Dataspill

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Håper snart å få i hus en ny 24", og bytte ut skjermkortet (faktisk FRA 8800 GTS til 8800 GTS.. ny generasjon + mer ram)
    Da blir det HL2 + epi 1 og 2.. weeeee
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    kaap skrev:
    Da blir det HL2 + epi 1 og 2.. weeeee
    Heldigvis litt lettere å "drive" enn UT3 for eks.
    En av de få spilla jeg tar fram igjen og igjen :)

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Noen som har inst. Colin Mcrae Dirt og sliter med ratt/pedaler ?
    Noen flere enn meg er vel kanskje bedre å spørre om.

    Inst og reinst spiller 3 ganger og fortsatt så kommer tåkespillet opp med keyboard som default controller og jeg finner ut ikke hvordan man bytter...
    Hjelp :)

    Edit: Fant ut av det,til slutt.

    /jan
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.920
    Antall liker
    8.207
    Torget vurderinger
    1
    kaap skrev:
    Håper snart å få i hus en ny 24", og bytte ut skjermkortet (faktisk FRA 8800 GTS til 8800 GTS.. ny generasjon + mer ram)
    Da blir det HL2 + epi 1 og 2.. weeeee
    Må det være 24"? -hva med den 22" til Lenovo med samme oppløsning som en 24"? -og glem det å bytte ut 8800GTS 640/320mb med 8800GTS 512mb... -det kommer 9800GX2, 9800GTX og 9800GTS nå i løpet av mars. Aner ikke prisen, men de er helt nye og bedre (mulig at 9800GTS ikke yter bedre).

    Dessverre må jeg foreløpig ned skalere fra 8800GTX til 8800GT i en måned grunnet at PSU'en svidde av HK, 5 harddisker og skjermkortet her...
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Jeg har inntrykk av at de fleste 22" skjermene er bedre enn 24" til spill, selv om disse er noe større. Har ikke sett mange 2ms skjermer på 24", iallefall ikke til overkommelig pris. Så til spill, og spesielt action spill som bilkjøring og slikt heller jeg sterkt til en 22" enn så lenge.
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Spiller selv på en Eizo FLexscan 2411, spiller litt Call of duty 4 og det er ingen tendenser til etterslep. Jeg sliter med litt bugs etc, men det har ingenting med skjermen å gjøre :)
    PS: Jeg bruker et XFX 8800 Ultra.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Bare så synd at de fleste flatskjermene/lcd'ene ikke holder seg på 5ms/2ms konstant.(eller hva det nå måtte være av ms)
    Nei takke meg til min gode gamle Nokia 445Xi crt så lenge.

    /jan
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    bjornh skrev:
    kaap skrev:
    Håper snart å få i hus en ny 24", og bytte ut skjermkortet (faktisk FRA 8800 GTS til 8800 GTS.. ny generasjon + mer ram)
    Da blir det HL2 + epi 1 og 2.. weeeee
    Må det være 24"? -hva med den 22" til Lenovo med samme oppløsning som en 24"? -og glem det å bytte ut 8800GTS 640/320mb med 8800GTS 512mb... -det kommer 9800GX2, 9800GTX og 9800GTS nå i løpet av mars. Aner ikke prisen, men de er helt nye og bedre (mulig at 9800GTS ikke yter bedre).

    Dessverre må jeg foreløpig ned skalere fra 8800GTX til 8800GT i en måned grunnet at PSU'en svidde av HK, 5 harddisker og skjermkortet her...
    Fikk min nye DELL 2408 i går faktisk. Siste utgave av en velkjent skjem (som jeg for øvrig bruker på jobb). Grunnen til at jeg valgte 24" forran 22" er veldig enkel. Oppløsning. Blir å jobbe den del med Photoshop o.l. fremover, og da 1920x1200 nooooe større en 1650x1050. Sistnevnte oppløsning blir i praksis bare litt mer bredde i forhold til hva jeg hadde før (1280x1024), så det hadde i bunn&grunn ikke blitt no særlig oppgradering. Enig at de fleste 22" er bedre på heftige spill, men disse nye modellene er såpass gode, at med mindre man sitter primær å prøver å framprovosere ghosting, og aktivt ser etter det, er det ikke noe større problem. Bare se på hvor mange som fortsatt kjøper LCD til TV bruk.... sikkert mange som ser fotball på disse, men uten å aktivt se etter det, merker de nok ikke at LCD'n sliter med å henge med...

    Selv skal jeg snart ta en reinstall, så HDD'n er så godt som klargjort, og har desverre ingen spill innlagt, så min egen testing blir ikke enda på noen dager.
    Until then...

    mvh Kai
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    Koser meg med mitt nye favorittspill, Unreal Tournament 3 (multiplayer). Vanvittig grafikk, brutal action som setter refleksene på prøve. Litt skuffende konsoll-interface, langt unna originalen der, dessverre. Sliter imidlertid med ustabilitet. Monitoren kan plutselig finne på å slå seg av og alt kræsjer.
    Lurer på om jeg har for svak strømforsyning. ATI (har ett Radeon X1950 Pro) anbefaler 450 W og jeg har 460 W. Blir det for lite, tro?
    Har ellers det siste av drivere, patcher og bios-oppdatering. Ser ellers på forumet til Epic Games at det er mange eiere av kort fra X1900-serien som sliter med ustabilitet ...
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Ikke så mange år siden jeg begynte å spille på PC. Ble oppslukt og facinert av Far Cry. Nå spiller jeg bare Half Life 2, Deathmatch.

    Noen nye spill som har kommet på dette nivået?
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Går mest i Age of Conan fortiden, men det er treigt og hakkete grunnet dårlige linjer ned hit jeg bor. Ser lovende ut iallefall, med god steming og ikke fult så pusetrynete som mange andre mmogs.
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Jeg spiller litt Call of duty 4 :) Har vel øverste rank, 55, commander, noe som gikk raskt med onlinespilling :) Skjermen er en Eizo 2411WK. Skjermkortet er et XFX 8800 Ultra og hovedkoret er Asus Maximus extreme der jeg har 4GB med DDR3 RAM, Corsair. Går flytende på 1920x1200 i oppløsning :)
     
    N

    nb

    Gjest
    Viking skrev:
    Jeg spiller litt Call of duty 4 :) Har vel øverste rank, 55, commander, noe som gikk raskt med onlinespilling :) Skjermen er en Eizo 2411WK. Skjermkortet er et XFX 8800 Ultra og hovedkoret er Asus Maximus extreme der jeg har 4GB med DDR3 RAM, Corsair. Går flytende på 1920x1200 i oppløsning :)
    Så du er en av de som skyter meg hele tiden ;) Etter å ha spillt gjennom enspillerdelen på medium vanskelighetsgrad, oppdaget jeg fort at det er en del her i verden som har spillt mer CoD 4 enn hva jeg har. Jeg pleier å være fornøyd om jeg får inn en fire-fem kills på en kamp og ikke endre lengre ned en tredje sist.

    Veldig kult spill, jeg spiller dog på PS3.
     

    Lille_Adam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2007
    Innlegg
    1.686
    Antall liker
    14
    Gjestemedlem skrev:
    ikke fult så pusetrynete som mange andre mmogs.
    Prøvd EVE Online? Null sikkerhetsnett, ingen puter under arma, fullstendig unsharded. Et spillkonsept Slubbert ville kunne gi sitt stamp of approval og det eneste spillet jeg har spilt de siste 4 år. Alt annet er fluff.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    atonal skrev:
    Ser ellers på forumet til Epic Games at det er mange eiere av kort fra X1900-serien som sliter med ustabilitet ...
    Bruker ett 2900 Pro,ikke noe problemer med ustabilitet.
    Koster ikke skjorta og klokker glatt over XT.

    Spiller lite UT3 online.Flott grafikk osv men "flyter" ikke godt nok føler jeg.
    Spiller derimot gode gamle UT endel online.Si i fra hvis du tid en kveld så tar vi noen runder 1on1 eller online på for eks TammY serverne.

    CoD4,beste fps ever (etter UT)
    Spiller ikke mye online,dør mye ;D

    Colin McRae Dirt derimot spilles endel.

    /jan
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Lille_Adam skrev:
    Gjestemedlem skrev:
    ikke fult så pusetrynete som mange andre mmogs.
    Prøvd EVE Online? Null sikkerhetsnett, ingen puter under arma, fullstendig unsharded. Et spillkonsept Slubbert ville kunne gi sitt stamp of approval og det eneste spillet jeg har spilt de siste 4 år. Alt annet er fluff.
    Jeg har prøvd meg et par ganger på det med trial kontoer. Men har aldri fått helt taket på det. Det blir for mye transportetapper og venting for min del, og jeg få litt følelsen av at dette bare er et avansert exel regneark med pen grafikk. Jeg har inntrykk av at dette er et spill som folk har stående på i bakgrunnen når de surfer på nettet eller arbeider med noe annet, for så å titte inn en gang i blandt og endre noen ordrer, assignments og studieretninger.

    Som en økonomisk simulering og strategi/builder er det nok helt topp, men .. det virker litt kjedelig. Dessuten får jeg intrykk av at det krever svært mye dedikert studering bare å komme i gang med en brukbar build. Og så mye energi er jeg ikke villig til å legge i et spill som ikke virker særlig spennede. Da foretrekker jeg heller WoW, EQ eller DAoC, selv om disse er klisjefylte og barnevennlige. De er iallefall morro en stund.

    Men jeg liker settingen og konseptet og har ønsket noe slikt helt fra jeg var oppslukt i Elite i sin tid. Spilte også Earth and Beyond noen måneder .. med det var ikke noe bra i lengden, og forsvant jo også helt etter en stund.
     

    Lille_Adam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2007
    Innlegg
    1.686
    Antall liker
    14
    Tror ikke du fikk helt det korrekte inntrykket der gitt. Ikke for det, det er plenty folk som bygger og står i og den økonomiske simulasjonen er lysår foran noe annet spill (markedet er 95% player-driven), men for min del går det i krig; alt fra small-gang skirmish warfare til fleet battles med 2-300 spillere på hver side. Å komme seg inn i spillet tar en uke eller to, avhengig av hvor mye tid du vil legge i det og å bli effektiv (uansett hva du vil ta deg til) et par måneder.

    Totalt fravær barnehagementalitet a'la WoW og (alle) andre MMOs er det store plusset for min del. Jeg har vært bankerått og helt på nullpunktet flere ganger, på grunn av andre spillere, og jeg har ledet en allianse på 2500+ spillere i noe over et år. Ingen idiotisk leveling, ingen "safe zones", ingen holder deg i hånda. Et spill for voksne med andre ord.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Lille_Adam skrev:
    Tror ikke du fikk helt det korrekte inntrykket der gitt.
    Nei jeg regner ikke med at spillet ville hatt en slik staying power hvis mine førsteinntrykk var riktige. Har en mistanke om at jeg går glipp av noe, men jeg vet ikke helt hva.

    Å komme seg inn i spillet tar en uke eller to, avhengig av hvor mye tid du vil legge i det og å bli effektiv (uansett hva du vil ta deg til) et par måneder.
    Problemet er at jeg ikke har fått øye på hva spillet har å by på som er verdt å bruke så mye tid på.


    Totalt fravær barnehagementalitet a'la WoW og (alle) andre MMOs er det store plusset for min del. Jeg har vært bankerått og helt på nullpunktet flere ganger, på grunn av andre spillere, og jeg har ledet en allianse på 2500+ spillere i noe over et år. Ingen idiotisk leveling, ingen "safe zones", ingen holder deg i hånda. Et spill for voksne med andre ord.
    Jeg har hørt akkurat de samme argumentene for å få folk til å spille på røde server i andre MMOs også. Men jeg mister litt piffen etter å ha blitt kontinuerlig ganket av tilfeldig forbipasserdene highlevels nok ganger. Selv trives jeg best på RPG servere med en noe mer leken men voksen polulasjon. PvP er morro, men det kan også bli poengløst hvis det er helt anarki. Jeg liker derfor bedre RvR enn ren PvP.

    Levlingen er jo der i form av skills, skip og annet utstyr vel?

    Men jeg liker store slag. RvR i DAoC var et høydepunkt for min del, og 40-manns raid i WoW er jo god morro når det er godt organisert, den relative friheten i tidlig EQ er også noe jeg savner. Men jeg er på utkikk etter noe nytt, og for hver gang jeg prøver et nytt MMO får jeg økende følelse av deja vu.. Og jeg har prøvd de fleste, iallefall fra de første årene.

    Ser ikke bort i fra at jeg prøver meg igjen, iallefall ikke hvis det ikke dukker opp noe annet som frister mer. Conan virker som en forbedring i sjangeren. Det sikter iallefall på et mer voksent publikum enn de fleste andre fantasy spillene. Så hvis bare det tekniske kommer til å fungere bedre enn det gjør for meg nå så blir det vel det som jeg gir en sjanse.

    Siste jeg kjøpte var Pirates, men det varte ikke mange dagene før jeg gikk lei.
     

    Lille_Adam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2007
    Innlegg
    1.686
    Antall liker
    14
    Gjestemedlem skrev:
    Nei jeg regner ikke med at spillet ville hatt en slik staying power hvis mine førsteinntrykk var riktige. Har en mistanke om at jeg går glipp av noe, men jeg vet ikke helt hva.
    Problemet er at jeg ikke har fått øye på hva spillet har å by på som er verdt å bruke så mye tid på.
    Si hva ser du etter, så skal jeg si om det finnes der. :D Om du var/er en fan av Elite, så burde jo EVE være nettopp tingen for deg.

    Jeg har hørt akkurat de samme argumentene for å få folk til å spille på røde server i andre MMOs også. Men jeg mister litt piffen etter å ha blitt kontinuerlig ganket av tilfeldig forbipasserdene highlevels nok ganger. Selv trives jeg best på RPG servere med en noe mer leken men voksen polulasjon. PvP er morro, men det kan også bli poengløst hvis det er helt anarki. Jeg liker derfor bedre RvR enn ren PvP.
    PvP-server analogien blir litt feil i forhold til EVE, siden det dreier seg om en verden, uten separate servere og shards. EVE har istedet high-sec (high-security) space, der div politi og militære NPC-styrker patruljerer; low-sec, med begrenset "vakthold" og null-sec, der kun den sterkestes rett gjelder. 100% trygg er du ingensteds, men high-sec er greit mens du lærer spillet å kjenne. Low-sec er i stor grad befolket av pirater og er ofte farligere enn null-sec, avhengig av hvilket område det dreier seg om og hva som er der. Null-sec er stort sett kontrollert av spiller-imperier (i motsetning til high-sec og (nominelt) low-sec, som er kontrollert av NPC-nasjoner) som varierer fra totale xenofober som angriper alt og alle som ikke er på vennelista til relativt godsinnede grupper med open-door politikk ovenfor ukjente som oppfører seg vel.

    I high-sec er PvP ulovlig, men nominelt mulig og det samme gjelder ganking. I low-sec er PvP nominelt ulovlig, foregår hyppig, men kan stort sett unngås ved bruk av litt hjernekraft. I low-sec er det som sagt den sterkestes rett som gjelder og alt er mulig om du har vett, smarts og guts.

    RvR forgår kun mellom spiller-imperiene, eller mellom "corps" (eller "guilds" om du vil) og omfatter som sagt alt fra small-scale skirmish warfare til svære fleet battles. I tillegg kan også krig formelt erklæres mellom corps i high-sec og er da lovlig.

    Levlingen er jo der i form av skills, skip og annet utstyr vel?
    Forsåvidt. Forskjellen er at en to-tre måneder gammel spiller godt kan knerte en to-tre år gammel spiller. Skill points og erfaring betyr langt mindre enn i noe annet spill jeg vet om, spesielt i forhold til PvP

    Det største fortrinnet til EVE er dog den totale friheten til å gjøre hva du vil. Ond eller god, pirat, finansfyrste eller industrimagnat, alt er mulig for den som er smart og/eller har nok guts.

    Men jeg liker store slag
    Det største jeg har vært med på involverte ca. 600 spillere. Det største jeg vet om, ca. 2000 spillere. Rimelig gøy det.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Lille_Adam skrev:
    Si hva ser du etter, så skal jeg si om det finnes der. :D Om du var/er en fan av Elite, så burde jo EVE være nettopp tingen for deg.
    Primært må det være action involvert for min del. Jeg vil ikke bruke for mye tid på tradeskills, transport, resource gathering, og rutinearbeid. Det måtte være en rolle som både kan stå på egne ben, men som også var attraktiv som deltaker i corps og i slagene du snakker om uten å kreve årevis med trening og skillz. Mer Han Solo og Alex Ryder enn John Frediksen og xhjksdwkw i allefall. Tid har jeg nok av, men er ikke spesielt glad i å kjede meg for mye.

    Skal på en nordentur noen uker nå, så jeg får se når jeg kommer tilbake om jeg prøver meg en tredje gang.
     

    Lille_Adam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2007
    Innlegg
    1.686
    Antall liker
    14
    Send meg en PM når det blir aktuelt, så kan jeg gi deg noen tips og evt. koble deg med en corp som passer interessen din.
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    JanR skrev:
    atonal skrev:
    Ser ellers på forumet til Epic Games at det er mange eiere av kort fra X1900-serien som sliter med ustabilitet ...
    Bruker ett 2900 Pro,ikke noe problemer med ustabilitet.
    Koster ikke skjorta og klokker glatt over XT.

    Spiller lite UT3 online.Flott grafikk osv men "flyter" ikke godt nok føler jeg.
    Spiller derimot gode gamle UT endel online.Si i fra hvis du tid en kveld så tar vi noen runder 1on1 eller online på for eks TammY serverne.

    [...] /jan
    Takk for tips & invitasjon, JanR :) Pga. hw-frustrasjoner over UT3 har jeg sveivet opp UT igjen, og det er sabla gøy. Innmari hard motstand på enkelte public` s, men holder meg oppe lenge nok til at jeg trives med det :)
    Tror jeg kommer til å prøve ny PSU før jeg evt. kjøper inn et nytt skjermkort.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    atonal skrev:
    Takk for tips & invitasjon, JanR :) Pga. hw-frustrasjoner over UT3 har jeg sveivet opp UT igjen, og det er sabla gøy. Innmari hard motstand på enkelte public` s, men holder meg oppe lenge nok til at jeg trives med det :)
    Tror jeg kommer til å prøve ny PSU før jeg evt. kjøper inn et nytt skjermkort.
    [/quote]

    Ny psu er absolutt å anbefale.
    Har en 680W Thermaltake og den er ikke for stor til mitt bruk.
    ATI kortene er tørste ;)
    Sving oppom Microplex (i Særp/gamle KPS) og få tak i 600W Mist psu.Knallbra og tyst psu.

    Skulle du rote deg utpå en av UT serverne så se etter en med [DMC]tag,kun min eldste sønn og jeg som bruker den tag'n.
    Finner oss på quakenet også,#planetdmc.

    Ikke spilt UT på laaange tider sjøl,faktisk morro å ta det fram igjen :)

    /jan
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    Fine greier, JanR :)
    Regner med det er LMS-servere du frekventerer oftest? Jeg får prøve å venne meg til å "bla opp" den serveroversikten i UT. Reiser bort en ukes tid, men senere så....:)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Spiller 99% ICTF zp (zero ping)
    Hender jeg tar noen runder ITDM og DM.Spiller kun instagib,suger så jæ*** i normal weapon.....
    Bruk gamebrowseren i UT og sjekk ut capture the flag/ZP/ICTF
    Eller let opp TammY,er der på kveldene som oftest.

    Eller skrik ut her når du er tilbake så slenger jeg over noen IP's til vettuge servere.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Noen som har testet Turok (den nye) og Crimes of war ?

    /jan
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Har installert Turok, men har ikke testet det utover å ha satt grafikkinstillinger og startet det. Får se om jeg tester det ut en dag jeg har litt tid til overs :)
    .mvh
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    kaap skrev:
    Har installert Turok, men har ikke testet det utover å ha satt grafikkinstillinger og startet det. Får se om jeg tester det ut en dag jeg har litt tid til overs :)
    .mvh
    Skrik ut så snart du får sett på det.
    Litt sånn mimring...husker det første,var utrolig morro :)
    Er noen år siden riktig nok men dog.

    /jan
     
    M

    MasterBlaster

    Gjest
    Driver å spiller Gran Turismo Prologue svært mye nå om dagen...
    Er det noen flere på forumet som spiller den?

    MasterBlaster
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    JanR skrev:
    Skrik ut så snart du får sett på det.
    Litt sånn mimring...husker det første,var utrolig morro :)
    Er noen år siden riktig nok men dog.

    /jan
    Siden du spilte "den første"... Hva er egentlig årets utgave.. ? har ikke funnet noen beskrivelse egentlig.. ikke noe "2" i navnet heller... eller "the next episode" osvosv.. Når det ikke er noe undertittel eller noe sånt, SER det nesten ut som samme spillet bare i en 2008 utgave. Regner med storyline er noe annet men alikevel.
    mvh
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    nb skrev:
    Viking skrev:
    Jeg spiller litt Call of duty 4 :) Har vel øverste rank, 55, commander, noe som gikk raskt med onlinespilling :) Skjermen er en Eizo 2411WK. Skjermkortet er et XFX 8800 Ultra og hovedkoret er Asus Maximus extreme der jeg har 4GB med DDR3 RAM, Corsair. Går flytende på 1920x1200 i oppløsning :)
    Så du er en av de som skyter meg hele tiden ;) Etter å ha spillt gjennom enspillerdelen på medium vanskelighetsgrad, oppdaget jeg fort at det er en del her i verden som har spillt mer CoD 4 enn hva jeg har. Jeg pleier å være fornøyd om jeg får inn en fire-fem kills på en kamp og ikke endre lengre ned en tredje sist.

    Veldig kult spill, jeg spiller dog på PS3.
    Tja jeg har vel mellom 40 og 80 kills med sniperrifla mi i snitt pr. map ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    kaap skrev:
    Siden du spilte "den første"... Hva er egentlig årets utgave.. ? har ikke funnet noen beskrivelse egentlig.. ikke noe "2" i navnet heller... eller "the next episode" osvosv.. Når det ikke er noe undertittel eller noe sånt, SER det nesten ut som samme spillet bare i en 2008 utgave. Regner med storyline er noe annet men alikevel.
    mvh
    Tror jaggu jeg har den gamle/første liggende her ett sted,rote litt i hyllene.
    Godt spørsmål :) Mulig de har pusset opp "ener'n" ?
    Det kom en oppfølger mener jeg å huske til Turok,ikke så mange år siden.Ikke noe å rope hurra for.
    Skal se om jeg finner noe info om den her releasen.

    Edit: litt info --> http://www.turok.eu.com/uk/home.html
    Kan virke på meg som en re-release av Turok,oppusset ver.Ikke noen oppfølger.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Ser ut som Turok er pusset opp med Unreal3 motoren,ser ikke så halvgalt ut ;)
    Tweake litt .ini filer.Får ikke satt mouse sense langt nok ned.

    /jan
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Heisan. GT5P går ganske ofte her også. Har en kompis som utfordret meg i Honda Integra, så jeg prøver å henge med. Logger på som TEAM DUST. :)
     
    M

    MasterBlaster

    Gjest
    ArtDeco skrev:
    Heisan. GT5P går ganske ofte her også. Har en kompis som utfordret meg i Honda Integra, så jeg prøver å henge med. Logger på som TEAM DUST. :)
    Hei
    Artig tilfeldighet dette, :) da tar vi en runde når du stikker innom. Har spilt GT serien
    helt siden GT3. Er som oftest på Suzuka og Daytona PP750 løpene. Heftig!
    Logger meg inn som GTP_BJM.

    MasterBlaster
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.451
    Antall liker
    35.270
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Nå for tiden spiller jeg bare Fifa - har gjort det i en del år..

    Men det største spiller som noen sinne er laget er transport tycoon deluxe!
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    Har de siste dagene lagt action med UT på hylla til fordel for et gjensyn med Thief - Deadly Shadows. Rakk ikke å spille det ferdig i sin tid, men slutten på spillet nærmer seg snart nå. Makeløs mørk stemning, fascinerende historie og utsøkt lydproduksjon. Enkelte snodigheter i gameplay` et, men totalopplevelsen veier mer enn nok opp for dette. Anbefales!
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Det første Thief spillet var stor morro det. Klatring, sniking, spenning, timing og morro med pilobue, og artige oppdrag.

    Likte
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn