Audiophile-stova

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Kysten av Nordvestlandet. I aller argaste nynorskd
    Torget vurderinger
    0
    Etter kvart vert det tydeleg at anlegget no er meir slik eg vil ha det enn tidlegare, då det var meir korrekt. SP 10 gjev ei ørlita heving i bassen, som vert vidareformidla av Vera-effektforsterkaren. Samstundes er mellomtonen i SP10 aldeles magisk, og overgår det meste. No køyrer eg signalet direkte frå platespelar i bypass, slik at inngangsvelgjarar og balansekontroll vert helde utanfor signalkjeda, og brukar SP 10 sin innebygde riaaforsterkar. Det går veldig bra med AT33SA, sjølv om han gjerne kunne hatt litt meir guffe. Så eg lurer å om eg eigentleg treng EAT-e-pro. Men denne riaaen er nok eit hakk betre enn den eg har i SP 10, og dessutan kan han ta inn alt av pickupar....livet skal ikkje vere enkelt (men det kan godt vere kjekt likevel)
    I dag var huset fullt av sommargjestar, så lytterommet var okkupert fram til no, og fyrste plate ut er Stein Torleif Bjella si siste - ei glimrande plate på alle måtar, ikkje minst lydmessig, borsett for ein litt for demonstrativ bassattgjeving.
    Så har eg lytta meir på Matrix- ein dak som forbetrar lyden frå CDane i stor grad. Også her gjev SP10 tilførsel av trivselslyd, noko som gjer at eg vert langt meir tilgjevande for dette mediet. Skulle berre ynskje at desse innspelingspolitikarane hadde opna for at desse copyright-greiene kunne formidle SACD og dei andre høgoppøyste formata utan pc. No er det vel berre å vente på at strøymetenester skal komme med det som høyrepropp-folket meiner er unødvendig høg oppløysing. Matrixen har eit utruleg potensiale, har eg mistanke om. Det kjem ein omtale av denne no ganske snart.
    Så driv eg å prøvar ut Shure sine høyrelurar. FAntastisk bass så langt, og veldig solid konstruksjon. Skal prøve støyreduksjonen når graset skal klippast i dag. Bør vel starte på dette snart, og ikkje dille med PC.....må berre høyre ferdig Bjella sin song om å ikkje få nok fisk.

Connoisseur

Medlem
    Ble medlem
    18.04.2016
    Antall liker
    22
    Sted
    Hordaland
    Du må vel ha en SACD spiller der kopibeskyttelsen er slått av for å få høyoppløst digitalt ut til DAC?
    Du får SACD i to- eller multikanals utgave + DVD-Audio i to- eller multikanals utgave + andre formater som DD og DTS tapsfritt (og uten nedkonvertering) overført fra noen multiformatspillere med i-link grensesnitt (også kalt Firewire eller IEEE1394) til noen få prosessorer/multikanalsforsterkere som jeg kjenner til. Nevnes kan Integra Research og Yamaha (i alle fall DSP-Z9).
    Grensesnittet i-link finnes ikke lenger, så vidt meg bekjent, på typiske (multikanals) konsumentprodukter.

Denon hadde sin egen variant kalt Denon-link, men problemet her var vel, etter det jeg kjenner til, at hensynet til kopibeskyttelse sto i veien for en tapsfri overføring til DAC i prosessor/forsterker. Jeg er usikker på om Denon noen gang fant en løsning på dette (les: fikk rettigheter/tillatelse til å sende SACD-formatet tapsfritt videre digitalt i signalkjeden.....)

På 2-kanalsmarkedet finnes digitale overføringer for SACD på produkter fra Accuphase (ES-link) og Esoteric (i-link tror jeg, og da vel i S400-utgave). Dette er så dyre produkter at jeg ikke regner disse for å være typiske konsumentprodukter.

HDMI-grensesnittet var en periode (og i alle fall på enkelte apparater) befengt med dårlig målte verdier for jitter. Hvordan dette er i nyere apparater, kan jeg ikke si noe kvalifisert om. De fleste blad/magasiner/nettsteder foretar ikke målinger på testet utstyr, så da må en som hovedregel basere seg på subjektive/lyttebaserte vurderinger, alternativt ens egen magefølelse.... :p

Det er vel ellers slik at de fleste bruksanvisninger, det være seg i papirform eller digital utgave, ikke inneholder dokumentasjon av tekniske opplysninger for brukere som er litt mer enn middels interessert (m.a.o. (vel) alle på dette forumet..... :D)

Jeg håper dette var noe til hjelp. :)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Tok utgangspunkt i det MBL tilrådde som plassering, men måtte jobbe ganske lenge før eg var heilt fornøgd. Avstanden var ca 1 meter frå sideveggar og 1,30 frå bakvegg. Lytteposisjon er nesten valfritt, alt frå 1,7 til 3,5 meter frå høgtalarane. Og eg treng ikkje eingong sitte absolutt på midtnormalen heller.

Fruktfatet fekk vi til sølvbryllupet vårt av eit vennepar.

Takkar elles for hyggjelege kommentarar frå alle. Anlegget er altså mbl 101E mk2, drivne av ein ASR Emitter 2 Exclusive (tredelt straumforsyning),. Det går faktisk veldig bra, sjølv med berre 500 watt inn i dei 4 Ohm...
    Signalkjelder er ein Sonosboks, ein Oppo 105D, VPI SSM med rimdrive, tung tallerken, platestrammar og -krans, påmontert ein Kuzma 313 12" arm, sds straumforsyning, og ymse pickupar. Vidare har eg ein EAT-E-Pro riaa som eg har vorte frykteleg glad i siste året (omtale på www.audiophile.no av alt saman)
    Kablane er for det meste Viablue signal, og Synergistic Research sine billegaste høgtalarkablar. Samt noko smårask eg har fått av Stig Arne Skilbrei.
    Såg igjennom tråden min, og ser at eg har vorte meir konservativ dei siste fire åra. Så det er på tide å gå i seg sjølv.
    Eg har ikkje skifta så mykje i anlegget, men gått bort frå ASR til fordel for ein utgammal forforsterkar og ein hypermoderne effektforsterkar. No har ting "sett seg", og eg må reflektere litt rundt skiftet. Angrar eg?
    Det er nok ikkje tvil om at ASR Emitter II exclusive er den ærlegaste forsterkaren. Men som ein kanskje ser, er han litt for korrekt for meg. Men eg må skunde meg å legge til at Vera Audio 400/1000 i praksis (måle får andre gjere) er ei fullgod erstatning av effektdelen, utan noko farging, og med bass som kan måle seg med dei 140 kg forsterkar ASR kan by på. ASR Spelar kanskje ørlite høgre før han går i klipping, men Vera kan brukoplast - to slike hamlar opp med like rå lydtrykk som ASR.
    Det er altså forforsterkardelen som gjer ASR unik. Så dersom eg skal prioritere å vere ein dønn sakleg testpilot innan hifi, var det feil å gå for ARC SP 10 - ein amerikansk storblåsar med hang til å fortelje gode eventyr der ASR har tysk presisjon og korrekt, høfleg framferd som kjenneteikn. Det er ASR som er tryggast å stole på.
    Men når eg brukar den utlånte Matrix DAK som forforsterkar, og SP10 får kvile, er det korrekte attende på plass, så eg skal nok klare meg som hifi-skribent om eg får inn eitkvart spennande til utprøving. Det er andre sider ved anlegget som får meg til å tenkje at eg har malt meg inn i eit hjørne. MBL-høgtalarane sitt krav om effekt og råskap gjer at eg er diskvalifisert frå utprøving av både 300B-effektforsterkarar og alt anna spennande som ikkje leverer helst mykje meir enn eit par hundre watt i fire ohm på ein skikkeleg måte.
    Og det er litt synd.
    På den andre side - når bør ein innsjå at å høyre max 14000 Hz oppover i frekvensar og med AFP-ordningar innan rekkevidde ikkje akkurat kvalifiserer ein noko gråhåra herre til å fungere vidare som sjølvoppnemnd hifi-analytikar.

rotecop

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Antall liker
    112
    Hei Arve planlegger du ta AFP fra hifi skrivingen? Det høres ikke bra ut :( Rognlien har pensjonert seg, og nå truer du med det samme? Hvem skal nå gi oss info om god hifi? Lyd og bilde? :(

YesJens

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2018
    Antall liker
    370
    Sted
    Under stjernene
    Såg igjennom tråden min, og ser at eg har vorte meir konservativ dei siste fire åra. Så det er på tide å gå i seg sjølv.
    Eg har ikkje skifta så mykje i anlegget, men gått bort frå ASR til fordel for ein utgammal forforsterkar og ein hypermoderne effektforsterkar. No har ting "sett seg", og eg må reflektere litt rundt skiftet. Angrar eg?
    Det er nok ikkje tvil om at ASR Emitter II exclusive er den ærlegaste forsterkaren. Men som ein kanskje ser, er han litt for korrekt for meg. Men eg må skunde meg å legge til at Vera Audio 400/1000 i praksis (måle får andre gjere) er ei fullgod erstatning av effektdelen, utan noko farging, og med bass som kan måle seg med dei 140 kg forsterkar ASR kan by på. ASR Spelar kanskje ørlite høgre før han går i klipping, men Vera kan brukoplast - to slike hamlar opp med like rå lydtrykk som ASR.
    Det er altså forforsterkardelen som gjer ASR unik. Så dersom eg skal prioritere å vere ein dønn sakleg testpilot innan hifi, var det feil å gå for ARC SP 10 - ein amerikansk storblåsar med hang til å fortelje gode eventyr der ASR har tysk presisjon og korrekt, høfleg framferd som kjenneteikn. Det er ASR som er tryggast å stole på.
    Men når eg brukar den utlånte Matrix DAK som forforsterkar, og SP10 får kvile, er det korrekte attende på plass, så eg skal nok klare meg som hifi-skribent om eg får inn eitkvart spennande til utprøving. Det er andre sider ved anlegget som får meg til å tenkje at eg har malt meg inn i eit hjørne. MBL-høgtalarane sitt krav om effekt og råskap gjer at eg er diskvalifisert frå utprøving av både 300B-effektforsterkarar og alt anna spennande som ikkje leverer helst mykje meir enn eit par hundre watt i fire ohm på ein skikkeleg måte.
    Og det er litt synd.
    På den andre side - når bør ein innsjå at å høyre max 14000 Hz oppover i frekvensar og med AFP-ordningar innan rekkevidde ikkje akkurat kvalifiserer ein noko gråhåra herre til å fungere vidare som sjølvoppnemnd hifi-analytikar.
    Kjære Arve
    Med helseattest inkl. høtseltest hvert annet år som viser en nedadgående kurve for de øverste frekvensene, kan ikke bortforklares.
    Derimot er musikkgleden omvendt proporsjonal med øresus og manglende ørvre frekvenser.
    Dessuten grenger vi folk med laang erfaring🌞🎶
    Hilsen en som er på andre siden av AFP🎶

poskare

Newbie med interesse for de små detaljene i lyd
    Ble medlem
    05.01.2016
    Antall liker
    48
    Sted
    Tønsberg
    Så har eg fått ein Matrix DAK på besøk. Svært interessant apparat, fantastisk oppløysing, solid bassattgjeving, men så langt har eg berre fått til å jobbe med CD og strøymetenester, så eg har ikkje fått til å spele høgoppløyste sølvplater SACD eller 2L sine råaste - må nok ha konsulenthjelp
    Klarte å høre på en Matrix for en stund siden, og endte opp med å selge Mytek’en min tvert. Magisk lyd ut av de boksene

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Har fått inn tre utprøvingsobjekt på ein gong.
    Det er snakk om dei to toppmodellane til Dual. Flotte platespelarar, basert på det å vere verdas største platespelarprodusent på 60-talet og fram til dei vart skvisa ut av japanske, direktedrivne, som igjen vart fortrengde av CD-mediet. ...Så langt kan eg seie at det er gode spelarar, som utnyttar kombinasjonen lettvektsarm/høgkompliante mm-pickupar på ein fornuftig måte.
    Men det eg gleder meg mest til, er å høyre Kiseki Blå når han er ferdig innspelt. Ein pickup som går rett inn i min ARC SP 10 utan problem, sjølv om han skal ha 400 Ohm. Høyrest det ut til, etter knappe 15 timars speletid.....

xerxes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    1.198
    Sted
    Holmestrand
    Har fått inn tre utprøvingsobjekt på ein gong.
    Det er snakk om dei to toppmodellane til Dual. Flotte platespelarar, basert på det å vere verdas største platespelarprodusent på 60-talet og fram til dei vart skvisa ut av japanske, direktedrivne, som igjen vart fortrengde av CD-mediet. ...Så langt kan eg seie at det er gode spelarar, som utnyttar kombinasjonen lettvektsarm/høgkompliante mm-pickupar på ein fornuftig måte.
    Men det eg gleder meg mest til, er å høyre Kiseki Blå når han er ferdig innspelt. Ein pickup som går rett inn i min ARC SP 10 utan problem, sjølv om han skal ha 400 Ohm. Høyrest det ut til, etter knappe 15 timars speletid.....
    Hvilke regnes som "de 2 toppmodellene til Dual"?

Sevald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    1.178
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Er vel en forskjell på å være en hifi skribent og hifi anmelderen. Du trenger ikke kaste terningen. Men å skrive litt om dine opplevelser tror jeg vil fremdeles fenge mange. Tror en aldri blir avskiltet til å skrive noen kloke og underholdene ord😀 God helg😀

Sist redigert:

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    CS 800 mk II er inne. Det finnest også ein CS 600, som visstnok er den absolutte toppen. Men så har eg fått låne CS 455, som ikkje er toppmodell, men ein ganske foruftig spelar til overkomeleg pris, med heilautomatikk og flytande oppheng. Ei overrasking til prisen, kan eg vel seie...

Karl_Erik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Antall liker
    299
    Terningar kastast berre når ein spelar Yatzy og sånt. Terningkast på hifiprodukt, filmar og bøker er tull. Det har ikkje minst VG demonstrert under stjernekamp i dag...
    God kveld i stuen.
    Uenig i det når det gjelder film og musikk. Men man må være neon lunde stø på hånda, enten man skriver eller bruker terning. Eller begge deler. Og det var vel der VG feilet i kveld. Både i ord og terning.

Bolinder

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.08.2008
    Antall liker
    208
    Torget vurderinger
    1
    Bra vi slepp å bruke lykkjeskrift..
    Kva er feil med lykkjeskrift? Det er da mykje finare enn formskrift! Det blir som å samanlikna ein sveitservilla med eit ferdighus frå 1970-talet. Kva med å innføra gotisk skrift i skulen? Då ville lærarane ikkje få mykje tid til å testa nye ljomdingsar...

No til noko heilt anna. Eg tykkjer at mange grammofonplater frå 1960-talet er betre innspela enn mange av platene som kom på slutten av LP-perioden (før CD-en tok over). Kan det koma av at det var nytta færre mikrofonar og mindre triksing i etterkant? I von om å få ein (helst sakleg) diskusjon vil eg hevda at den aller verste plassen å ta opp musikk er i eit musikkstudio. (No er eg glad for at vi ikkje har giljotiner i Noregsveldet.)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Sveitservillaane har rett nok høgd under taket, men dei kan vere kalde. Og gotisk er eit slit, både å skrive og lese. Har ikkje orka det sidan sist eg prøvde meg på å lese "Dølen"
    Når det gjeld grammofonplater frå 60 (faktisk også 50)-talet, er det mykje å lære. Eg kan fortelje deg litt, men det får vi ta over telefon. Då brukar vi dialekt, og korkje gotisk eller lykkjeskrift. Eller bokmål.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    No har eg omsett det som eg trur er den beste riaaen eg nokon gong har drøymt om å eige. Min Kjære EAT - e - glo kryssa fylkesgrensa, og eg har eigentleg ikkje funne erstattar.
    Det var ikkje utan sorg og nøling eg gjekk til dette skrittet. Det gjer meg noko avstumpa som pickup-testar. Eg kjem no til å bruke pickupar rett inn i ARC SP 10. Denne gamle forforsterkaren frå tida då alle forforsterkarar hadde platespelarinngang, var den fyrste amerikanskje forforsterkar som tok omsyn til at det var kome MC-pickupar på marknaden, og greier ta inn svært mange slike, heilt ned i 0,2-0,3 mV, men likar best å ha litt meir. Med 0,6 mV fungerer ting perfekt. SP 10 har også justering av inngangen frå fem ulike lastar. 3, 30 100 10k og 47kOhm. Dette er til stor hjelp, men no får eg ikkje optimalisert Kiseki Blue, som skal ha 400 Ohm. Det let likevel flott på 100 Ohm, og 1K/47k er kanskje endå meir distinkt .
    Men kva pickupar ville sentralmedlemene råde meg til å sjekke ut?

Sist redigert:

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    2.641
    Sted
    Sky No Limit....
    Skjønnskrift er best, penest og klart raskest å bruke om man skal notere raskt. Bruker fortsatt skjønnskrift ved spesielle høve som gavekort, hilsner og andre spesielle anledninger, og som nevnt raske notater.

Men i mitt livslange tekniske virke har ren teknisk formskrift blitt normalen ved formidling av det meste av denne typen håndverk for komabilitetens skyld.

Sist redigert:

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Skjønnskrift er best, penest og klart raskest å bruke om man skal notere raskt. Bruker fortsatt skjønnskrift ved spesielle høve som gavekort, hilsner og andre spesielle anledninger, og som nevnt raske notater.

Men i mitt livslange tekniske virke har ren teknisk formskrift blitt normalen ved formidling av det meste av denne typen håndverk for komabilitetens skyld.
    Det kjem til å verte mindre lykkjeskrift i framtida. For krevjande å lære seg, og norskfaget er for fullt av anna som må lærast. Sjølv har eg større sans for touch-metoden, og digital tekstskriving. Estetikk og funksjonalitet kan vere i konflikt, er eg redd. Men når tekstane er produserte digitalt, kan ein heldigvis få ting slik ein vil. Vi har mange omsyn å ta, til dømes til dyslektikarar. Fleire fontar er tunge å lese om du har dysleksi, og då er det greit å ta vekk iallfall ei hindring. Eg kjenner fleire lærarar som legg mykje vekt på det estetiske. Men når kvelden kjem, er det produksjonen av lesbar tekst som er avgjerande.

Eg sleit fælt då eg gjekk i barneskulen. Eg var under regimet til ein skuleinspektør av den gamle sorten, som ville binde venstrehanda mi. Slik ville eg lære å bruke "rette" handa til skriving. Mor mi protesterte. Har såleis fokusert litt på dette gjennom lærarjobben opp gjennom åra. Det er teknikkar som kan vere til hjelp for venstehendte, men det er tungt å få det inn. Når det gjeld gitarspel, lærer eg venstrehendte å spele "normalt". Livet vert enklare då (spelte i band med ein venstrehendt gitarist som måtte ta ein Jimi, og som diskvalifiserte han i å låne andre sine gitarar)

Elles meiner eg lesing, særleg opplevingslesing er urovekkjande svekka til fordel for leitelesing. Dette er viktigare å fokusere på, spesielt på småskule- og mellomsteget. Det skjer noko med fantasien no, når elevane sin evne til å lage "eigen film i hovudet" svekkjest i takt med auka skjermbruk.

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    2.641
    Sted
    Sky No Limit....
    Good sayin´

Hadde i grunnen ingen ide om å foreslå å "gjeninnføre" skjønnskrift og ser helt klart poengene dine i så måte men for egen del klarer jeg nær å kunne skrive ned hva folk sier real time med, da får en kalle det løkkekladd og man må naturligvis reskrive det hele med mindre det kun er til innvortes bruk. Kompletterte gjerne med små tegninger og symboler innimellom for å henge med. Kun jeg forstår dette da.

Bruker nok tastaturet et sted mellom 99.99 og 100,01% av tiden nå men som nevnt tidligere, hilsner, personlige brev og gaver skriver jeg med skjønnskrift akapella.

Moderen viste seg å ha tatt vare på "skrivebøkene" med hjelpelinjer fra læretiden med skjønnskrift - og - det er en pen skrift ja...

Sist redigert:

xerxes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    1.198
    Sted
    Holmestrand
    Det kjem til å verte mindre lykkjeskrift i framtida. For krevjande å lære seg, og norskfaget er for fullt av anna som må lærast. Sjølv har eg større sans for touch-metoden, og digital tekstskriving. Estetikk og funksjonalitet kan vere i konflikt, er eg redd. Men når tekstane er produserte digitalt, kan ein heldigvis få ting slik ein vil. Vi har mange omsyn å ta, til dømes til dyslektikarar. Fleire fontar er tunge å lese om du har dysleksi, og då er det greit å ta vekk iallfall ei hindring. Eg kjenner fleire lærarar som legg mykje vekt på det estetiske. Men når kvelden kjem, er det produksjonen av lesbar tekst som er avgjerande.

Eg sleit fælt då eg gjekk i barneskulen. Eg var under regimet til ein skuleinspektør av den gamle sorten, som ville binde venstrehanda mi. Slik ville eg lære å bruke "rette" handa til skriving. Mor mi protesterte. Har såleis fokusert litt på dette gjennom lærarjobben opp gjennom åra. Det er teknikkar som kan vere til hjelp for venstehendte, men det er tungt å få det inn. Når det gjeld gitarspel, lærer eg venstrehendte å spele "normalt". Livet vert enklare då (spelte i band med ein venstrehendt gitarist som måtte ta ein Jimi, og som diskvalifiserte han i å låne andre sine gitarar)

Elles meiner eg lesing, særleg opplevingslesing er urovekkjande svekka til fordel for leitelesing. Dette er viktigare å fokusere på, spesielt på småskule- og mellomsteget. Det skjer noko med fantasien no, når elevane sin evne til å lage "eigen film i hovudet" svekkjest i takt med auka skjermbruk.
    Her har du garantert både mer kunnskap og ikke minst forståelse enn de fleste av oss.

Nå er jeg en forherdet IT-arbeider osm har hatt IT som altoppslukende del av arbeidet (og livet i det store og hele) i over 40 år, så du kan trygt si jeg er digitalisert.
    • Jeg mener og tror like vel at fokuset på IT i skolen i dag er sterkt overderevet.
    • Du peker på det du kaller letelesing, og at det svekker leseevne (og forståelse?). Godt poeng.
    • Jeg tror også at fokuset lett blir fragmentert. Det er ekstremt lett å bli distrahert på IT-plattform.
    • Da jeg fikk den første laptopen (i 1989 )begynte jeg å ta notater på den, men det måtte jeg gi opp. Nettopp pga fokus.
    • Føler at korttidsminnet blir dårligere. Jeg fått bekreftet av flere kolleger at de deler dette inntrykket.

Her, nok en gang mener og tror jeg, at papir og blyant fortsatt har en stor betydning.
    Med andre ord, skriving burde ha en stor og vesentlig plass også i dagens og framtidens skole.
    Gjerne skjønnskrift, selv om jeg lærte formskrift.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Høyrer på Billy Joel for tida, med Kiseki blue som avtastar. Det slo meg at "Piano man" berre var sånn passeleg, medan "An Innocent man" har skikkeleg lyd. Slagverket vert formidla på ein svært truverdig måte, små-perkusjon på same vis. Pianoet, bassgitaren er sjølvsagt skikkeleg, men eg har ikkje registert at han overdriv romklangen på vokalen før no. Ikkje det at det skjemmer på noko vis, snarare tvert om, men eg har ikkje vore medviten om dette før eg prøvde plata med Kisekien....
    Skulle vore moro å prøve Purple Heart også, men det får vere ein annan gong. Skjønar godt at dei ikkje har demo-utgåve av denne pickupen med pris over 30 kilokroner. Han er for dyr til at eg prioriterer eit innkjøp av katt utan å ha sjekka sekken først....men no har eg altså fått veldig sans for Kiseki Blå, som spelar heilt etter min smak, og som dessutan passar veldig godt i anlegget mitt, Armresonans er grei, og han klarer seg rett inn på platespelarinngongan på min gamle SP 10. Eigentleg ikkje så mykje å stusse på.
    Det vert nok til at eg endrar referanse når det gjeld pickup frå Audio Technica AT33SA til Kiseki Blue. Så då vert testpickupen ikkje returnert.....

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.136
    Sted
    Torget vurderinger
    0
    Dotter mi held på å etablere seg, og i den samanheng etterlyste ho rådgjeving på platespelarfronten. Ettersom eg i den samanheng opplevde at eg hadde lukkast med oppsedinga, tok eg til å tråle marknaden, og tenkte at her måtte vi ha akkurat rette tingen:
    - ein spelar som var god nok til å vekse med, som ikkje var for dyr.
    - enkel justering - det tek tid å opparbeide 45 år erfaring med platespelarar. Så aller helst ein sak der du slepp dille med kompromiss og handverkstiltak. Ein tangentialarm ville vere ideelt for å sleppe anti-skating. M
    - Automatisk spelar, slik at ho slepp unødig plateslitasje, og ikkje treng å finsikte pickupen i rilla.
    - spelaren må dessutan vere skikkeleg god. Det kan hende eg kjem på besøk, og då må eg ikkje irritere meg over lydkvaliteten.

Valet fall på ein Pioneer PL-L. 1000. Han står no og spelar i referanseanlegget.
    kanskje eg burde skrive ein artikkel?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn