I forhold til deg er jeg presis i det jeg skriver. Jeg vil være deg evig takknemlig hvis du kan hjelpe meg med å finne ut hvor jeg har skrevet at "absolutt alle" har fått samme resultat som jeg med denne kabelen ???
Hvis du øver deg på å lese, så vil du se at jeg skriver at FLERE i denne tråden som har testet kabelen, har kommet til samme konklusjon som jeg.
Da har jeg ett spørsmål til deg; Betyr ordet "flere" det samme som "absolutt alle"(ditt utsagn) ???
Hvis du øver deg på å lese, så vil du se at jeg skriver at FLERE i denne tråden som har testet kabelen, har kommet til samme konklusjon som jeg.
Da har jeg ett spørsmål til deg; Betyr ordet "flere" det samme som "absolutt alle"(ditt utsagn) ???
rolfozzy skrev:Nå er det vel ikke absolutt alle som har fått samme resultat med kabelen som du har.Endre Askeland skrev:Men nå er det flere i denne tråden som også har testet kabelen din, og de har kommet frem til nøyaktig samme konklusjon som jeg.
Er vi alle på bærtur, eller kan det være en mikroskopisk sjanse for at vi faktisk hører det samme? Betyr dette i såfall at vi alle er tonedøv, ikke har gehør, eller er problemet at vi alle sammen bare ikke vet hva vi holder på med?
mvh
R.Solhaug skrev:Du blander korta litt; jeg poengterte at ved å bruke to coaxer var kabelen i praksis elektrisk optimal med to fullverdige og skjermede ledere.
Du sier ikke at den er verdens beste, bare optimal, der er jeg upresis.
Hva ditt gehør angår stiller jeg meg svært uforstående til din lyttebeskrivelse i og med at den ikke bare avviker noe men er stikk i strid med hva jeg selv har hørt av kabelen, foruten hva f.ex danskene hørte osv.
Mvh. RS
Endre Askeland skrev:Her trenger du å øve på å lese bedre!
Du har selv hevdet at du har laget den optimale signalkabel.
Jeg vil være deg evig takknemlig hvis du kan hjelpe meg med å påvise hvor jeg har sagt at kabelen din er verdens beste ???
Jeg har skrevet som du selv har skrevet her på sentralen, at du iht til deg selv har laget den optimale kabel.
Da har jeg ett spørsmål til deg; Vil en optimal kabel være en bedre kabel enn alle andre kabler?