Roon erIkke stress for min del, jeg foretrekker Roon uansett.![]()

Roon erIkke stress for min del, jeg foretrekker Roon uansett.![]()
Noe nytt?Sjekker det opp i morgen![]()
Takk!Nice, gratulerer! Hvilke hĂžyttalere har du? Og hvilken pre?![]()
Aldeles rÄtt!
Har hatt 8 kanaler med klasse D frem til nÄ, men kun for Ä drive bassene hvor de gjorde en upÄklagelig jobb. Men liker stort, tungt og upraktisk, sÄ foretrekker klassiske lineÊre beist som fyller opp hyllene.Aldeles rÄtt!
Dette er sikket A/B-(A) forsterkere. Jeg er fan av A/B. Har du testet D? I sÄ fall hva er din reaksjon pÄ D?
Heftig! HÄper du har gode naboerTakk!
Dynaudio Evidence Platinum + 8x18" sub i vegg, som alt styres av Trinnov Nova
Bor pÄ bÞgda, lydrom under bakkenivÄ. 0 probs!Heftig! HÄper du har gode naboer![]()
Heldige du! Min plan pÄ sikt ogBor pÄ bÞgda, lydrom under bakkenivÄ. 0 probs!![]()
Det er Volumio som mÄ gjÞre oppdateringen. Ikke godt Ä vite nÄr dem gjÞr det???Noe nytt?
BĂžst !
Den er i salg med tilnÊrmet den samme pre del som Ask. Men en mer pÄkostet strÞmforsyning osv.Bladelius ASK Pre...er denne i salg? Hva er specs pÄ denne... eller er denne helt lik preampdelen/dac/streamer i ASK forsterkeren.?
DĂŠven det var lekkert!
Ymer MKIII skal fĂ„ rĂŠvkjĂžre Triton One.R til de skriker etter trinnov nova og et glass vann. De skal fĂ„ kjĂžrt seg inntil noe mer verdig dukker opp (eller bare trinnov) â dette er bare midlertidig horGratulerer sĂ„ mye med ny forsterker!
Hvilken hĂžyttalere skal den drive?
2x400WGratulerer med rett valg - du har mye Ä glede deg tilHvilken versjon har du gÄtt for?
Den der er god, men ja, det kan lÄte bedre. Bare prÞv storebrorenKan det bli sÄ mye bedre enn dette da???
Det vil vise seg om noen ukerâŠ
#bladeliusforever
Vis vedlegget 1150133
Skal se du er inne pÄ noe derDen der er god, men ja, det kan lÄte bedre. Bare prÞv storebroren![]()
Mange kan mer enn meg, og mange har testet mer enn meg. Men her hjemme lÄter det iaff godtSkal se du er inne pÄ noe der
Og du vet jo bedre enn de fleste hva den kan.