Finnes opptil flere habile AG oppsett i nærheten av stavanger. Bare å gi beskjed om du trenger å få tilfredstillt nyskjerrigheten ;DSting skrev:Synd du ikke flytter nærmere Stavanger ;D, skulle gjerne hørt høytalerene dine jeg også!
Glemte å svare på denne.. Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint.ganilsen skrev:Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
Da ble den uaktuell for meg.ceroxol skrev:Glemte å svare på denne.. Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint.ganilsen skrev:Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
Har du prøvd pubmed? Har du autorisasjon (helsepersonell) har du gjennom helsebiblioteket.no tilgang til de fleste store databasene.. Men det er du kanskje klar over? Foretrekker stort sett pubmed når jeg grovsøker på tema selv.pahf skrev:Er sikkert jeg som gjør noe feil, men leter etter artikler som omhandler rus/psykoser og oppfølging av disse.
Men får jo stort sett medikament undersøkelser, og menstruerende colombianske ungjenters påvirkning på ymse.
Du har ikke noen stalltips for disse databasene?
Lykke til med eksamen!
Enig med gut_man her. Bruker selv utelukkende PubMed. Fikk flere treff som muligvs er interessante med søkeordene "addiction psychosis follow-up", ikke værre enn 51 treff, eller er det utelukkende rus-utløste psykoser du tenker på?gut_man skrev:Har du prøvd pubmed? Har du autorisasjon (helsepersonell) har du gjennom helsebiblioteket.no tilgang til de fleste store databasene.. Men det er du kanskje klar over? Foretrekker stort sett pubmed når jeg grovsøker på tema selv.pahf skrev:Er sikkert jeg som gjør noe feil, men leter etter artikler som omhandler rus/psykoser og oppfølging av disse.
Men får jo stort sett medikament undersøkelser, og menstruerende colombianske ungjenters påvirkning på ymse.
Du har ikke noen stalltips for disse databasene?
Lykke til med eksamen!
He he.. Hadde det ikke vært for bomuligheter gjennom familie i Asker, så hadde Stavanger vært en het kandidat til bosted, har mange venner og bekjende der.Sting skrev:Synd du ikke flytter nærmere Stavanger ;D, skulle gjerne hørt høytalerene dine jeg også!
Jeg er høyskoleutdannet ambulansepersonell, paramedic på godt norsk Jobber også på et senter for medisinsk simulering der vi simulerer for alle typer helsepersonell. Jeg jobber mye med simulering for offshore helsepersonell. I tillegg jobber jeg med et akuttmedisinsk prosjekt som skal ende ut i en klinisk studie (jobber med de nødvendige godkjenninger av studien om dagen) som jeg igjen håper å kunne bruke i en mastergrad etterhvert. Derfor driver jeg dypdykk i diverse databaser.. Hva driver du med da?pahf skrev:Morro at det er flere av oss i helsevesenet, hva er du utdannet som gut_man
ganilsen skrev:Da ble den uaktuell for meg.ceroxol skrev:Glemte å svare på denne.. Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint.ganilsen skrev:Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
Trenger mulighet for å koble på romkorreksjon.
Geir Arne
Sweet!Hinzel skrev:ganilsen skrev:Da ble den uaktuell for meg.ceroxol skrev:Glemte å svare på denne.. Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint.ganilsen skrev:Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
Trenger mulighet for å koble på romkorreksjon.
Geir Arne
Det er mulig da den har tape/monitor inn/out. Bruker en Copland DRC på min V10-2...
Mvh Truls
All-right! Takk for info, dette skal jeg se nærmere på.. Er du fornøyd med din V10-2? Hadde du en V10-1 tidligere forresten?Hinzel skrev:Det er mulig da den har tape/monitor inn/out. Bruker en Copland DRC på min V10-2...
Mvh Truls
mo ha dk skrev:Takk selv for en veldig hyggelig ettermiddag i behagelige omgivelser og en super forpleiningceroxol skrev:Takk for et veldig hyggelig besøk! Spent på fortsettelsen..
Noen inntrykk fra møtet med Duo G2: Det første som slår meg er at Duo'ene ikke gjengir musikk, de spiller musikk! Det er stort, det er nærverende, det er organisk, det er fysisk og det er engasjerende. Det er ekstremt med dynamik og informasjon i lydbildet, og de spiller med masser av nerve! Og etter hvert som vi byttet kabler fikk vi også kontrol på s-lyder, ro og mer oppløst og kontrollert bas. På grunn av utfordringene med matchingen opplevde jeg dessverre bare magien til slutt. Men de spiller rett og slett imponerende de Duo! Og for en finish - den er helt utrolig lekker
Etter besøket hos Ceroxol gikk turen til København for å høre Summit X med samme set-up (Mac, Ayre QB9 og DOXA 62) for å sammenligne de to høyttalere ... fortsettelse følger ;D
Takk enda engang for gjestfriheten og en veldig hyggelig ettermiddag! Jeg ser frem til en gjentagelse når du er tilbake i Norge!
Spennende! Skal snart ha ukeskurs i akuttmedisin, gleder meg veldig.gut_man skrev:....akuttmedisinsk prosjekt som skal ende ut i en klinisk studie...
Psyk er interessant, spesielt skitzo+rusproblemer. Har jobbet endel somre på Blakstad Sykehus (bor rett ved) på avd. som spesialiserer seg på nettopp dette, komplekst er vel bare fornavnet når det gjelder denne pasientgruppen..pahf skrev:....fordypning i psykiatri.
Er veldig fornøyd Den er bare så vanvittig musikalsk, tror du skjønner hva jeg mener Måtte justere bias to ganger den første uken, men siden har den gått som en klokke. Har ikke hatt V10-1, men det er vel ikke noen dramatiske forskjeller etter det jeg vet...ceroxol skrev:All-right! Takk for info, dette skal jeg se nærmere på.. Er du fornøyd med din V10-2? Hadde du en V10-1 tidligere forresten?Hinzel skrev:Det er mulig da den har tape/monitor inn/out. Bruker en Copland DRC på min V10-2...
Mvh Truls
Skjønner akkurat hva du mener, V10 spiller musikk! Samtidig har den ingen av de negative egenskapene til rør. Minner meg egentlig veldig om Pass Labs som jeg hadde tidligere, bare med en mer organisk mellomtone og mer luft i toppen..Hinzel skrev:Er veldig fornøyd Den er bare så vanvittig musikalsk, tror du skjønner hva jeg mener
Ellers så er jo Avantgarde'ene dine usedvanlig lekre, er strålende fornøyd med mine Marten Getz, men jeg tror AG skal få en plass her i huset også en dag
Blir spennende å se hva du velger..KentOve skrev:Du har PM
Godt tips, den er på vei til HD min i skrivende øyeblikk.Anoar Brahem er 24/96
Er forresten 40% rabatt på hi-rez i en fransk nettbutikk (hvis du handler for >40), les mer her. Vurderer storinnkjøp der, men sliter litt med språket.. :johnnygrandis skrev:Godt tips, den er på vei til HD min i skrivende øyeblikk.Anoar Brahem er 24/96
Finnes mange muligheter med iPad/Pod/Phone etc. Bruker iPhone litt, men synes det oftest er like greit å gå bort til mac'en og ordne det jeg skal der, men du skal ikke se bort i fra at det kommer til å lande en iPad her hjemme snart.... ;DLeifi skrev:Du bruker mus og tastatur sier du på imac , men finnes det noe mulighet for og betjene den med Ipad/iphone ? i fra sofakroken
Takk for det JG! Jeg kommer sterkt tilbake - garantert! Og god sommer til deg også + gratulerer med noen fantastiske Cary-monoblokker. *sikle sikle*johnnygrandis skrev:Gratulerer med konvolutt ! Synd og selge ett ett så flott anlegg men skjønner deg godt når jeg hører størrelsen på leiligheten.
Regner uansett med at du kommer sterkere tilbake ! God sommer..
Takk takk Gismo! Litt synd å kvitte seg med noe jeg er så fornøyd med, men noen ganger er det smarteste valget også det kjipeste.. Nye muligheter kommer garantert!gismo skrev:Da må vi gratulere denne unge kjekke mannen
Anlegget ditt lever farlig skjønner jeg, men nye muligheter kommer senere i livet ;D
Lykke til
gismo
Takk for det Jan & Krokko! Om ca. 20 dager så braker virkeligheten løs, så det blir spennende å starte et nytt kapittel som "voksen".. Ellers har jeg siklet mye i tråden din her de siste dagene, virkelig skjedd mye spennende i karnappet!Grumpy skrev:Gratulerer med gjennomførte studier - "The real life" står nå foran deg, selvom du har tjuvstartet og opplevd mye allerede ;D
God sommer, hilsen
Jan P. og "Krokko'n"
Takker Sting! Kjipt å selge ja, spesielt når jeg endelig har funnet den perfekte høyttaler.. Heldigvis står de her enda, så jeg håper egentlig litt på at de blir stående, men da hos nabo'n = mine foreldre.. : Ellers skal jeg nok holde galskapen ved like her inne, kommer også til å dukke opp diverse spennende her i løpet av høsten.Sting skrev:Gratulerer ceroxol med eksamen! Røfft å selge seg helt ned antar jeg.. Blir spennende å følge tråden videre, du skriver mye interessant, ikke stopp med det
Takk Pafh! Det var virkelig deilig å komme i mål, men etter 9 år på skolebenken (ingeniør+medisin), så var det vel også på høy tid.. He he..pahf skrev:Gratulerer med gjennomførte studier!
Takk for det! Kommer tilbake vettu, her er det Avantgarde som gjelder.. Inntil videre står de "lagret" hos mine foreldre, tror far er litt interessert i å få dem opp i stuen sin, så vi får se hva som skjer.gut_man skrev:Gratulerer med endt utdanning Xerox. Regner med at du kommer frykelig tilbake etterhvert som du får plass