Det som kommer først er en to delt High-End DAC uten streamer. Ingen ny multi Embla som jeg vet om.Ser det er en Embla MkIII på gang, den har status "kommer"
Er dette en cd-streamer e.l ?
Når kommer den?
Det kunne det gittKan det bli så mye bedre enn dette da???
Det vil vise seg om noen uker…
#bladeliusforever
Vis vedlegget 1150133
Bladelius selger bra med Loke i Tyskland, Plolen mm. Lite interesse her. Den spiller helt fantastisk!! 120K pr.par.Den Bladelius Loke, 90w monoblokk klasse A
Jeg vet ikke pris men ... kan det finnes noen som helst konkurrenter der ute til denne?
@nat er den prissatt i Norge?
![]()
Anbefales å bruke minimum 2,5 mm2.Hei.
Har et par spørsmål som eg trenger litt innspill på. Har kjøpt ein Bladelius Thor mk3 som skal brukes på Dynabel Euforia.
Trenger innspill på strømkabel til Bladelius, og coaxkabel inn til dacen i bladelius og andre dacer i oppsettet.
Du kan bare sette den i standby mode og påse at standby mode ikke står på eco. Da står det spenning på de viktigste kretsene.Glømte det andre området eg lurte på. Ser det står anbefalt at Bladelius Thor bør stå på kontinuerlig. Vi det seie at man ikkje bør bruke rørdac eller rør riaa på bladelius Thor. rør må vel skruast av og på for ikkje å bruke opp rørene? Er dette rett eller har eg missforstått?
Det er ingen problem.So då går det an å skru av og på kildene uten fare?
Thor er ikke så sær og rør kan være en god match!Tusen takk for hjelpa. Eg frykta at eg måtte endre på planane og satse på ikkje rør i nokre av kildene. Har en mistanke om at rør på rca inn på Bladelius Thor mk3 kan lyde bra.