Takk! Er virkelig storfornøyd..Grattis! Men bildet kommer ikke opp?
Merkelig, bildene var der når jeg lagde innlegget, men ser at det er noe krøll nå.. Har døgnvakt nå, så får kikke på det når jeg er hjemme igjen ila. morgendagen.
|
Takk! Er virkelig storfornøyd..Grattis! Men bildet kommer ikke opp?
Hmmm.... lurer på hvor de har "stjålet" det konseptet...Da tror jeg bildene i #398 og #399 er ordnet.
Her er et bilde av AGs geniale spikes system/bæreramme.
Vis vedlegget 267225
Dette synes jeg er estetikk og brukervennelighet av beste klasse..
Definitivt! Unger, gravid samboer og generell tidsklemme og eufori over nytt anlegg har gjort at dokumentasjonen har vært laber, men det blir full skjerpings fremover.. Skal børste støvet av speilrefleksen, latskapen har gjort at iPhone leverer bildene, men jeg skal forsøke å ta noe bedre..Stort sett altfor dårlig dokumentasjon og altfor lite bilder! Skjerpings ;D![]()
![]()
Diamond Crystal Silver
A classical color. Lucent, ageless and as impregnable as the precious stone which gave it its name.
Absolutt. Jeg i gang med å spille inn nyanskaffelsen og det har faktisk blitt en "New Acoustic Dimension" her hjemme...Kan det være en dac ;D
Takk for det! Storfornøyd med anlegget for tiden..Spennende tråd med mye artig utstyr. Kombinasjonen av Avantgarde og 47labs (Clones audio) er jo kjent for å være svært vellydende.