ceroxol's hifi, hjemmekino og diverse..

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sting

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Synd du ikke flytter nærmere Stavanger ;D, skulle gjerne hørt høytalerene dine jeg også!
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Sting skrev:
    Synd du ikke flytter nærmere Stavanger ;D, skulle gjerne hørt høytalerene dine jeg også!
    Finnes opptil flere habile AG oppsett i nærheten av stavanger. Bare å gi beskjed om du trenger å få tilfredstillt nyskjerrigheten ;D
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    ganilsen skrev:
    Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
    Glemte å svare på denne.. :) Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint. :)
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Er sikkert jeg som gjør noe feil, men leter etter artikler som omhandler rus/psykoser og oppfølging av disse.
    Men får jo stort sett medikament undersøkelser, og menstruerende colombianske ungjenters påvirkning på ymse.

    Du har ikke noen stalltips for disse databasene?

    Lykke til med eksamen!
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    ceroxol skrev:
    ganilsen skrev:
    Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
    Glemte å svare på denne.. :) Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint. :)
    Da ble den uaktuell for meg.

    Trenger mulighet for å koble på romkorreksjon.


    Geir Arne
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    pahf skrev:
    Er sikkert jeg som gjør noe feil, men leter etter artikler som omhandler rus/psykoser og oppfølging av disse.
    Men får jo stort sett medikament undersøkelser, og menstruerende colombianske ungjenters påvirkning på ymse.

    Du har ikke noen stalltips for disse databasene?

    Lykke til med eksamen!
    Har du prøvd pubmed? Har du autorisasjon (helsepersonell) har du gjennom helsebiblioteket.no tilgang til de fleste store databasene.. Men det er du kanskje klar over? Foretrekker stort sett pubmed når jeg grovsøker på tema selv.
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    gut_man skrev:
    pahf skrev:
    Er sikkert jeg som gjør noe feil, men leter etter artikler som omhandler rus/psykoser og oppfølging av disse.
    Men får jo stort sett medikament undersøkelser, og menstruerende colombianske ungjenters påvirkning på ymse.

    Du har ikke noen stalltips for disse databasene?

    Lykke til med eksamen!
    Har du prøvd pubmed? Har du autorisasjon (helsepersonell) har du gjennom helsebiblioteket.no tilgang til de fleste store databasene.. Men det er du kanskje klar over? Foretrekker stort sett pubmed når jeg grovsøker på tema selv.
    Enig med gut_man her. Bruker selv utelukkende PubMed. :) Fikk flere treff som muligvs er interessante med søkeordene "addiction psychosis follow-up", ikke værre enn 51 treff, eller er det utelukkende rus-utløste psykoser du tenker på?
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Takker gutter, selve problemet er at min veileder og Høgskolen i Nord-trøndelag ikke vil la meg bruke norsk forskning, noe jeg har funnet en hel del av. Så da er jeg henvist til medline, cinhal, cochrane, publine har jeg ikke brukt tidligere, men skal vitterlig se om jeg finner noe der for nå er jeg en smule frustrert.

    I utgangspunktet skal jeg skrive om best mulig pleie av komorbiditetspasienter i eget hjem. Men vi får se...:)

    Morro at det er flere av oss i helsevesenet, hva er du utdannet som gut_man
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Sting skrev:
    Synd du ikke flytter nærmere Stavanger ;D, skulle gjerne hørt høytalerene dine jeg også!
    He he.. Hadde det ikke vært for bomuligheter gjennom familie i Asker, så hadde Stavanger vært en het kandidat til bosted, har mange venner og bekjende der. :)

    Du er selvfølgelig velkommen på besøk og lytt, si ifra hvis du er i området! Og ta gjerne med dCS'en.. :D Som tidligere nevnt, så er det farlig å høre AG.. ;)
     

    Sting

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Takker så mye både gut_man og ceroxol! Virkelig mange gjestfrie og greie karer her på sentralen- helt enestående! Pleier å bli veldig dyrt når jeg "bare begynner å lure på noe" ;D Venter på en Modwright KWA 150 nå så jeg får prøvd dCS rett inn i en effekt forsterker.
    Er problemene med integrering av bass borte nå på de nyere modellene av AG? Dine horn er absolutt en av de fineste finishene ceroxol synes jeg, holder på å bearbeide quinden i huset her med bilder og "tilfeldige" kommentarer om disse. Det som funker best her i huset er langsiktig manipulering fulgt opp av plutselig kjøp ;D

    Mvh Tom
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    pahf skrev:
    Morro at det er flere av oss i helsevesenet, hva er du utdannet som gut_man
    Jeg er høyskoleutdannet ambulansepersonell, paramedic på godt norsk :) Jobber også på et senter for medisinsk simulering der vi simulerer for alle typer helsepersonell. Jeg jobber mye med simulering for offshore helsepersonell. I tillegg jobber jeg med et akuttmedisinsk prosjekt som skal ende ut i en klinisk studie (jobber med de nødvendige godkjenninger av studien om dagen) som jeg igjen håper å kunne bruke i en mastergrad etterhvert. Derfor driver jeg dypdykk i diverse databaser.. Hva driver du med da?
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Oi! Spennende!!
    Grunnutdannet som vernepleier, driver med en etterutdanning om samhandling med fordypning i psykiatri. Tenkte på en master, men håper og ta rus før den tid for så å slå de sammen. Det er ihvertfall planene, finner jeg ikke artikler snart blir det ikke noe av noe som helst ;D
     

    Male

    Medlem
    Ble medlem
    29.08.2006
    Innlegg
    32
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    1
    ganilsen skrev:
    ceroxol skrev:
    ganilsen skrev:
    Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
    Glemte å svare på denne.. :) Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint. :)
    Da ble den uaktuell for meg.

    Trenger mulighet for å koble på romkorreksjon.


    Geir Arne

    Det er mulig da den har tape/monitor inn/out. Bruker en Copland DRC på min V10-2...

    Mvh Truls
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Hinzel skrev:
    ganilsen skrev:
    ceroxol skrev:
    ganilsen skrev:
    Har den mulighet til å separere pre og power delen, slik at man kan koble til noe eksternt?
    Glemte å svare på denne.. :) Det har den desverre ikke mulighet til, litt usikker på om V10-2 har det. Bruker den selv i hjemmekino og løser bypass-problemet bare ved å sette vol på kl 12, det fungerer fint. :)
    Da ble den uaktuell for meg.

    Trenger mulighet for å koble på romkorreksjon.


    Geir Arne

    Det er mulig da den har tape/monitor inn/out. Bruker en Copland DRC på min V10-2...

    Mvh Truls
    Sweet! :D


    Geir Arne
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Hinzel skrev:
    Det er mulig da den har tape/monitor inn/out. Bruker en Copland DRC på min V10-2...

    Mvh Truls
    All-right! Takk for info, dette skal jeg se nærmere på.. Er du fornøyd med din V10-2? Hadde du en V10-1 tidligere forresten?

    :)
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Krøssklepper inn litt tilbakemelding fra "mo ha dk" om lyttingen vi hadde her på lørdag. :D Hentet fra AG-vennetråden, her.

    mo ha dk skrev:
    ceroxol skrev:
    Takk for et veldig hyggelig besøk! :D Spent på fortsettelsen..
    Takk selv for en veldig hyggelig ettermiddag i behagelige omgivelser og en super forpleining :D

    Noen inntrykk fra møtet med Duo G2: Det første som slår meg er at Duo'ene ikke gjengir musikk, de spiller musikk! Det er stort, det er nærverende, det er organisk, det er fysisk og det er engasjerende. Det er ekstremt med dynamik og informasjon i lydbildet, og de spiller med masser av nerve! Og etter hvert som vi byttet kabler fikk vi også kontrol på s-lyder, ro og mer oppløst og kontrollert bas. På grunn av utfordringene med matchingen opplevde jeg dessverre bare magien til slutt. Men de spiller rett og slett imponerende de Duo! Og for en finish - den er helt utrolig lekker :eek:

    Etter besøket hos Ceroxol gikk turen til København for å høre Summit X med samme set-up (Mac, Ayre QB9 og DOXA 62) for å sammenligne de to høyttalere ... fortsettelse følger ;D

    Takk enda engang for gjestfriheten og en veldig hyggelig ettermiddag! Jeg ser frem til en gjentagelse når du er tilbake i Norge! ;)
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    gut_man skrev:
    ....akuttmedisinsk prosjekt som skal ende ut i en klinisk studie...
    Spennende! :D Skal snart ha ukeskurs i akuttmedisin, gleder meg veldig.

    pahf skrev:
    ....fordypning i psykiatri.
    Psyk er interessant, spesielt skitzo+rusproblemer. Har jobbet endel somre på Blakstad Sykehus (bor rett ved) på avd. som spesialiserer seg på nettopp dette, komplekst er vel bare fornavnet når det gjelder denne pasientgruppen.. :)
     

    Male

    Medlem
    Ble medlem
    29.08.2006
    Innlegg
    32
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    1
    ceroxol skrev:
    Hinzel skrev:
    Det er mulig da den har tape/monitor inn/out. Bruker en Copland DRC på min V10-2...

    Mvh Truls
    All-right! Takk for info, dette skal jeg se nærmere på.. Er du fornøyd med din V10-2? Hadde du en V10-1 tidligere forresten?

    :)
    Er veldig fornøyd :) Den er bare så vanvittig musikalsk, tror du skjønner hva jeg mener :) Måtte justere bias to ganger den første uken, men siden har den gått som en klokke. Har ikke hatt V10-1, men det er vel ikke noen dramatiske forskjeller etter det jeg vet...
    Monitor funksjonen er faktisk ganske lekker. Spiller uten romkorreksjonen, men den er bare et klikk unna (mener V10 spiller mer musikk uten =) Ellers så er jo Avantgarde'ene dine usedvanlig lekre, er strålende fornøyd med mine Marten Getz, men jeg tror AG skal få en plass her i huset også en dag :)

    Mvh Truls
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Hinzel skrev:
    Er veldig fornøyd :) Den er bare så vanvittig musikalsk, tror du skjønner hva jeg mener :)


    Ellers så er jo Avantgarde'ene dine usedvanlig lekre, er strålende fornøyd med mine Marten Getz, men jeg tror AG skal få en plass her i huset også en dag :)
    Skjønner akkurat hva du mener, V10 spiller musikk! :D Samtidig har den ingen av de negative egenskapene til rør. Minner meg egentlig veldig om Pass Labs som jeg hadde tidligere, bare med en mer organisk mellomtone og mer luft i toppen..

    AG anbefales på det varmeste! Utseende og byggkvalitet er i absolutt toppklasse og lyden er i en klasse for seg selv.... ;D Du er selvfølgelig velkommen på en lytt, flytter til Asker om ikke så lenge.
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Litt ny musikk har det blitt i det siste også:



    - Antonio Forcione i 24/48 fra Naimlabel - fantastisk musikk og lyd.. Heart Beat går jeg ikke lei med det første!

    - Endelig fått somlet meg til å kjøpe siste fra Band og Horses, føyer seg fint inn sammen med de foregående album, kanskje litt kjedeligere, men allikevel meget bra!

    - Bear In Heaven er en absolutt favoritt nå om dagen, dream pop litt i Beach House stil. Anbefales!

    - Haden og Forcione sammen i 24/96 fra Naimlabel, behagelig og deilig musikk.

    - Coco Moon, et Århusiansk band, med rockpop av høy kvalitet.

    - The Count & Sinden, dansbar kvalitetselektronika.

    - Darwin Deez med litt skranglete indie pop av høy klasse.

    - Dolores Keane & Rita Eriksen en plate fra KKV med en magisk klang, her er det noen virkelige musikalske skatter med irsk/norsk isnpirasjon. Anbefales!

    - The Fall - hør den! Enten hater du den eller så er det midt i blinken..

    - Isobel Campbell & Mark Lanegan - skjønnheten og udyret, meget bra..

    - John Lennon med litt godt og blandet

    - Karen Elson, dama til Jack White (som spiller trommer og har produsert) har levert et meget variert og spennende album. Anbefales!

    - Kari Bremnes endelig fått fylt opp et hull i samlingen

    - Knut Reiersrud med den gamle klapp og den nye gitar

    - Lissie har en fantastisk stemme.. Hør den!

    - Lone Wolf har levert et fantastisk album, noen har utropt dette til årets album 2010 og jeg er langt på vei enig. Anbefales!

    - Menomena med litt kvalitets indie, innovativt og poppet..

    - Michael Mayer leverer utspill nummer 3 etter den legendariske Immer 1.

    - Mogwai, ett av mine favorittband, her med en live plate

    - Philip Selway, trommeslager i Radiohead prøver seg alene som singer-songwriter. Noen ganger litt kjedelig, men allikevel med mange sterke låter og litt Radioheadsk stemning.

    - The Radio Dept. er et fantastisk album, noe av det beste fra 2010, også i kategorien dream pop sammen med Beach House og nevnte Bear In Heaven - anbefales!

    - Skream er en av dubstep-kongene

    - Snoop Dogg med en mixtape

    - Solitary Experiments, noen sanger er direkte dårlige, andre er depeche-mode-med-dyster-trance fantastiske

    - Sugar Hill samlepakke, mye godt og morro

    - Surfer Blood med et av fjorårets sterkeste indie album

    - Tina Dickow leverer nok et bra album, litt mer americana enn tidligere


    :D
     

    Vedlegg

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    KentOve skrev:
    Blir spennende å se hva du velger.. ;)





    Lite dobbelt-jubileum her i dag; har lagt til cd nr. 3500 og dette er innlegg nr. 1000! :D Offisielt nerd altså.. 8)



    Radioheads nye album ble kjøpt i dag, her, kun €11. Litt synd de ikke tilbyr den i 24/96 eller bedre. Har fått hørt igjennom den noen runder nå og dette er ikke-banebrytende-men-veldig-bra. Ellers har den siste tids cd-kjøp bestått av disse platene:



    Anoar Brahem er 24/96 fra Gubemusic, her, resten er cd. Spiller selv bassklarinett og på nevnte plate så er det noen usedvanlig vakre komposisjoner med dette instrumentet. Ellers fornøyd med endelig å få komplett RATM samling igjen, de tre platene var en del av denne boksen:



    Ellers er det litt godt og blandet. Dimmu's siste er bra! System - B er også en bra dub/minimal plate, bra å lese til, hvilket 90% av livet går med til for tiden... :p
     

    Vedlegg

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Ble litt rot med quote og rediger her nå...

    johnnygrandis skrev:
    Anoar Brahem er 24/96
    Godt tips, den er på vei til HD min i skrivende øyeblikk.
    Er forresten 40% rabatt på hi-rez i en fransk nettbutikk (hvis du handler for >€40), les mer her. Vurderer storinnkjøp der, men sliter litt med språket.. ::)
     

    Leifi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.01.2006
    Innlegg
    145
    Antall liker
    23
    Sted
    Karmøy
    Du bruker mus og tastatur sier du på imac , men finnes det noe mulighet for og betjene den med Ipad/iphone ? i fra sofakroken
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Leifi skrev:
    Du bruker mus og tastatur sier du på imac , men finnes det noe mulighet for og betjene den med Ipad/iphone ? i fra sofakroken
    Finnes mange muligheter med iPad/Pod/Phone etc. Bruker iPhone litt, men synes det oftest er like greit å gå bort til mac'en og ordne det jeg skal der, men du skal ikke se bort i fra at det kommer til å lande en iPad her hjemme snart.... ;D
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Ellers har det vært usedvanlig lite tid til musikk og hifi-aktiviteter her i de siste månedene, har hatt rompa trygt plassert foran bøkene istendenfor..



    Avsluttende eksamen nærmer seg og 6 års pensum skal kunnes til både skriftlig og 2x muntlig eksamen. Vel, snart blir det andre boller; hjem til norge, hus, jobb og ikke minst masser av nye hi-fi-eventyr! :D
     

    Vedlegg

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Godt å bli ferdig da :D Jeg for min del kombinerte lesing og skriving med head-fi. Bedre motivasjon finnes ikke :)
    Lykke til med eksamene!
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Snipp, snapp, snute og så var eventyret i Danmark ute - og jeg er en konvolutt med papirer rikere.. :D


    Stereoanlegget står i kasser og har en meget usikker skjebne fremfor seg. :eek:



    Om tre-fire dager så bor vi i et ytterst minimalistisk hus (hytte?) - nærme sjøen, naturen, venner, familie, alt.. Meeeen det er desverre altfor liten plass til Duo G2 på 49kvm. :'( Blir det head-fi, finner jeg en annen løsning, blir det minihøyttalere og rack? Hmmm...
     

    Vedlegg

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.389
    Torget vurderinger
    13
    Gratulerer med konvolutt ! Synd og selge ett ett så flott anlegg men skjønner deg godt når jeg hører størrelsen på leiligheten.
    Regner uansett med at du kommer sterkere tilbake ! God sommer..
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.740
    Antall liker
    33.043
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Da må vi gratulere denne unge kjekke mannen ;)
    Anlegget ditt lever farlig skjønner jeg, men nye muligheter kommer senere i livet ;D
    Lykke til :)

    gismo
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.660
    Antall liker
    15.649
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med gjennomførte studier - "The real life" står nå foran deg, selvom du har tjuvstartet og opplevd mye allerede ;D


    God sommer, hilsen
    Jan P. og "Krokko'n"
     

    Sting

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Gratulerer ceroxol med eksamen! Røfft å selge seg helt ned antar jeg.. Blir spennende å følge tråden videre, du skriver mye interessant, ikke stopp med det ;)
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    johnnygrandis skrev:
    Gratulerer med konvolutt ! Synd og selge ett ett så flott anlegg men skjønner deg godt når jeg hører størrelsen på leiligheten.
    Regner uansett med at du kommer sterkere tilbake ! God sommer..
    Takk for det JG! Jeg kommer sterkt tilbake - garantert! ;) Og god sommer til deg også + gratulerer med noen fantastiske Cary-monoblokker. *sikle sikle* :D



    gismo skrev:
    Da må vi gratulere denne unge kjekke mannen ;)
    Anlegget ditt lever farlig skjønner jeg, men nye muligheter kommer senere i livet ;D
    Lykke til :)

    gismo
    Takk takk Gismo! Litt synd å kvitte seg med noe jeg er så fornøyd med, men noen ganger er det smarteste valget også det kjipeste.. Nye muligheter kommer garantert! ;)



    Grumpy skrev:
    Gratulerer med gjennomførte studier - "The real life" står nå foran deg, selvom du har tjuvstartet og opplevd mye allerede ;D

    God sommer, hilsen
    Jan P. og "Krokko'n"
    Takk for det Jan & Krokko! Om ca. 20 dager så braker virkeligheten løs, så det blir spennende å starte et nytt kapittel som "voksen".. ;) Ellers har jeg siklet mye i tråden din her de siste dagene, virkelig skjedd mye spennende i karnappet!



    Sting skrev:
    Gratulerer ceroxol med eksamen! Røfft å selge seg helt ned antar jeg.. Blir spennende å følge tråden videre, du skriver mye interessant, ikke stopp med det ;)
    Takker Sting! Kjipt å selge ja, spesielt når jeg endelig har funnet den perfekte høyttaler.. Heldigvis står de her enda, så jeg håper egentlig litt på at de blir stående, men da hos nabo'n = mine foreldre.. ::) ;) Ellers skal jeg nok holde galskapen ved like her inne, kommer også til å dukke opp diverse spennende her i løpet av høsten.



    pahf skrev:
    Gratulerer med gjennomførte studier!
    Takk Pafh! Det var virkelig deilig å komme i mål, men etter 9 år på skolebenken (ingeniør+medisin), så var det vel også på høy tid.. He he..
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Ellers har vi nytt den norske natur den siste uken. Vært en runde innom Vassfaret, Hemsedalsfjellet, Flåm, Sognefjellet, Bøverdalen, Ottadalen, Strynefjellet, Geiranger, Jotunheimen etc. Herlig!



    Begynner også å komme i hus i Asker-hytta.. Noen bilder tatt for få minutter siden:



    Det dukker også opp noe nytt og spennende her hjemme snart; 100% batteridrevet, bass+diskant, alt-i-ett forsterker, fire hjul og lar deg kjøre i kollektivfeltet med et stort smil... ;)
     

    Vedlegg

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Gratulerer med endt utdanning Xerox. Regner med at du kommer frykelig tilbake etterhvert som du får plass :)
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    gut_man skrev:
    Gratulerer med endt utdanning Xerox. Regner med at du kommer frykelig tilbake etterhvert som du får plass :)
    Takk for det! :) Kommer tilbake vettu, her er det Avantgarde som gjelder.. Inntil videre står de "lagret" hos mine foreldre, tror far er litt interessert i å få dem opp i stuen sin, så vi får se hva som skjer.
     

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Er ellers på utkikk etter noen små og gode kommodehøyttalere til "hytta", har startet en tråd om det under Hifi generelt, her. Tips og innspill taes imot med takk! :D
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    grattis med graduation.

    heng et par tannoy m1 eller dali menuett oppe i to hjørner på hytta, kos deg med musikk og starten på det nye livet, gjør heindunrande horncomeback om et år eller så. ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn