DP menigheten

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• RJEL

Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Antall liker
    1.713
    Torget vurderinger
    4
    Mulig lodding av signalkabler rett på print kan gi en teoretisk bedre kobling, men jeg tror ikke jeg ville hørt noen forskjell.

Ville aldri fjernet fleksibiliteten med å kunne bytte kabel type og lengde, OG ha kabler hengende på ubrukte innganger!

«Seemed like a good idea at the time» mod 🤣
    Med de loddingene som var utført i dette eksemplaret så kan jeg garantere at det ble dårligere.
    Håper jeg klarer å berge pre`en......

Motorhome

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Antall liker
    2.234
    Sted
    Sunndalsøra
    Det er sånne Petter Smart tendenser som enkelt lider av, når de tar seg til rette på denne måten og raserer et så godt DP produkt. Og udokumentert utførelse. Det er ikke bare svensker, men dansker som tukkler . Har sett at de har skåret stykker/snitt av spoleoppheng på høyttalerelement og brukt epoxy ''demping'' på pickuphus. Det publisert i et hifimagasin;)

Bjarne996

Medlem
    Ble medlem
    12.11.2020
    Antall liker
    83
    Sted
    Oslo
    Sist redigert:

Ru-arnt

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.11.2013
    Antall liker
    836
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    4
    Kikker stadig på den, har også vært inne på forhandlingsstadiet, men har ikke blitt enige. Etter en kikk inni gjør vel til at den burde opp til RJEL en tur.

Så kommer det inn bud påstås det, så blir den solgt, for så å dukke opp igjen. Første gang den lå ute er fort 1,5 år siden?
    Hva er det du ser inni som gjør at du mener den må til RJEL ?

NebuNebu

Medlem
    Ble medlem
    22.01.2021
    Antall liker
    14
    Sted
    Sandnes
    Noen som har vært borti merket Fiio?

Ser de snart legger ut denne for salg https://www.fiio.com/k15.

Idag kjører jeg et så analogt som mulig for vinyl plater. Det består av Dual 704, Schiit Mani2 (desverre), DP CA1 MKII pre og DP PA400H.
    Tanken er at denne skal ta seg av de digitale signalene + gi streaming muligheter. I og med at den supporterer fixed output så vil den da kobles inn på DP preampen.

Men usikker på kvalitet på disse her produktene fra store Asia.

Tanker?

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.514
    Torget vurderinger
    1

Idag kjører jeg et så analogt som mulig for vinyl plater. Det består av Dual 704, Schiit Mani2 (desverre), DP CA1 MKII pre og DP PA400H.
    Tanken er at denne skal ta seg av de digitale signalene + gi streaming muligheter. I og med at den supporterer fixed output så vil den da kobles inn på DP preampen.

Tanker?
    Synes på papiret å være en bra sak til prisen. Liker spesielt at den har nyeste toppmodell DAC chip fra AKM; AK4497S.
    Strømforsyningen synes også å være bra, da den er dimmensjonert for å drive hodetelefoner.

Dharmabum

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.03.2010
    Antall liker
    1.693
    Torget vurderinger
    14

Tanker?
    Tanker er at hi fi fra Kina anno 2025 er top notch og ingenting å tvile på, utover ønske om eventuell politisk korrekthet for de produkter man tilegner seg.

NebuNebu

Medlem
    Ble medlem
    22.01.2021
    Antall liker
    14
    Sted
    Sandnes
    Takker, angående politisk korrekthet har jeg samme utfordring i el-bil verden :oops:
    Jeg går nok til innkjøp av den Fiio enheten så fremt jeg ikke finner noe annet som virker lovende.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn