Da er i hvertfall anlegget solgt og letinga er i gang
Hmm... Jeg har vært litt for mye ute av hifikjøret de siste åra og egentlig bare kosa meg med det jeg har hatt så jeg tror jeg kanskje blir bare mer forvirra jo mer jeg spør. Skulle bodd i en større by med flere sjapper og sett på produkter som fortsatt er å finne i butikkene. Nå må jeg nesten bare prøve å kjøpe litt i blinde. Trøsten er at om man kjøper brukt kan man selge igjen uten for mye tap om det faller helt utenom smaken. Og antakelig er alle forsterkere som Krell kav400, Bladelius Thor og Lyngdorf tdai2200 en vesentlig forbedring enn den solgte Hegelen.
Adyton og Copland er ført opp på lista over ting som skal sjekkes. Naboen har kjøpt seg NAD M2 som jeg ikke har rukket å høre på. M2 er uansett for dyr og M3 er vel også så ny at det er ikke mye brukt tilgjengelig vil jeg tro. Skal lyttes på. Har også en kamerat som sitter og river seg i håret over at jeg ikke vil kjøpe Accuphase... Det jeg har hørt av det har vært utrolig bra, men nå vil jeg selv også faktisk ha en WAF-vennlig sak midt i hovedstua i det nyoppussa huset vårt. Da utgår gjerne ting med Potmeter og champagnefarge.
Hva slags signatur har Bladelius da? Liker at det krystallklart med punch uten at det blir skrikete. Jeg mistenker at jeg har en litt annen formening om fyldig og varm etter å hatt Hegel noen år

Jeg liker litt den nevnte partyfaktoren. Synes Dynabel sammen med Hegel vart ganske artig og nesten varmt nok for min smak.
Med den Brio-R får jeg litt samme følelsen da vi solgte den gamle bilen i sommer og jeg hadde begynt å se på bil jeg virkelig likte (BMW 5-serie stasjonsvogn fra 2008 og oppover) og kona så fint kom og sa "Skal vi ikke bare kjøpe en gammel Passat for å få god plass og ikke ha billån da..?" Det vart BMW

Den kan jeg godt prøve i anlegg nr to om en stund (har akkurat kjøpt en Primare I21 der her på forumet). I hovedanlegget vil jeg gjerne ha en litt dyrer forsterker siden jeg, som resten av verden, gjerne vil bedras og jeg nå har 10-15.000 til å disponere på en brukt forsterker. Det blir lenge til neste gang jeg har...