BEF's kompromissløse hjemmekino

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Hei bef glemte og spørre skal du kun bruke dette til kino , at det er mest tunet til nytte under film innspilling , eller skal du også spille musikk på oppsettet ditt.

    Jeg skal ha begge deler i et , er litt mer utfordringer da synes jeg , med og treffe både på film og musikk når det kommer til prosessor men yamaha cx-a 5100 har fått mye skryt på begge deler. Kommer også til og kjøre egen effekt til frontene og egen efektforsterker som tar seg center og surround biten.

    Imagine
    Jeg skal bruke kinoen både til film og til musikk. Jeg blir i første omgang å bruke den nye SR8012 fra Marantz. Det vil nok komme noen oppgraderinger på sikt...

    Har du tenkt å bruke Yamaha CX-A5100 vil du være avhengig av separate effekt forsterkere. Personlig tror jeg at jeg heller hadde sett på Marantz AV7704. Jeg opplevde AV7703 bedre til både film og musikk kontra CX-A5100.
    Hmm , interessante tanker :)
    Så du har tro på at den nye SR8012 langt på vei kan hamle opp med prosessorene dems også altså ? Regner uansett med at du kommer til å kjøre ekstern effekt på frontrekka eller ?
    Tiden vil vise hva som skjer og kommer inn i kinoen :) Plan nå er Marantz SR8012 og så tar jeg ting derfra :)
    Jeg trur sr 8012 hamler opp med prosessorene til marantz selv , nå sier jeg ikke av 8802 a men 7704 ja det trur jeg , men dette finner jeg ikke ut før jeg får testet ut.

    Imagine
     
    Sist redigert:

    baldrick

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2006
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    747
    Torget vurderinger
    3
    Jeg tror nok forskjellen er svært liten lydmessig, ulempen for enkelte med receiver er at de ikke har ballanserte utganger. Jeg kunne svært gjerne tenkt meg en receiver alla SR8012 og brukt innebygd effektforsterker til surround og atmos men hatt ballanserte utganger til seperat effektforsterker til LCR og suber.
     

    Audiodidakt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2004
    Innlegg
    1.419
    Antall liker
    622
    Torget vurderinger
    6
    Meget imponerende og grundig arbeid, BEF!

    Jeg har hatt tilsvarende tanker selv, men når jeg ser hvor mye arbeid dette egentlig er, så dreier tankene mine seg mot at dette er noe jeg ikke gjøre selv.

    Har du noe cirka timeanslag på hvor mye timer som kommer til å gå med alt i alt?

    Mvh Gisle
     

    baldrick

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2006
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    747
    Torget vurderinger
    3
    Jeg har også samme plan, så jeg tenker egentlig at Bjørn Erik tar dette som oppvarming og at han skal på sommerferie til Vestlandet neste år og gjør det samme i min dobbel garasje :D
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Hmm , interessante tanker :)
    Så du har tro på at den nye SR8012 langt på vei kan hamle opp med prosessorene dems også altså ? Regner uansett med at du kommer til å kjøre ekstern effekt på frontrekka eller ?
    Tiden vil vise hva som skjer og kommer inn i kinoen :) Plan nå er Marantz SR8012 og så tar jeg ting derfra :)
    Jeg trur sr 8012 hamler opp med prosessorene til marantz selv , nå sier jeg ikke av 8802 a men 7704 ja det trur jeg , men dette finner jeg ikke ut før jeg får testet ut.

    Imagine
    Jeg tror nok forskjellen er svært liten lydmessig, ulempen for enkelte med receiver er at de ikke har ballanserte utganger. Jeg kunne svært gjerne tenkt meg en receiver alla SR8012 og brukt innebygd effektforsterker til surround og atmos men hatt ballanserte utganger til seperat effektforsterker til LCR og suber.
    Fordelen med å kjøre et oppsett med separat prosessor og effekttrinn har jo noen store fordeler i forhold til tilpassing av forsterkerkraft og antall forsterker kanaler opp imot det totale antall høyttalere i oppsettet. Jeg har hatt denne løsningen med mitt forrige oppsett og må si jeg hadde mye glede med det. Ulempen er jo at det tar mye plass og er ikke like lett bestandig i forhold til betjening.

    Jeg har lyst nå i første omgang å bare kjøre receiver for hele oppsettet, for å hente erfaringer med hvordan en receiver håndterer et fult Atmos 7.1.4 oppsett. Hva er fordeler og ulemper med det... hvor bra opplevelse kan man få og hva kan man evt. miste av info/opplevelse.

    Må jo innrømme at Marantz AV8803 som vil komme på starten av 2018 er meget spennende og en prosessor jeg tror vil ha kvaliteter som langt overgår hva man får ut av en receiver. Hva jeg så langt vet om AV8803 vil den bygge på mye av platformen som er idag på AV8802a, av data er det ikke kommet ut noe. Man kan bare spekulere i at den vil ha mer prosessor kraft enn hva man ser i SR8012 og AV7704, samt at den sikkert får ennå bedre utgang trinn med mer raffinerte komponenter enn hva AV8802a har idag. Spennende blir det iallefall :)
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Meget imponerende og grundig arbeid, BEF!

    Jeg har hatt tilsvarende tanker selv, men når jeg ser hvor mye arbeid dette egentlig er, så dreier tankene mine seg mot at dette er noe jeg ikke gjøre selv.

    Har du noe cirka timeanslag på hvor mye timer som kommer til å gå med alt i alt?

    Mvh Gisle
    Takk for hyggelige ord. Ikke regnet på timer, men grunn arbeidet slik kinoen står nå har jeg nok brukt 40 timer. Kan tippe jeg blir å bruke rundt 200-250 timer totalt. Jeg vil bruke litt mer tid på ting utenfor kinoen, som å bygge ny inngang via huset.

    Jeg har også samme plan, så jeg tenker egentlig at Bjørn Erik tar dette som oppvarming og at han skal på sommerferie til Vestlandet neste år og gjør det samme i min dobbel garasje :D
    Hehe, fint på vestlandet :rolleyes:
     

    Assy74

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    565
    Antall liker
    215
    Sted
    Kristiansand
    Ikke mye etterlatt til tilfeldigheten her :)
    Den kinoen du hadde i forrige hus var jo helt rått, regner med dette ikke blir noe dårligere :)
    Dersom du gir demo når det blir ferdig, så tar jeg vertfall turen :)
    Mvh Asle
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Bef kommer nok til og få en lang liste som ønsker demo trur jeg

    Imagine
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Fordelen med å kjøre et oppsett med separat prosessor og effekttrinn har jo noen store fordeler i forhold til tilpassing av forsterkerkraft og antall forsterker kanaler opp imot det totale antall høyttalere i oppsettet. Jeg har hatt denne løsningen med mitt forrige oppsett og må si jeg hadde mye glede med det. Ulempen er jo at det tar mye plass og er ikke like lett bestandig i forhold til betjening.

    Jeg har lyst nå i første omgang å bare kjøre receiver for hele oppsettet, for å hente erfaringer med hvordan en receiver håndterer et fult Atmos 7.1.4 oppsett. Hva er fordeler og ulemper med det... hvor bra opplevelse kan man få og hva kan man evt. miste av info/opplevelse.

    Må jo innrømme at Marantz AV8803 som vil komme på starten av 2018 er meget spennende og en prosessor jeg tror vil ha kvaliteter som langt overgår hva man får ut av en receiver. Hva jeg så langt vet om AV8803 vil den bygge på mye av platformen som er idag på AV8802a, av data er det ikke kommet ut noe. Man kan bare spekulere i at den vil ha mer prosessor kraft enn hva man ser i SR8012 og AV7704, samt at den sikkert får ennå bedre utgang trinn med mer raffinerte komponenter enn hva AV8802a har idag. Spennende blir det iallefall :)

    Tviler ikke på at 8012 blir en knallreceiver som de aller fleste av oss egentlig burde klart oss med i bøtter og spann. Men så er det dette når man først har hatt noen voksne effekt-trinn i hus da :)
    Jeg er også veldig spent på den nye AV 8803 - det blir nok også et råskinn ja. Så det store spørsmålet - kommer den med hdmi 2.1 , og er det i det hele tatt noe å bry seg om med det første..?
    Er jo det som er så kjipt med å legge MASSE penger i slike ting - om et år eller to dukker det opp enda noe "man skulle hatt" :)

    Regner med Yamaha også kommer med en 5200 til neste år , men tålmodighet er ikke min sterkeste side , så plutselig har man "dratt kortet" ....
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Ikke mye etterlatt til tilfeldigheten her :)
    Den kinoen du hadde i forrige hus var jo helt rått, regner med dette ikke blir noe dårligere :)
    Dersom du gir demo når det blir ferdig, så tar jeg vertfall turen :)
    Mvh Asle
    Takk for hyggelige ord :) Du vil være hjertelig velkommen når alt er kommet på plass.

    Bef kommer nok til og få en lang liste som ønsker demo trur jeg

    Imagine
    De som ønsker demo vil selvfølgelig få komme på demo. Jeg synes det er utrolig morsomt å kunne dele opplevelser med andre.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Tviler ikke på at 8012 blir en knallreceiver som de aller fleste av oss egentlig burde klart oss med i bøtter og spann. Men så er det dette når man først har hatt noen voksne effekt-trinn i hus da :)
    Jeg er også veldig spent på den nye AV 8803 - det blir nok også et råskinn ja. Så det store spørsmålet - kommer den med hdmi 2.1 , og er det i det hele tatt noe å bry seg om med det første..?
    Er jo det som er så kjipt med å legge MASSE penger i slike ting - om et år eller to dukker det opp enda noe "man skulle hatt" :)

    Regner med Yamaha også kommer med en 5200 til neste år , men tålmodighet er ikke min sterkeste side , så plutselig har man "dratt kortet" ....
    Ja, der treffer du helt rett!! Det kommer alltid noe som er nytt og spennende, da må man bare sette seg ned å tenke, jeg har det meget så bra og klarer å leve med dette godt :cool: Hvis ikke får man ta fram kortet og lukke øynene :rolleyes:

    Hvis ikke AV8803 kommer med HDMI 2.1 vil det nok komme en SW-oppdatering til den etter kort tid som vil gjøre at den får det. For det er rykter at SR8012 skal få HDMI 2.1, så dermed regner jeg med det rundt AV8803 også.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Tviler ikke på at 8012 blir en knallreceiver som de aller fleste av oss egentlig burde klart oss med i bøtter og spann. Men så er det dette når man først har hatt noen voksne effekt-trinn i hus da :)
    Jeg er også veldig spent på den nye AV 8803 - det blir nok også et råskinn ja. Så det store spørsmålet - kommer den med hdmi 2.1 , og er det i det hele tatt noe å bry seg om med det første..?
    Er jo det som er så kjipt med å legge MASSE penger i slike ting - om et år eller to dukker det opp enda noe "man skulle hatt" :)

    Regner med Yamaha også kommer med en 5200 til neste år , men tålmodighet er ikke min sterkeste side , så plutselig har man "dratt kortet" ....
    Ja, der treffer du helt rett!! Det kommer alltid noe som er nytt og spennende, da må man bare sette seg ned å tenke, jeg har det meget så bra og klarer å leve med dette godt :cool: Hvis ikke får man ta fram kortet og lukke øynene :rolleyes:

    Hvis ikke AV8803 kommer med HDMI 2.1 vil det nok komme en SW-oppdatering til den etter kort tid som vil gjøre at den får det. For det er rykter at SR8012 skal få HDMI 2.1, så dermed regner jeg med det rundt AV8803 også.
    Ok , så 2.1 kan fixes via SW altså..? Men det gjelder jo såklart bare de alle siste modellen vil jeg tro.. Det var jo uansett gledelige gledelige nyheter :)
     

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.357
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Det finnes jo også noen prossessorer som kan oppgraderes i takt med utviklingen, feks Nad M17 og Emotiva XMC-1. Begge har også Dirac (Nad må oppgraderes til Atmos) som vel er ett pluss?
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Det finnes jo også noen prossessorer som kan oppgraderes i takt med utviklingen, feks Nad M17 og Emotiva XMC-1. Begge har også Dirac (Nad må oppgraderes til Atmos) som vel er ett pluss?
    XMC-1 er for gammeldags uansett..

    Men ja - det burde absolutt være en mulighet flere produsenter burde fokusere litt på , hvertfall i litt høyere prisklasser.
    For det er jææævlig surt å svi av svimlende summer på noe som er utdatert neste år :(
     

    Assy74

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    565
    Antall liker
    215
    Sted
    Kristiansand
    Jeg har xmc-1 og emotiva xpr-5 på tower, jeg synes det låter veldig bra :)
    Men regner med at BEF kommer til å kjøre marantz!
     

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.357
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Det finnes jo også noen prossessorer som kan oppgraderes i takt med utviklingen, feks Nad M17 og Emotiva XMC-1. Begge har også Dirac (Nad må oppgraderes til Atmos) som vel er ett pluss?
    XMC-1 er for gammeldags uansett..

    Men ja - det burde absolutt være en mulighet flere produsenter burde fokusere litt på , hvertfall i litt høyere prisklasser.
    For det er jææævlig surt å svi av svimlende summer på noe som er utdatert neste år :(
    Hvorfor er den gammeldags?

    Har ingen erfaring selv.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.373
    Torget vurderinger
    13
    Marantz er bra saker men ser Arcam sin 860 med full Dirac lisens for 12 kanaler kan bli tøff å slå. Dirac gjør en formidabel jobb og var nettopp hos tralltrall og installerte en miniDSP 88A og den gjorde noe helt magisk der også.
     
    • Liker
    Reaksjoner: Iby

    Assy74

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    565
    Antall liker
    215
    Sted
    Kristiansand
    Det finnes jo også noen prossessorer som kan oppgraderes i takt med utviklingen, feks Nad M17 og Emotiva XMC-1. Begge har også Dirac (Nad må oppgraderes til Atmos) som vel er ett pluss?
    XMC-1 er for gammeldags uansett..

    Men ja - det burde absolutt være en mulighet flere produsenter burde fokusere litt på , hvertfall i litt høyere prisklasser.
    For det er jææævlig surt å svi av svimlende summer på noe som er utdatert neste år :(
    Hvorfor er den gammeldags?

    Har ingen erfaring selv.
    Den har ikke de nye atmos lyd..... Har bare dts master og dolby hd.
    De skal komme med en ny RMC -1 forforsterker, som skal ha alt de nye. Tror det er snakk om på nyåret. Men emotiva er ikke kjendt for å holde tidsfrister..... Men tror den blir like dyr som 8803.....
     

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.357
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    De har jo annonsert en Atmos modul da, riktignok leeeenge, men det skal komme.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Det er vel Atmos via zone 2 utgangen , og det er ikke godt nok !

    HDR og Dolby Vision støtte er jo også noe alle konkurrentene har på dagens modeller .
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Ikke skjedd noe nytt i kinoen, men har fått bestilt litt utstyr som skal til for å ta ting videre.

    Var innom AVSForum.com en tur, veldig morsomt å se de bruker en kino fra Norge for å reklamere for "Home Theater of the Month Returns" :cool: Så får man se om man klarer å få publisert den nye kinoen :rolleyes:

    28-01-2018 11-17-17.jpg


    28-01-2018 11-22-57.jpg
     

    crimar

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.03.2010
    Innlegg
    90
    Antall liker
    11
    Spennende å se du lage en ny kino!

    Har vært innom den forrige og det var litt av en opplevelse :)

    Skal selv ta steget og lage mine egne Miles iløpet av våren.
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Spennende å se du lage en ny kino!

    Har vært innom den forrige og det var litt av en opplevelse :)

    Skal selv ta steget og lage mine egne Miles iløpet av våren.
    Ja må ha meg ny kino :) Spennende at du får bygget deg Miles!
     

    crimar

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.03.2010
    Innlegg
    90
    Antall liker
    11
    Spennende å se du lage en ny kino!

    Har vært innom den forrige og det var litt av en opplevelse :)

    Skal selv ta steget og lage mine egne Miles iløpet av våren.
    Ja må ha meg ny kino :) Spennende at du får bygget deg Miles!
    Ja, skal blir gøy å bygge igjen :) De er ferdig kuttet på CNC og skal hente bassene til lørdagen i Vikersund :)

    Kunne du ha gitt meg noen tips til reciver merker og effektforsterkere merker som jeg burde ha i bakhodet som spiller bra med Miles?
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Spennende å se du lage en ny kino!

    Har vært innom den forrige og det var litt av en opplevelse :)

    Skal selv ta steget og lage mine egne Miles iløpet av våren.
    Ja må ha meg ny kino :) Spennende at du får bygget deg Miles!
    Ja, skal blir gøy å bygge igjen :) De er ferdig kuttet på CNC og skal hente bassene til lørdagen i Vikersund :)

    Kunne du ha gitt meg noen tips til reciver merker og effektforsterkere merker som jeg burde ha i bakhodet som spiller bra med Miles?
    Spennende, kjekt med ferdig CNC freste plater. Det gjør jobben mye enklere.

    Hva ser du for deg av forsterker, 2-kanals stereo eller fler kanals kino receiver?
     

    crimar

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.03.2010
    Innlegg
    90
    Antall liker
    11
    Yes, blir voksen lego :)

    Ja, er ute etter hjemmekinoreceiver ja!
     

    Assy74

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    565
    Antall liker
    215
    Sted
    Kristiansand
    Jeg savner fremdriften din bef......
    Håper selvsagt å høre når det blir ferdig..... Og ikke minst grave litt i hodet etter tips :)
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Snipp snapp snute, da var denne kinoen er over... Endring i planer, har sluttet i jobben hos L-Sound og blir å flyttet tilbake til Østlandet igjen. Så får man se hva som kommer av evt. prosjekt i ny bolig.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.991
    Antall liker
    20.126
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hva f.. I alle dager, det var uventet.
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Snipp snapp snute, da var denne kinoen er over... Endring i planer, har sluttet i jobben hos L-Sound og blir å flyttet tilbake til Østlandet igjen. Så får man se hva som kommer av evt. prosjekt i ny bolig.
    Oii!? Det ble jo en kort visitt.......
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Snipp snapp snute, da var denne kinoen er over... Endring i planer, har sluttet i jobben hos L-Sound og blir å flyttet tilbake til Østlandet igjen. Så får man se hva som kommer av evt. prosjekt i ny bolig.
    Oii!? Det ble jo en kort visitt.......
    Ja, av og til tar ting en annen vending enn det man tror.
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.049
    Antall liker
    21.973
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Det var da kjedelig, men du dukker nok opp med nye prosjekter etter hvert tenker jeg :)
     

    Purehifi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.02.2015
    Innlegg
    279
    Antall liker
    229
    det var kjedlig ja

    har hentet mye inspirasjon av byggetrådene dine så ser frem til ny tråd etter hvert:)
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Takk for hyggelige ord, får se hva det blir av bolig og hva det blir plass til. Håper å finne noe som gir mulighet for ny kino :)
     

    tofo87

    Medlem
    Ble medlem
    04.01.2017
    Innlegg
    18
    Antall liker
    18
    Snipp snapp snute, da var denne kinoen er over... Endring i planer, har sluttet i jobben hos L-Sound og blir å flyttet tilbake til Østlandet igjen. Så får man se hva som kommer av evt. prosjekt i ny bolig.
    Det var trist å høre. Takk for utrolig bra service og bra oppfølging :)
     

    duffus2

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.01.2017
    Innlegg
    51
    Antall liker
    21
    Uten å vite omstendighetene så vil jeg bare si at det er et stort et tap for lsound at du slutter BEF, en mer serviceminded og hyggelig person å prate med skal man lete lenge etter.

    Med din tyngde og omdømme innenfor bransjen, så går jeg bare ut fra at jeg får muligheten til å plage deg i fremtiden igjen 8)
     

    BEF.

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.04.2008
    Innlegg
    782
    Antall liker
    1.395
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Snipp snapp snute, da var denne kinoen er over... Endring i planer, har sluttet i jobben hos L-Sound og blir å flyttet tilbake til Østlandet igjen. Så får man se hva som kommer av evt. prosjekt i ny bolig.
    Det var trist å høre. Takk for utrolig bra service og bra oppfølging :)
    Takk for hyggelige ord :)

    Uten å vite omstendighetene så vil jeg bare si at det er et stort et tap for lsound at du slutter BEF, en mer serviceminded og hyggelig person å prate med skal man lete lenge etter.

    Med din tyngde og omdømme innenfor bransjen, så går jeg bare ut fra at jeg får muligheten til å plage deg i fremtiden igjen 8)
    Takk for hyggelige ord :) Skulle det være noe jeg kan svare på er det bare å ta kontakt, bare hyggelig å kunne hjelpe.
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.671
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Henger meg på, gledet meg virkelig til å se fortsettelsen på dette byggverket.
    Når det er sagt så håper jeg med det kommer noe annet å følge med på etter hvert, hjemmekino er helt BEF. :cool:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn