Vi hører vel ikke mer før i september da?ceroxol skrev:Takk for det!johnnygrandis skrev:Gratulerer, bilder av vidunderhorna hadde vært noe ...![]()
De kommer på fredag, så jeg håper å gi noen bilder da - i det minste av eskene!Hvis ikke er jeg ikke hjemme igjen før i september...
![]()
Takk for det Kaap!kaap skrev:kan ikke si annet enn gratulerer så mye. Du har garantert en bedre kveld enn undertegnede, som plages med nettverksproblemer..
Kos deg med ny babiene![]()
Hei Odd Erik! Første innlegget og greier.oeaanons skrev:Helt fantastisk å følge denne tråden nå i kveld, holder jo på å ramle av stolen etter noen av innleggene her! Må jo bare få si at dette er noe av det mest riktige jeg har sett på lenge, det burde vært statsstøtte til "prosjekter" som dette når vi har hatt en mann som Bjarne Håkon Hansen i regjering!
Tror jeg hadde gitt glatt f.. i å prøve å skjule fasong og størrelse på dette her, blir vel omtrent som å stikke hodet i sanden. Se heller på det som en enorm hyllest til fallos midt i boligens stue, og la den interiørglade halvdel tapetsere soverommet med rosa hjerter og små blonder.
Det hele kan bare opsummeres med ett ord: VICTORY!
Takk for det! Hun har allerde hørt Uno Nano, ligger litt info om det i AG vennetråden. Hun likte meget godt det hun hørte - dette er lyden vi begge har lett etter, så jeg regner med at dette går bra. Men det er en liten detalj som er annerledes, jeg har jo kjøpt Duo - hornene er "litt" større! He he..sims skrev:Gratulerer med flotte høytalere ja.Regner med at din bedre halvdel mykner når hun får høre hvordan d låter.
Avantgarde er noe spesielt både for øyne og ører,og hos meg det flotteste som finnes av høytalere![]()
Takk for det. Det kommer sikkert til å komme mange flere bilder i denne tråden utover sensommer/høst, her skal det skje ting..bjornh skrev:Flotte bilder, og morsomt å se prosessen med monteringen.![]()
Takker for det .Marcus. Jeg må nok være veldig snill gutt fremover ja!.Marcus skrev:Gratulerer med kjempeflotte høyttalere, ceroxol! Kjekt å lese om oppakning og montering, som så mange andre også påpeker.
Får håpe du slipper unna med litt verbal pryl, en natt på sofaen og en Prada-veske![]()
Takk HCS! Pass er nok overkill ja, men du verden så godt det fungerer. Jeg var redd for at det var fullt volum bare jeg rørte vol.kontrollen, men sånn er det ikke. Det kan godt hende jeg skrinlegger rørplanene og fortsetter med transistor. Har sånn halvveis lovet min bedre halvdel å finne et litt mindre forsterkersett, så jeg vurderer igjen den integrerte fra Pass, men denne gangen INT-30A - den skal ihvertfall prøves. Ellers så synes jeg Nagra hadde vært spennende å teste, spesielt den kommende 300i som nevnt tidligere i tråden. Har hatt utrolig gode lydopplevelser med Nagra og Verity som jeg hadde tidligere...HCS skrev:Gratulerer med vakre kreasjoner av noen høytalere! Pass'en din er kanskje overkill, men den gjør seg sikkert ikke bort. Fullt mulig å teste litt forskjellige alternativer når du kommer hjem til "fjeldapene" igjen![]()
Jeg er ikke hjemmme fremover ja. Egentlig skulle jeg ikke hjem (altså Dk) før i september, men jeg rekker en liten 3-5 dagers tur innom til helgen og starten av neste uke - sammen med dama og apemannen! Dette blir spennende, hva vil hun si?? He he... Fortsettelse følger........ Etter det er jeg ikke tilbake i Dk igjen før i september. *snufs*jabbalabba skrev:Vi hører vel ikke mer før i september da?ceroxol skrev:Takk for det!johnnygrandis skrev:Gratulerer, bilder av vidunderhorna hadde vært noe ...![]()
De kommer på fredag, så jeg håper å gi noen bilder da - i det minste av eskene!Hvis ikke er jeg ikke hjemme igjen før i september...
![]()
Gleder meg til å høre dine lytte inntrykk når du er tilbake
Da er vi alle i bilen på vei til Odense. Første gangen dama får se Duo - kommer jeg levende fra det? Fortsettelse følger!ceroxol skrev:Jeg er ikke hjemmme fremover ja. Egentlig skulle jeg ikke hjem (altså Dk) før i september, men jeg rekker en liten 3-5 dagers tur innom til helgen og starten av neste uke - sammen med dama og apemannen! Dette blir spennende, hva vil hun si?? He he... Fortsettelse følger........ Etter det er jeg ikke tilbake i Dk igjen før i september. *snufs*
Da får han iallfall håpe på at dama ikke leser her på forumet.Brasse skrev:Kan jo prøve seg med «Nei, lover, det er de samme. De bare ser større ut her i stua. Du sa jo ja?»
Vel, min synes det var flotte saker, og hun likte i særdeleshet at man kunne customisere farger på høyttalerne etter ønsker og "behov". Hun lurte litt på disse her, men foreløpig ligger de nok et par hakk utenfor mine personlige budsjettevner akkurat nå.Ulf-B skrev:Det spørs hva kjerringa sier, det - hehe. Åkke som - noen ganger er det veldig lurt å gjøre som kjerringa sier. Særlig hvis man har kjøpt noen overraskende store høyttalere.
Da har dama sett horna - høna har kikket på hønna.. ;Dceroxol skrev:Fortsettelse følger!
Det hadde vært veldig hyggelig Jan, men desverre så er vi her i Odense kun frem til onsdag 11/8, deretter skal vi være hjemme i Asker frem til september.. Si ifra hvis du er på disse kanter igjen - en lunch lar seg absolutt gjennomføre!Grumpy skrev:Om godt og vel en uke, fosser jeg forbi Odense ned til gourmetstedet vårt i Aabenraa, kanskje en kjapp lunsj hadde latt seg gjøre?
Takk for det FallenA.FallenA skrev:Gratulerer så mye... nå må du ikke glemme å høre på musikk også da
Flott det siste bildet ditt... morro når de små kan danse og kose seg.
Det gir hele hobbyen en ny dimensjon!
Takk for det jan#jan! Jeg er superfornøyd med Duo G2 og når dama i tillegg godtar det så er det herlig..jan#jan skrev:Utrolig bra tråd !! Og gratulerer så masse med flotte høyttalere. Og jeg bør vel si .. vel i havn iforhold til madamen![]()
Alt arbeid i ferien krever litt god drikke... Dette er noe danskene er gode på!ceroxol skrev:Ellers blir dagens/helgens prosjekt blir å vippe høyttalerene ut av "isopor"-foten de står i nå.
Takk for det.. Har vært min største hi-fi opplevelse og få Duo G2 i hus - lyden er absolutt fantastisk og finish/byggkvalitet/eierglede er enorm!bjornh skrev:Flotte bilder. Morsomt å følge med på.
-det virker meget solid. Ut fra det jeg kan se "herfra". Sånn ca. ligger de nye høyttalerne på i pris for tiden?
Det er slik en kvinne oppfører seg når de får no så vakkert i heimen vettu. Tror bare de ikke liker mellomtingceroxol skrev:Da har dama sett horna - høna har kikket på hønna.. ;D
Vel, det gikk faktisk overraskende bra!!! Jeg er fortsatt ganske overrasket over dette; hennes første kommentar var faktisk "de ser da godt ud - de er faktisk riktig flotte"..![]()
![]()