1. Jeg tror folk her inne drikker for mye, spiser for mye vival, trener for lite, er for lite ute, har for lite sex og spiser usunt!
2. Til storebror: fordekte angrep driver ikke jeg med, ikke pm til folk jeg ikke kjenner heller, med mindre jeg skal kjøpe eller selge noe
3. Jeg tror Valentino ikke hørte forskjell fordi det sannsynligvis ikke var forskjell, bare for å holde meg til emne. Det virker som disse kablene er konstruert med samme utgangspunkt, uten at jeg har noen større kompetanse på området.
KoB blir savnet, synd at noen føler for en time-out i et rabulistisk men fullstendig harmløst hobbyforum, se forøvrig punkt 1.
Og ja, disse kablene fikk meg til å forstå at muligens er noe med solidcore og areal når det gjelder høyttalerkabler, men jeg må bruke litt mer tid på det og teste flere. Litt moro skal en ha.
O.
musicus skrev:
Dog skrev:
At den knallharde og fokuserte kabeldebatten tok livet av Kind of Blue er jo småtrist, det var en kunnskapsrik og hyggelig fyr med sunne verdier, men nok var vel nok fra Storebrødre og andre. For en gjeng!
KoB dukker nok opp igjen, som de fleste av oss som tar en time out, men det er vel noe overforenklet å legge skylden kun på den ene side, det må jo minst to til for å få en slik "debatt", imho..
Leser gjerne mer om ht kabel erfaringene dine, men det er vel sikrest å legge det i ens egen tråd

....
mvh