Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TomVen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2008
    Innlegg
    482
    Antall liker
    459
    Sted
    Jar
    Der var den ja; denne har vi ventet lenge på:)

    Cobra er vel tenkt som en ny utgave av gamle Audio Innovations Series 500. Jeg har fortsatt en S 500, og det er den mest musikalske forsterkeren jeg kjenner til (har utgaven med gode utgangstrafoer). Dessverre er problemet med S 500 at den ikke var dyr nok. Potmetere og brytere har for dårlig kvalitet, og den har kraftig mekanisk snerring fra trafoene (jeg har prøvde mange eksemplarer av S 500, og alle har samme problem). Den har print, men burde være hardwiret.

    Min drømmeforsterker er en series 500 med skikkelig kvalitet i alle ledd. Håpet er at Cobra kan fylle denne rollen. Men da bør den ikke presses for langt ned i pris.

    Så vidt jeg vet, har Cobra print. Det kan fungere dersom printene ikke blir alt for varme (slik de blir i S 500).

    Hadde vært gøy om denne virkelig er bra. Er den god nok, er det bare å anskaffe seg en slik og et par AN K, J eller E avhengig av romstørrelsen, pluss en god platespiller. Ingen trenger noe mer enn det!
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Husker jeg gikk og ventet på denne første gangen jeg leste om den, og at den skulle komme for salg "snart". Tror prisen som ble nevnt den gangen var ca. 25.000,-, før den ble utsatt på ubestemt tid og jeg kjøpte noe annet isteden.

    Så den kommer endelig nå, ja... typisk det. ;)

    20629036.jpg
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Nå har jeg mer enn nok forsterkere til å klare meg 3-4 dager,og liker vel best direkteglødde rør med NULLTULL feedback i kretsene :D ,så tviler på jeg skal ha en Cobra,men for dere som evt er nysgjerrig så vil jeg tro en mail til Stereofil vil kunne gi en indikasjon på pris... :)
     

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Det har ikke jeg fått med meg.38k høres mer naturlig ut enn rundt 20k for noe slikt produsert lovlig i vesten. Og siden den gang har vel AN også hatt en generell prisjustering oppover.
    Så kanskje 40-60k nå ? Kven kveit…

    Så nedi min AN kit L4, EL34 push-pull , og den har forresten choke i strømforsyninga ser jeg.
    Tipper Cobra vil vere litt i samme gate lydmessig,men Cobra blir helt sikkert enda bedre. Bedre utgangstrafoer,osv.
    Et annet pluss med Cobra er jo at man kan få mye kjekke NOS 5670 og 6AU6 rør til hyggelige priser.
    Hadde vært artig å prøve C-core trafoer på L4-kitet. Kanskje mye å hente. Bare synd Brian Smith er så utroooolig dårlig når det kommer til service. Spør ca. 1 gang i året om nytt linje PCB til forsterkeren min. Kjempegod respons på alle e-postene, men ingenting skjer.
     

    TomVen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2008
    Innlegg
    482
    Antall liker
    459
    Sted
    Jar
    Får håpe Cobra kommer i Signature-utgave. Konseptet fortjener topp utførelse.

    Designet var flott; mye bedre enn på tidligere prototyper. "Mini-Ongaku":

    IMG_3174.jpeg.jpg
     
    Sist redigert:

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    VB: Ja kanskje...Selv om jeg personlig opplever forsterkere med feedback som litt annerledes med tanke på hvordan de reagerer på deler med mindre egenkarakter.
    Kan ofte slå feil ut.Akkurat som de kan ende opp med å fremheve,etter min mening,feilene med feedback.

    Enig Tom.Designet nå ser bra ut.Den forrige prototypen syns ikke jeg var spessielt fin.
     

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Kan ofte slå feil ut.Akkurat som de kan ende opp med å fremheve,etter min mening,feilene med feedback.
    Godt poeng! Ingen automatikk i at "bedre" deler alltid gir bedre lyd. Alt skal fungere innenfor en kontekst.
     

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Bare synd Brian Smith er så utroooolig dårlig når det kommer til service. Spør ca. 1 gang i året om nytt linje PCB til forsterkeren min. Kjempegod respons på alle e-postene, men ingenting skjer.
    Rett skal være rett: Ikke før hadde jeg sutra ferdig på nettet om dårlig service så lå printkortet i posten. Gratis.
     

    Vedlegg

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Fikk den nye volumpot'en til Audio Note i dag. Mindre enn jeg hadde sett for meg. Ikke tykkere enn et 12AU7-rør.
     

    Vedlegg

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Nå har jeg fått volumkontrollen på plass. Måtte utvide hullet en tanke med 10 mm bor. Er vel den samme som brukes i Oto og Meishu går jeg ut fra så den er sikkert litt bedre enn Alps blue.
     

    Vedlegg

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Ser bra ut.
    Legger du merke til noen lydforskjeler?

    Jeg lovte forresten å si fra når jeg hadde sjekket problemet jeg hadde med min L4,og det var heldigvis bare ene utgangsrøret som trøbla.
    Satte inn 4 andre russiske Mullard EL34,altså nyproduksjon,og da i grunnen 'Sovtek' regner jeg med? ,og nå virker den så fint så:)
     

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Satte inn 4 andre russiske Mullard EL34,altså nyproduksjon,og da i grunnen 'Sovtek' regner jeg med? ,og nå virker den så fint så
    Supert!!! Fattigmanns-Cobra er ikke å kimse av.

    Har ikke loddet alle ledningene ennå. Må spare litt på arbeidet. Vet ikke helt om Duelund er det beste valget til internledning, men morsomt å prøve med noe nytt. Blir nok vanskelig å sammenligne pot'er siden jeg bytter ut ledningene samtidig. Fortinnet kobber høres jo ofte litt grått og grumsete ut uten tilstrekkelig innspilling (noe som ikke kan måles og som derfor er innbilning - i følge målefundamentalistene).
     

    Tommyna

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.11.2010
    Innlegg
    172
    Antall liker
    116
    Sted
    Oslo

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Da vet vi ca hvor den havner prismessig.

    VB: L4'en er ikke dum nei. Den er jo i sin helhet konstruert av Andy Grove med omtrent helt frie tøyler.

    Vet ikke om dere har sett denne : https://jeffsplace.positive-feedbac...d-amplifier-topless-with-circuit-description/
    Jeg var ikke klar over at Andy begynte å jobbe for AN UK allerede i 1991,og at Oto SE var i helhet Andy sitt design,bare 23 år gammel. Og den står seg brillefint omtrent uforandret nesten 30 år senere. En ekte klassiker!

    Duelundkabler tipper jeg gjør seg veldig bra i L4en!
    Jeg har et slikt AN volumpotemeter liggende selv som jeg ikke har testet.Den eldre versjonen der skaftet er i metall.
    Fint om du kommer med et lytteinntrykk eller 3 når du har fått det i sving :)
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Jeg har et slikt AN volumpotemeter liggende selv som jeg ikke har testet.Den eldre versjonen der skaftet er i metall.
    Fint om du kommer med et lytteinntrykk eller 3 når du har fått det i sving
    Har hørt på oppgraderinga et par dager. Superfornøyd. Diskanten har opphørt å eksistere som en separat greie, men er integrert i en stor og tredimensjonal mellomtone. Alt høres veldig naturlig ut. Bedre enn Alps blue og sannsynligivis minst like bra som TKD - lydmessig ihvertfall. Nå hadde jeg jo bare den gule ledninga til AN internt, så det er ikke urimelig å tro at Duelund DCA20GA skal ha like mye av æren for "golyden".

    Merkelig de der fortinnede kobberkablene fra Duelund. De er så utrolig musikalske og du får lyst til å spille høyt - og gjerne med luftgitar. Er det noen som liker rock, blues og jazz fra "gamle dager" så må de være noe nær perfekte. Tror Håkon Rognlien hadde klikka fullstendig med et par Klipsch-høyttalere og Duelundkabler både til signal og til høyttalere.


     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Veldig bra!

    Må vere den beste måten å 'måle' om annlegget ble bedre.Får man lyst å spenne på seg luftgitaren eller ikke :)
     

    jenjoh

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2016
    Innlegg
    30
    Antall liker
    32
    Torget vurderinger
    1
    AN/K

    Hei AN venner og kjennere...

    Jeg har kjøpt et par nye AN/K, venter på levering. I dag har jeg en primaluna EVO 400 integrert...
    Har fått et godt tilbud på en oto line pp integrert, men jeg er på usikkerheten om den vil være
    bedre match enn min primaluna. To forskjellige teknologier, hva vil AN vennene sitt råd være..

    En ting til. Jeg venter leveranse av en rel sub, noe jeg bestilte lenge før jeg gjorde dette kjøpet..
    Har en ca 25m2 stue. Perdsonlig har jeg bare hørt AN/k i butikk. Der hørtes de å være veldig dype å fine i lover END samt mellomtonene...
    Vurderer å avbestille sub før den blir levert, hva er rådet fra dere som kjenner høyttaleren bedre enn meg.

    JP

    Beklager, klarte ikke få inn bilde rett vei...
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Ville ikke kjøpt en Audio Note Oto PP uten å ha hørt den på de høyttalerne som du har bestilt. Tror egentlig du burde prøve en SE variant for å få noe som er vesensforskjellig fra den forsterkeren som du allerede har. Hvis Prima Luna'en din er støyfri så fungerer den sikkert helt fint sammen med K.

    Hva gjelder sub så er det kun du som kan svare på hvor mye dypbass du liker. Umulig å gi et generelt råd.

    Har ikke Rune S AN-K eller tar jeg feil? Han kan være rett mann å spørre.
     

    jenjoh

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2016
    Innlegg
    30
    Antall liker
    32
    Torget vurderinger
    1
    Trodde de konstruerte sine forsterkere mye med tanke på å bruke de på egne høyttalere.. et av argumentene jeg ser fra AN er den kontrollen de har ved å produsere
    matchene utstyr...

    Spørsmål om sub var egentlig siktet mot hvordan dere som kjenner denne høyttaleren synes den er nedover. Er mange meninger på div tester, alt fra udugelig til meget bra... kan jo bli forvirret av mindre... noen som har hatt disse som kan bidra?

    Jeg personlig vil tro det er stor forskjell hva en primaluna gjør på disse versus oto..men, har ikke hørt begge....
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Jeg har et steingammelt par AN K ja.Tror de er fra tidlig 90tallet,med mdf kabinett og fronttrekk.
    Kan alltids spørre meg,men tviler på jeg har noe godt svar :D

    Viss du allerede har hørt K og likte bassen så kan det holde uten sub. Men man vet aldri hvordan en høyttaler oppfører seg i ulike rom før man har prøvt.
    Jeg syns bassen i mine K er morsom.Alltid likt nyanseringen i bassområdet fra lukkede basser. Og er ingen fan av subber.

    Kjenner ikke til Primaluna. Kan sikkert vere fornuftig å høre hvordan den funker på K'ene før du tenker ny forsterker... Det er ivertfall det billigste rådet :D
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.916
    Antall liker
    1.970
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Ohhhh..nice! Knall høyttaler, jeg har også hatt AN-K, og skal tilbake til AN selv:)
    Jeg benyttet mine i en godt dempet leilighet, med stue på ca.20kvm. Det var helt knall,satt de nærme bakvegg, den ene stod helt inni et hjørne uten at det skapte noen særlig ubalanse i lydbildet. (Merkelig nok) Fin, artikulert bass i disse er det også.
    Sub..nei du må bare teste ut rommet og hvordan du plasserer juvelene før du handler dette. Ser ikke helt for meg AN med sub, høres litt feil ut. Hva slags sub tenker du på da?
     

    TomVen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2008
    Innlegg
    482
    Antall liker
    459
    Sted
    Jar
    Det er en høyttaler fra Snell/Audio Note som er særlig tilpasset bruk av sub, og det er Snell type Q. Kevin Voecks konstruerte type Q med jevn avrulling i bassen, med tanke på bruk av sub (men Q låter veldig bra også uten sub). De andre høyttalerne fungerer etter min oppfatning best uten sub. Jeg skal være forsiktig med å tillegge noen meninger, men jeg tror nok Peter Qvortrup ville fraråde bruk av sub. Bruker du type K i et rom som ikke er altfor stort, er bassen mer enn god nok med høyttalerne alene.
     

    jenjoh

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2016
    Innlegg
    30
    Antall liker
    32
    Torget vurderinger
    1
    Ohhhh..nice! Knall høyttaler, jeg har også hatt AN-K, og skal tilbake til AN selv:)
    Jeg benyttet mine i en godt dempet leilighet, med stue på ca.20kvm. Det var helt knall,satt de nærme bakvegg, den ene stod helt inni et hjørne uten at det skapte noen særlig ubalanse i lydbildet. (Merkelig nok) Fin, artikulert bass i disse er det også.
    Sub..nei du må bare teste ut rommet og hvordan du plasserer juvelene før du handler dette. Ser ikke helt for meg AN med sub, høres litt feil ut. Hva slags sub tenker du på da?

    Det er en REL T7i, den var tiltenkt å bruke på High level uttaket. Rommet er ca 30m2.
     
    Sist redigert:

    jenjoh

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2016
    Innlegg
    30
    Antall liker
    32
    Torget vurderinger
    1
    Det er en høyttaler fra Snell/Audio Note som er særlig tilpasset bruk av sub, og det er Snell type Q. Kevin Voecks konstruerte type Q med jevn avrulling i bassen, med tanke på bruk av sub (men Q låter veldig bra også uten sub). De andre høyttalerne fungerer etter min oppfatning best uten sub. Jeg skal være forsiktig med å tillegge noen meninger, men jeg tror nok Peter Qvortrup ville fraråde bruk av sub. Bruker du type K i et rom som ikke er altfor stort, er bassen mer enn god nok med høyttalerne alene.

    Jeg har personlig masse gode erfaringer med bruk av SUB (har aldri brukt noe annet enn REL på high level uttak), på et utall av høyttalere. Hva gjør at en AN høytaler er så spesiell her? Er det "lukket høytaler", er det "crossover", er det nostalgi, er det andre grunner?

    Her er forøvrig et bilde av stuen, sammen kjøkken er det 31m2, og det er en del tak til gulv vinduer/glassdører som vil være på venstre side av venstre høyttaler

    stue.PNG
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.714
    Antall liker
    11.181
    Torget vurderinger
    2
    Det er en høyttaler fra Snell/Audio Note som er særlig tilpasset bruk av sub, og det er Snell type Q. Kevin Voecks konstruerte type Q med jevn avrulling i bassen, med tanke på bruk av sub (men Q låter veldig bra også uten sub). De andre høyttalerne fungerer etter min oppfatning best uten sub. Jeg skal være forsiktig med å tillegge noen meninger, men jeg tror nok Peter Qvortrup ville fraråde bruk av sub. Bruker du type K i et rom som ikke er altfor stort, er bassen mer enn god nok med høyttalerne alene.

    Jeg har personlig masse gode erfaringer med bruk av SUB (har aldri brukt noe annet enn REL på high level uttak), på et utall av høyttalere. Hva gjør at en AN høytaler er så spesiell her? Er det "lukket høytaler", er det "crossover", er det nostalgi, er det andre grunner?

    Her er forøvrig et bilde av stuen, sammen kjøkken er det 31m2, og det er en del tak til gulv vinduer/glassdører som vil være på venstre side av venstre høyttaler

    Vis vedlegget 563340
    God sub-integrering vi så å si alltid være positivt. AN har stort sett fin balanse, men som du sier, en sub vil uansett bygge en enda kraftigere grunnmur.

    Tror nok tesen om nostalgi er en grei tanke, det finnes ingen tekniske årsaker til å droppe sub, i hvertfall.
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    AN K som nå er hjemme hos Rune S var innom her en stund. Morsomme høyttalere som helt fint klarte seg alene uten sub.
    Spretne og dynamiske, og som Rune S sier utrolig morsomme og nyanserte i bassen.

    Her er en video som jeg tok den gangen. Riktig nok med midlertidig elektronikk (Naim settet fra den gangen var på service). Spillte veldig overbevisende allikevel. :cool:
    Kan opplyse om at rommet disse spilte i er på ca 25m2.

    Edit.
    Kan se ut som videoen blir blokkert noen steder pga opphavsrett til musikken.
    Skjønner meg ikke på det der. Tenker om jeg filmer på gata hvor noen spiller musikk i bakgrunnen, så kan den bli blokkert.

    Jaja !


     
    Sist redigert:

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.916
    Antall liker
    1.970
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Det er en høyttaler fra Snell/Audio Note som er særlig tilpasset bruk av sub, og det er Snell type Q. Kevin Voecks konstruerte type Q med jevn avrulling i bassen, med tanke på bruk av sub (men Q låter veldig bra også uten sub). De andre høyttalerne fungerer etter min oppfatning best uten sub. Jeg skal være forsiktig med å tillegge noen meninger, men jeg tror nok Peter Qvortrup ville fraråde bruk av sub. Bruker du type K i et rom som ikke er altfor stort, er bassen mer enn god nok med høyttalerne alene.

    Jeg har personlig masse gode erfaringer med bruk av SUB (har aldri brukt noe annet enn REL på high level uttak), på et utall av høyttalere. Hva gjør at en AN høytaler er så spesiell her? Er det "lukket høytaler", er det "crossover", er det nostalgi, er det andre grunner?

    Her er forøvrig et bilde av stuen, sammen kjøkken er det 31m2, og det er en del tak til gulv vinduer/glassdører som vil være på venstre side av venstre høyttaler

    Vis vedlegget 563340
    For min egen kommentar om bruk av sub; utelukkende pga nostalgi :)
    Det hjalp jo voldsomt med sub (Acoustic Energy) her i 70-talls huset, men når jeg får solgt unna og forhåpentligvis får tak i J, eller kanskje til og med E, så skal de opp i bakvegg/inn i hjørner, for forhåpentligvis bra bass ala det jeg har hørt på demoer.
     

    jenjoh

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2016
    Innlegg
    30
    Antall liker
    32
    Torget vurderinger
    1
    Da er høytalerne på plass, anbefales det bi-wire på AN høyttalere eller vil anskaffelse av jumpers gjøre det samme... er det anbefalt noe fra AN i forhold til dette?
     

    Torsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2005
    Innlegg
    1.860
    Antall liker
    146
    Fått øynene opp for Audio Note og fikk nylig fatt på et eldre par AN-E/D som spiller fortreffelig.

    Drives i dag av en Rega Brio og Chord Mojo.
    Har egentlig ikke noe å utsette på dette oppsettet, men når høyttalerne spiller så bra ble jeg nysgjerrig på hvor mye lenger forsterker og DAC fra AN kan dra de gode egenskapene. Hadde egentlig en plan om å oppgradere DAC til en Qutest eller Hugo 2 ...

    En brukt P2 SE eller OTO SE passer innenfor budsjettet, og kan strekke meg opp til en DAC 2.1x på en god dag.
    Noen som har noen tanker om hvilken ende å begynne i? Eventuelt om det er andre alternativer jeg heller bør se meg om etter med lignende egenskaper som AN?
    Hei.

    Gratulerer med noen musikalske høytalere. Nå er jeg usikker på hvilken Brio du bruker men tenkte jeg kunne gi deg min mening her da jeg har direkte sammenlignet Rega Brio-R vs OTO Phono SE på Audio Note AN-J Spe (Se signatur for mine oppsett). AN-J har samme elementer som AN-E, kun kassen som er forskjellig. Rega Brio-R ble kjøpt inn i første omgang som backup forsterker da dette er den forsterkeren jeg fant som spilte mest likt OTO SE. Rett og slett en fantastisk forsterker til prisen. Sier ikke den er like god som OTO SE, men den kommer skremmende nær, samtidig som den er hakket kraftigere som hjelper til litt i nedre region. Dette er nok en enda viktigere på dine AN-E da de krever litt mer krefter. Det jeg vil frem til er at din Rega forsterker er veldig god og en OTO SE er ikke "40 000 kr" bedre.

    Jeg mener at skal du oppgradere noe nå bør du se om du finner en brukt Audio Note DAC om du kan leve med mindre innganger. Hos meg spiller Audio Note DAC 3.1x + Rega Brio-R fantastisk bra på mine Audio Note høytallere. Just my 2 cents :)
    Siden vi er inne på Brio-R, har noen av dere sammenlignet denne med arvtakeren Brio Amp?
     

    Berka

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    194
    Antall liker
    446
    Sted
    Valnesfjord
    Torget vurderinger
    5
    Jeg melder meg på som venn av Audio Note. Har dok kun erfaring med ulike kit- versjoner. For noen år siden hadde jeg Kit 1 300B og bygget meg en L3 pre med HiB trafoer. Begge ble av ulike årsaker solgt. Siste året har det kommet 3 bokser i hus. Først fikk jeg tak i en ANkit L4 effekt og deretter kjøpte jeg en ferdigbygget L4 Mentor pre av ANK Audiokits. Det er forøvrig min preamp som det er bilder av på deres hjemmeside. Siste tilskudd er en L3 Phono v2 Signature som jeg har bygget selv. Veldig glad i lyden og klangen til disse produktene.
     

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Du må fortelle om hvilke høyttalere du bruker og hvilke rør du har i L4 og så videre og så videre. Det holder ikke med et innlegg. Du må ha bilder også så vi har noe å sikle på.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn