DP ER industrielt og brutalt!Kanskje estetisk penest uten, men, i mine Ăžyne ser den ikke ut som en ''ekte'' DP uten...
Den eneste estetisk pene DP-ampen er imho A1, med sine former og farge. Di eldre/klassiske not so much, di er bare brutale, med sitt industrielle uttrykk.
JEG ville hatt den med!
Trodde det var lyset jeg ogsÄSer jo fÞrst nÄ at det er kurvet front lik A1. Da er dette frontene til de A5ene som skal produseres.
Da er jeg enig i at stolpene ikke skal pÄ. Jeg sÄ ikke kurvene.
Mulig jeg har. Sender PM.Er interessert i DPs elektroniske delefilter. Noen som har et stÄende de kan selge?
Evt. Dukker de opp pÄ bruktbÞrsen med jevne mellomrom? Eller er dette som hÞnsetenner sÄ jeg likegod kan slÄ fra meg Ä fÄ tak i det?
Har ikke Rune Juul / RJEL disse pÄ hylla?Er interessert i DPs elektroniske delefilter. Noen som har et stÄende de kan selge?
Evt. Dukker de opp pÄ bruktbÞrsen med jevne mellomrom? Eller er dette som hÞnsetenner sÄ jeg likegod kan slÄ fra meg Ä fÄ tak i det?
Holder pÄ med en batch pÄ hele 3 stk. Blir nok ferdig fÞr jul en gang.Du verden
Hele 6 stk nye A1s pÄ gang.
Om jeg kan vÊre sÄ frimodig Ä sprÞrre - nÄr gÄr neste "batch" med DPR 2.3 RIAA av stabelen RJEL?
Jeg antar alle 3 er forhÄndsbestilt RJEL?Holder pÄ med en batch pÄ hele 3 stk. Blir nok ferdig fÞr jul en gang. Vis vedlegget 1061952
Ănsker pris pĂ„ PMHolder pĂ„ med en batch pĂ„ hele 3 stk. Blir nok ferdig fĂžr jul en gang. Vis vedlegget 1061952
Nei, jeg solgte den siste som var pÄ lager. SÄ ingen av disse 3 er forhÄndsbestilt. De skal legges pÄ lager. Ta eventuelt resten pÄ PM sÄ vi ikke trÞr admin pÄ fÞtteneJeg antar alle 3 er forhÄndsbestilt RJEL?