Gratulerer igjen har dere kapret en tråd, denne tråden heter Blitz og likevel har dere igjen fått det til å handle om hvor dumme nazister er eller andre som er imot dagens innvandring.
Når jeg tenker etter så var kanskje ikke 10 personer så dårlig for NDL, jeg mener det finnes vel mellom 3-4oo innvandrerorganisasjoner, og i tillegg så kommer det vel 50-60 anti rasisme organisasjoner inkludert Blitz og de samlet vel bare litt over 1000 personer.
Leste på nettet at Blitz hindret israelere å sette opp stand på reiseliv messen, er ikke dette veldig lik nazismen da?
Eneste forskjellen er vel at Blizerne ikke har de samme ressuserne som nazistene, jo jeg kom på en forskjell til nazistene jobbet det gjør jo ikke Blitzerne.
Leste også at 110 Blitzere var på vei til en tatoverings butikk i mars i år fordi det kunne være et opphold sted for nynazister, Blitzere har ingen rettigheter til å gjøre dette.
Leste også at Baluba sa at du var rasist hvis du støttet NDL, nå har vel alle foreninger som har vært skeptisk til innvandring blitt kalt rasister, FRP og deres velgere har vel også blitt kalt rasister i alle år.
Ser også at de samme personene har kapret religion tråden, de forsvarer at muslimer generelt er engler og de kristne er satans sønner.
32% av muslimene i England er for shahira lover, jeg vil jo si at 1/3 ikke akkurat er bare noen få. De holdt også en demostrasjon for at England skulle innføre shahira lover.
Men hvis vi synes dette er skremmende og ikke vil ha dette i Norge da er man rasist, for meg er dere ikke noen bedre enn de som støttet tyskerne 40-45.
Jeg håper virkelig at HFS legger ned off topic fordi slik det er nå blir hver eneste tråd klikken ikke er enig i blir kapret.