Det prates jo mye om dyrtid og da sparer man der man kan. I alle fall på ting man ikke forventer å få problemer med innen en generøs norsk reklamasjonsperiode.
God forsterker, god streamer. Har ikke brukt DAC i Wiim Pro Plus, men den er helt sikkert bra.Noen av dere som har tro på det oppsettet ? Basert på lykke & fromme![]()
Pro Plus har god dac og er en meget god streamer, selv bruker jeg topping a30 og det fungerer meget godt. Så ja, jeg har tro på det oppsettet.Noen av dere som har tro på det oppsettet ? Basert på lykke & fromme![]()
Bare for ordens skyld, jeg lo ikke av selve innlegget, men av sitatet i profilen....Noen av dere som har tro på det oppsettet ? Basert på lykke & fromme![]()
Min erfaring er at kabler KAN ha innvirkning på lyden. Noen ganger litt, noen ganger mye, og noen ganger blir det verre. Sølv og kobber låter ofte ikke likt.Eneste grunn til å kjøpe customkabler er strengt tatt hvis du trenger customlengder og/eller andre plugger enn de som følger med.
Ser den.Har ikke lyttet til de, men har tilgode å oppleve støykansellerende, trådløse osv som yter i nærheten av "ordinære" i samme prisklasse.
I tillegg er det jo aberet at de hele tiden må ha oppladet batteri.
Sant nok. Man finner det meste på www. Helt unødvendig å spørre her.Plenty tester å finne, så det burde være mulig å danne seg et bilde av hvor gode de er.
Dette er www, og til og med en spesialavdeling for hifi, så helt naturlig å spørre her.Sant nok. Man finner det meste på www. Helt unødvendig å spørre her.
Dette er www, og til og med en spesialavdeling for hifi, så helt naturlig å spørre her.
![]()
Klart du kan spørreMulig kjettersk, men har denne noe som helst å by på i dette selskapet av seriøse hdtlf?
Bowers & Wilkins Px7 S3
Det finnes ikke dumme spørsmål...hva har man et forum som dette til om det ikke er for å stille spørsmål? Ute på internettet forøvrig finner man svar på det meste, men mye av det er ikke relevante svar selv om de utgir seg for å være det (les: kjøpt og betalt info) og da er det jo fint å ha et sted hvor man deler egne erfaringer og kan få råd/info på de tingene man selv lurer på. Om ikke er det jo bare å legge ned hele forumet!!Sant nok. Man finner det meste på www. Helt unødvendig å spørre her.
Jeg har PX8 selv, og sammenlignet med forrige modell PX7 S2, og der var PX8 fullstendig overlegen, men mulig S3 er kommet nærmere PX8 i lydkvalitet.Mulig kjettersk, men har denne noe som helst å by på i dette selskapet av seriøse hdtlf?
Bowers & Wilkins Px7 S3
Sant nok. Man finner det meste på www. Helt unødvendig å spørre her.