- Ble medlem
- 12.09.2006
- Antall liker
- 925
Knutinh: jeg er ikke liberaler, så det er ok at du observerte det. Det er feil å tro at jeg mener at alle skal gjøre som meg, det er ikke det som er min sak. Jeg er imot at folk skal påføre seg selv, sin familie og sitt samfunn skade. Altså kardemommeloven igjen, og den er liberal nok synes jeg. Min kone jobber med alt fra forvillede 18-åringer til utbrente 50 åringer. Hun jobber i psykiatrien, og ikke i rusomsorgen.
Mitt vettuge ord er: lytt til erfarne folk i helsevesenet. De sitter på den suverent beste og mest omfattende kunnskapen på dette feltet.
Deph: Andre lands lovgiving er intressant å merke seg. Da kan vi vurdere om vi vil følge deres lovgiving eller ikke. Ingen grunn til å tillate noe automatisk fordi det er tillatt et annet sted.
Jeg deler ikke ditt syn på sopper og coca, og det er heldigvis få som gjør det.
Mitt vettuge ord er: lytt til erfarne folk i helsevesenet. De sitter på den suverent beste og mest omfattende kunnskapen på dette feltet.
Deph: Andre lands lovgiving er intressant å merke seg. Da kan vi vurdere om vi vil følge deres lovgiving eller ikke. Ingen grunn til å tillate noe automatisk fordi det er tillatt et annet sted.
Jeg deler ikke ditt syn på sopper og coca, og det er heldigvis få som gjør det.