Den har blitt/er vurdert.hifiguru skrev:BTW, en spiller godt innenfor budsjettet (8000) som jeg kunne levd med leeeenge er Audiolab's nye 8200. Låter fortreffelig og har digitale innganger (selv om ikke dette var nødvendig)
Den har blitt/er vurdert.hifiguru skrev:BTW, en spiller godt innenfor budsjettet (8000) som jeg kunne levd med leeeenge er Audiolab's nye 8200. Låter fortreffelig og har digitale innganger (selv om ikke dette var nødvendig)
J.J skrev:Har skaffet meg en slik en - virker bra solid
![]()
Det var noe sånt jeg lurte på. Hvor bra er en slik sammenlignet med f.eks Electrocompaniet EMP 2 eller annen ny spiller i den prisklassen. Wadia er vel OOB nå? Hva med service og deler på en slik?bambadoo skrev:Står en wadia 860x på finn.no for 20k...
Minutten skrev:Det var noe sånt jeg lurte på. Hvor bra er en slik sammenlignet med f.eks Electrocompaniet EMP 2 eller annen ny spiller i den prisklassen. Wadia er vel OOB nå? Hva med service og deler på en slik?bambadoo skrev:Står en wadia 860x på finn.no for 20k...
Hva syns du manglet med Audiolaben?Minutten skrev:Den har blitt/er vurdert.hifiguru skrev:BTW, en spiller godt innenfor budsjettet (8000) som jeg kunne levd med leeeenge er Audiolab's nye 8200. Låter fortreffelig og har digitale innganger (selv om ikke dette var nødvendig)
Har ikke hørt den eller de fleste andre her. Er sikker bra i sin klasse, men om det er "Min siste" er jeg nok litt skeptisk til.zimon skrev:Hva syns du manglet med Audiolaben?Minutten skrev:Den har blitt/er vurdert.hifiguru skrev:BTW, en spiller godt innenfor budsjettet (8000) som jeg kunne levd med leeeenge er Audiolab's nye 8200. Låter fortreffelig og har digitale innganger (selv om ikke dette var nødvendig)
De skryter stort av lyden til Audiolaben ja. Har ikke sett eller hørt den selv, men man kan jo få inntrykk (tekst og bilder) at den kanskje ikke er like tung og solid som man skulle ønske m.t.p et "siste drivverk". (Greit om ens "siste" varer like lenge som en selv.) Men hva vet jeg. Leste på et forum en som hadde med en hjem og hevdet det var klart hørbar forskjell på balansert/ubalansert mtp dynamikk, at den hørtes noe "ordinær og kjedelig ut" via ubalansert (hva nå det vil si).Minutten skrev:Har ikke hørt den eller de fleste andre her. Er sikker bra i sin klasse, men om det er "Min siste" er jeg nok litt skeptisk til.zimon skrev:Hva syns du manglet med Audiolaben?Minutten skrev:Den har blitt/er vurdert.hifiguru skrev:BTW, en spiller godt innenfor budsjettet (8000) som jeg kunne levd med leeeenge er Audiolab's nye 8200. Låter fortreffelig og har digitale innganger (selv om ikke dette var nødvendig)
Blir jo hauset opp i engelske hifi magasiner, men det blir jo det meste av engelsk utstyr. (inkludert min cd kombo)
Pent brukt..om et par år??? Jeg kan vente, jeg - godt fornøyd som jeg er med min b-400XS. Som for øvrig er en klar kandidat i denne tråden. Den spiller forrykende godt, selv om den har noen år på baken. Er kanskje ikke så enkelt å få fatt i brukt. Jeg har ikke sett noen her på Børsen.Minutten skrev:Denne koster DK 50000,- og er OT.VilhelmW skrev:Densen har nylig lansert sin nye cd-spiller, B-476+ Super leggera. Se meir info her;
http://densen.dk/index.php?page=densen-b-475
Jeg sliter med å tørke vekk sikkelet.... ;D
Greie kandidater det der M, men noen ART er de ikke....Kunne en av disse være kandidat?
Cary Audio Design - CD 500
Cary Audio Design - CD 303T SACD Pro - Professional SACD Player
M
Har ikke denne digitale innganger da? Mener den tar det meste helt opp til 24/192, trådløst om det trengs også. Synes dette er den peneste og kanskje beste (?) Oppotvillingen så langt. Fikk kjempeomtale i Hifinews.Hadde denne hatt digitale innganger så hadde den vært svært aktuell om lyden hadde passet med resten av anlegget.
En slik eller tilsvarende er jo og alternativer til litt eldre rene cdspillere. (Må vurdere å strekke budsjett litt da)
Primare BD32
Min siste TO den dagen den ikke gidder mere ryddes cd skiver pluss alle LP plater på loftet for godt å kommer ikke frem igjen noen gang . ( trur eg )