Dog skrev:
En quickfix kunne jo være å fjerne off-topic helt, det hadde vært deilig
O.
Ser ikke helt poenget med dette, er det ikke bra at OT foregår i OT-avdelingen da? Man MÅ jo ikke lese noe der.
OMF skrev:
Også...respect for the elderly...
Mvh
OMF
Respekt ja, bør vi ha respekt for deg fordi du, er gammel, eier noe, innehar en posisjon ELLER fordi du gjennom handling eller tale gjør deg fortjent til det. I mine øyne er respekt noe man gjør seg fortjent til gjennom tale eller handling. Den tar lang tid å opparbeide seg men er svært lett å miste.
Selv har jeg dyrket denne hobbyen siden det som er vintage nå var nyheter, har vært aktiv musiker det meste av mitt liv men det er ikke noe å snakke om på steder som dette for det som oppleves som riktig lyd av et utøver er ikke forenelig med hva som er riktig lyd for en rør/hornentusiast.
Men en av de tingene som gjør at brukerne ikke forteller om sine opplevelser tror jeg i hovedsak kommer av at de blir sablet ned og påhoppet av de som sitter på sin høye hest med utstyr i sirkusklassen eller ører i samme klasse og har fasiten på alt. For de henger seg helt opp i hva du har skrevet i signaturen din og dømmer deg etter det.
Det var mine fem cent's. Ha en hyggelig dag.