Roon erIkke stress for min del, jeg foretrekker Roon uansett.![]()

Roon erIkke stress for min del, jeg foretrekker Roon uansett.![]()
Noe nytt?Sjekker det opp i morgen![]()
Takk!Nice, gratulerer! Hvilke høyttalere har du? Og hvilken pre?![]()
Aldeles rått!
Har hatt 8 kanaler med klasse D frem til nå, men kun for å drive bassene hvor de gjorde en upåklagelig jobb. Men liker stort, tungt og upraktisk, så foretrekker klassiske lineære beist som fyller opp hyllene.Aldeles rått!
Dette er sikket A/B-(A) forsterkere. Jeg er fan av A/B. Har du testet D? I så fall hva er din reaksjon på D?
Heftig! Håper du har gode naboerTakk!
Dynaudio Evidence Platinum + 8x18" sub i vegg, som alt styres av Trinnov Nova
Bor på bøgda, lydrom under bakkenivå. 0 probs!Heftig! Håper du har gode naboer![]()
Heldige du! Min plan på sikt ogBor på bøgda, lydrom under bakkenivå. 0 probs!![]()
Det er Volumio som må gjøre oppdateringen. Ikke godt å vite når dem gjør det???Noe nytt?
Bøst !
Den er i salg med tilnærmet den samme pre del som Ask. Men en mer påkostet strømforsyning osv.Bladelius ASK Pre...er denne i salg? Hva er specs på denne... eller er denne helt lik preampdelen/dac/streamer i ASK forsterkeren.?
Dæven det var lekkert!
Ymer MKIII skal få rævkjøre Triton One.R til de skriker etter trinnov nova og et glass vann. De skal få kjørt seg inntil noe mer verdig dukker opp (eller bare trinnov) – dette er bare midlertidig horGratulerer så mye med ny forsterker!
Hvilken høyttalere skal den drive?
2x400WGratulerer med rett valg - du har mye å glede deg tilHvilken versjon har du gått for?
Den der er god, men ja, det kan låte bedre. Bare prøv storebrorenKan det bli så mye bedre enn dette da???
Det vil vise seg om noen uker…
#bladeliusforever
Vis vedlegget 1150133
Skal se du er inne på noe derDen der er god, men ja, det kan låte bedre. Bare prøv storebroren![]()
Mange kan mer enn meg, og mange har testet mer enn meg. Men her hjemme låter det iaff godtSkal se du er inne på noe der
Og du vet jo bedre enn de fleste hva den kan.
Nøyer meg med den litt kjøligere tvillingbrorenDenne er nok litt bedre. Men koster deretter ogVis vedlegget 1150700
Det koster helt klart en del penger. Men til prisen så skulle jeg likt å se en som kan konkurrere med tanke på ytelse, byggekvalitet, spec ect. Selv om du dobler prisen.Denne er nok litt bedre. Men koster deretter ogVis vedlegget 1150700
Ikke når vi snakker tvilling og ikke lillebror (som snart er til salgs)Tar mindre plass og![]()
Den kjøligere tvillingen er akkurat like stor, men AB i stedet for ren klasse ATar mindre plass og![]()