraftig. I det nye oppsettet mitt vil den nok havne som mellomtoneforsterker.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg er i ferd med en runde innkorting og reterminering av Silk Mk. II. Noen betenkeligheter med å sette på en flettet nylonstrømpe med det samme? Kun kosmetiske tanker fra min side.
    Kan vel ha nada å si for ytelsen..
    Kommer nok selv til å trekke opp SilSpeak'ene da disse ikke er noen skjønnheter, men Slik'ene tror jeg ikke gidder å ta jobben med å "kle på".

    mvh
    Tenker vel det samme. Tror det blir sånn. Svarte komponenter, og svarte ledninger bak et ganske mørkt rack. Blir nok fint sånn.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    1.329
    Sted
    Oslo
    Noen som vet om dp 6.0p og sonic frontiers Anthem er en god kombo????
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    "The new Electrocompaniet ECP 2 Phono Preamplifier is designed according to guidelines seen in the phono preamplifier from Dynamic Precision."

    Electrocompaniet - ECP 2

    Spørs hvor mye "DP RIAA 2.2 dna" det er i denne... Ikke XLR innganger, men utganger.
    Fant pris også faktisk..
    Electrocompaniet ECP-2 - RIAA-trinn - DYNABEL AS
    Jøss, har de endelig blitt ferdig. Jeg viste de jobba med en RIAA basert på DP.
    Billig, skulle kanskje kjøpt en slik og inspisert den og sammenlignet med skjema til 2.2
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    En liten info;
    T-skjortene er nå endelig under trykking. Antar det ikke har mange (virke-)dagene før jeg får beskjed om å hente dem :)


    Ellers;
    Hadde nylig solgt 2 sett med 75cm Silk og kjøpt 2 sett 1m Silk, og oppgradert PSU (samme som C1s psu'n), de kom begge i går :)))))
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn