Ja kan hende at jeg har bommetDu har bommet og bygget en turbodiesel...
Jeg synest det ser veldig bra ut!
Grattis med flott amp! Kjekt at den fungerer bra!![]()
Takker så mye,ja den fungerer fint,må bare å få gjort den helt ferdig...
Ja kan hende at jeg har bommetDu har bommet og bygget en turbodiesel...
Jeg synest det ser veldig bra ut!
Grattis med flott amp! Kjekt at den fungerer bra!![]()
Var litt for hurtig. Troede du mente F5 V3 Turbo. Kan nu se det er en V2. V3 HAR DIODERNE nederst på printet.Hva er det da drossel?Efter billederne er det ikke en F5 Turbo.
Ja er en f5 v2....Var litt for hurtig. Troede du mente F5 V3 Turbo. Kan nu se det er en V2. V3 HAR DIODERNE nederst på printet.Hva er det da drossel?Efter billederne er det ikke en F5 Turbo.
Spennende,er egentlig ikke så veldig glad i f5 ,men siden jeg fikk pcb med i en bytthandel så måtte de prøves.Jeg har fået tilsendt 2 sæt Jfets. Så nu kan jeg forhåbentlig gjøre min F3V3 færdig.Brændte et sæt jfet under justeringen for mange måneder siden. Er det de rigtige Jfets du har? JIM havde solgt fake til mig.
Takker for link.
LundeHvor dypt i Telemark?
Aha! Svigerfar bor i KviteseidLundeHvor dypt i Telemark?![]()
på bobil tur,fantastisk8)
Fint vær og mye god mat å drikke...
Måtte teste jabra headsettet til datteren min,ganske gode og veldig mye bass...
Vis vedlegget 447060
hadde jeg hatt noen mil ekstra med vei så hadde jeg klart 140 i stede for 138.140!!!!
Med det vindfanget var det ikke rart det blåste her i dag!![]()
Skikkelig 70-tallsvibber over det bilder der ...
Holder ikke på med så mye om dagene,er stille og rolig i grunnen.spennende..vet du holder på med mer en du legger ut.. må få noen bilder snart![]()
Ja blir sikkert fornøyd,tror jeg skal justere bias litt opp er enda litt å gå på med tanke på varme.Spændende håber du bliver tilfreds.