- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.017
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Du er utrolig. Hvis du ikke skjønner at det er fascistoid å kneble sine meningsmotstandere gjennom å legge ned deres kanaler så har du ikke mye selvinnsikt. Det er slike utspill som gjør at du blir sett på som en litt misslykket komiker på sentralen.Smorte24 skrev:Ja det gjør jeg fordi jeg føler at det jeg står og tror på blir rakket ned på hele tiden av denne samme gjengen på forumet her.HC skrev:Det er ikke poenget, poenget er at Smorte24 gikk inn for nedleggelse av OT.Gubra skrev:At Fjellvåk ironiserer over Smorte's høye OT -prosent er helt greit det, det er bare det at hans egen OT-prosent er omtrent den samme............
Men hvis du ser hvor mange OT tråder jeg har startet så er det vel ikke mange, men så lenge Off topic er på forumet har jeg rett til å forsvare mine synspunkter.
Ja jeg ønsker Off topic fjernet.
OMGSmorte24 skrev:Og hvor mange off topic tråder har jeg startet?Gjestemedlem skrev:Da kan du jo starte med en egendugnad. Du vil neppe bli savnet som annet enn comical reliefSmorte24 skrev:Ja jeg ønsker Off topic fjernet.
Jeg har min rett til å forsvare det jeg tror på-
Du, Vredensgang og klanen deres forpester HFS, det er grunn til at mange av de som egentlig er her for HIFI ikke lenger er til stede på forumet.
Det finnes mange forum som man kan diskutere politikk, det er ikke nødvendig å gjøre det på HFS.
"(...) men det forsvarer vel ikke at folk som lever av sosisalen skal få lov til gjøre som de vil."
Og at du enda ikke skjønner at det er å kaste kampestein i glasshus å ønske OT nedlagt når man utelukkende er aktiv på OT selv så er det neppe noe håp for deg lenger. Det virker som om du ønsker å gjøre det for å få mer aktivitet i hifi-delen. Kan du ikke ta ansvar selv og aktivere deg selv? Å nei, du liker ikke ansvar utover det ansvaret du tillegger andre mennesker.
For Guds skyld, ikke forlat forumet Smorte. Vi trenger deg sårt når vi begynner å kjede oss selv. Det er for få som skriver innlegg som er så underholdende som du gjør. Kudos til det! Fint at du ikke har forlatt sentralen på grunn av kommunistene som gjennomsyrer den, slik dine stakkars fornærmede venner gjorde. Det er jo fælt å bli konfrontert med meninger som er annerledes enn deres.
Og jeg bør jo egentlig synes det er kos å lese at folk har holdninger som kriminaliserer nesten alle med sort hud? Jeg skal være fornøyd og glad når jeg leser holdningene til folk som ville nektet datteren sin å date sønnen min? Pissprat isåfall...