Maja ser regnfrakken som lite nødvendig synes je

Til noe helt annet….. hvem er hun

gismo

gismo
Trodde egentlig at det var Kari Bremnes?Maja ser regnfrakken som lite nødvendig synes je
Vis vedlegget 1123202
gismo
Skremmende....... "Askviks intonasjon ER jo helt avgjørende OG påvirkes lett av hvor kaffekoppen står (DET vet vel alle med lydreproduksjon og musikk som hobby)
Glad jeg har noen nye resonansdempende føtter til streamer'n og linear psu til Schumann- generatoren på vei hit (DA skal du sjå.....) mvh K
Skal nok mindre til for å skremme deg som hører om musa fiser i dur eller moll...Skremmende....... "Askviks intonasjon ER jo helt avgjørende OG påvirkes lett av hvor kaffekoppen står (DET vet vel alle med lydreproduksjon og musikk som hobby)
Glad jeg har noen nye føtter til streamer'n og linear psu til Schumann- generatoren på vei hit (DA skal du sjå.....) mvh K
Har ikke akkurat inntrykk av at det går den veien med deg...En flott rapport hos en god kar som ønsker å tone dette cirkuset litt ned, men like vel beholde lyd og musikkgleden
Naim bokser har et flott ytre og gjør jobben godt nok som du skriver
Vi kan fort bli flere på denne stien ettersom tiden flyr og flere og flere av oss driter i om kaffekoppen står på høyre eller venstre side
PS:…. Men det beste er å ha enpå hver side
gismo
"Kaffen" der oppe i ødemarka, må gjøre noe med kjøpe lysten... mon tro hva slags kaffe det er ?? Neppe latte..........Har ikke akkurat inntrykk av at det går den veien med deg...
"InAkustik Exzellenz /InAkustik Air Reference / 2 x Isotek Evo3 Isoplug / English Electric EE1 / SBooster BOTW mkII / NorStone / IsoAcoustics Gaia III-Pucks / FibroTech / Sonitus Acoustics / SSD-TIDAL-Qobuz"
![]()
Er ikke i mål før jeg kan gjøre alt liggende i fosterstilling.Grattis med ny spilledåse @srtorp!
Hvis det fremdeles spiller like bra som da jeg hørte oppsettet ditt, er du på mer enn trygg grunn både audiofilt og visuelt
Mitt snev av OCD og at jeg er høyrehendt tilsier at jeg ville byttet plass på platespiller og spilledåse. Da kan du plukke frem en plate, sette den på, uten å bevege deg, i en glidende bevegelse![]()
Maybe one day blues.... one dayHar ikke akkurat inntrykk av at det går den veien med deg...
"InAkustik Exzellenz /InAkustik Air Reference / 2 x Isotek Evo3 Isoplug / English Electric EE1 / SBooster BOTW mkII / NorStone / IsoAcoustics Gaia III-Pucks / FibroTech / Sonitus Acoustics / SSD-TIDAL-Qobuz"
![]()
Jøsses! Rene pioneren du E.Tiden flyr fort Blues. Uniti Nova, og det samme med min Uniti Star kom på markedet for 8 år siden. Så, helt nye er de jo ikke lenger. Jeg var nok en av de første som fikk Star. De var litt forsinket ut på markedet, og jeg hentet min samme dag de første kom til forhandlere
Vis vedlegget 1123667
Søt den der.Bra dame tell alderen å være ho blues
Men ungdommen kommer etter med stormskritt
gismo
Jepp. Leben står i hovedanlegget i loftsstuaJøsses! Rene pioneren du E.
Jeg vet jo at disse ikke kom i går, men var ikke klar over at det er åtte år sida de ble lansert. Jeg følger ikke veldig nøye m på "Brit-fi". De er vel likevel av de nyere tingene til Naim (?) Uansett synes jeg den var smart og fin til hverdagsbruk. Du har vel også en Leben, som også er en lekker ting å ha på benken.![]()
Syns denne var litt bedre da, fra hennes debut albumSøt den der.
Det er en flott cover av Dreams.
Har sett den tidligere. Hun er flink, men likevel en slags kopi. Hun er visstnok 25 år da videoen er laget, så hun er eldre enn hun ser ut som.
Stevie Nicks synes visstnok det var helt greit at hun gjorde en versjon.
Nicks skrev sangen som er lista nr 9 av de all time 500 beste låtene av Rolling Stone.
Antagelig er den en av de låtene som er covret mest i historien.
Lanie Gardner fikk en kjempeboost på karrieren etter sin fine versjon av Dreams.
Nå får vi se hva Gardner får til på egen hånd. Denne er nokså ny.
Jeg har ikke helt trua.
Litt lunken, som du skjønner, @gismo![]()
Bare prat, vi trenger bevis, dokumentasjon.Flotte bilder! Jeg har vært et par ganger i Alhambra, men kun en gang i Ronda. Synes Ronda var så bra at det godt kunne vært omvendt, men så var det også tyrefekting da vi var der, og byen sydet av liv.
Registrerer at du på den tiden var så tung å prate med at du ikke nådde helt opp til broen